tzr project te koop in onderdelen of compleet
bij deze verkoop ik mijn tzr in onderdelen mits er genoeg animo voor is!
waarom in onderdelen? omdat er te veel kleine dingen aan zijn om er nog voor te krijgen wat ik er voor wil hebben. en aangezien iedereen op marktplaats tegenwoordig koopjes jagers zijn en alleen maar zielig 300 euro gaan lopen biedingen gaan lopen doen verkoop ik de brommer in onderdelen.
wat is er dus te koop?
gepolijste velgen "spaken en het midden van de velg" zijn metallic rood gespoten met goede banden, remschijven en achtertandwiel
frame, helemaal kaal geschuurd tot en met korrel 1000 en daarna gepolijst en in de blanke lak gezet, binnenkant en het subframe gedeelte opnieuw zwart gespoten gewoon met geldige kenteken en papieren eventueel met net opnieuw gespoten achterbrug.
compleet gereviseerd blok met:
nieuwe 50cc alluminium cilinder 500km oud
nieuwe doppler endurance race krukas +- 1000 km oud
nieuwe racekoppelings platen met malossi veren +- 1000 km oud
nieuwe lagers +- 1000 km oud
nieuwe keeringen +- 1000 km oud
17.5 dellorto carburateur geen idee hoe oud maar doet zn werk...
let op zit een tzr ontsteking op zijn anders als ducatie ontsteking voor als iemand het nog niet wist...
koppelingshevel zit vast maar alles werkt naar behoren
complete kappenset zat een scheur in een van de zijkappen is op een goede manier gemaakt (gepolyesterd en geplamuurd) is niks meer van te zien aan de buitenkant, matzwart gespoten.
voorvork in nette staat, veert goed keeringen in goede staat. word geleverd met alle bijbehoren en de lagers
schokbreker ook nog in nette staat veert goed, niet lek.
dan heb ik ook nog de wat kleinere onderdelen liggen zoals:
km teller(km stand 22008)
km teller sensor (was een stukje afgebroken van het magneetje, naar mijn weten is de sensor zelf nog goed maar kan het niet garanderen)
zwart getint kruipruitje
sloten set, (contact slot + buddy slot + tankdop met sleutel)
koplampen
achterlicht
kabelboom (start relais kapot voor de rest in orde)
accu
zadel
rem systemen voor en achter beide op druk
clip ons
stuurschakelaars
gaskabel
koppelingskabel
kentekenplaat houder
binnentank
knipperlichten
achterachterspatbord
radiateur