Metrakit Pro Race 2 uitlaat te koop
Hoi,
Ik heb hier nog een Metrakit Pro Race 2 uitlaat voor een Derbi Senda slingeren die ik niet meer gebruik omdat ik nu een R3 heb. Ik heb de uitlaat gepolijst en is erg mooi verkleurd, enkel bij de bocht waar de flens zit is een klein beetje roest doordat ik daar slecht bij kom wanneer ik de uitlaat inolied. Wanneer je de uitlaat regelmatig inolied of met wd40 inspuiten zal hij zeker niet roesten. Helaas is de demperhuls wel wat gesleten, maar dit kan geen kwaad. En verder zitten er 2 deukjes in de uitlaat, dit heeft verder voor zover ik weet geen negatieve invloed op de uitlaat.
Kijk maar eventjes naar onderstaande foto's, leuk uitlaatje namelijk:
De uitlaat maakt een mooi geluidje, want dat hoort, dit kan je hieronder horen:
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
Re: Metrakit Pro Race 2 uitlaat te koop
PeteRSchouten schreef:
piotrSMX schreef:
Ja, maar het kan ook een positief verschil maken he.
Surely, you can't be serious
En of, maatje van me had een afgetrapte/gedeukte prosjees, reed z'n brommer 126 mee op de GPS, vond ie het wel tijd voor een nieuwe, ging ie nog 'maar' 113
Re: Metrakit Pro Race 2 uitlaat te koop
JB1 schreef:
PeteRSchouten schreef:
piotrSMX schreef:
Ja, maar het kan ook een positief verschil maken he.
Surely, you can't be serious
En of, maatje van me had een afgetrapte/gedeukte prosjees, reed z'n brommer 126 mee op de GPS, vond ie het wel tijd voor een nieuwe, ging ie nog 'maar' 113
Ja maar het kan niet enkel positief zijn geweest, dus of zijn powerband is verplaatst of het koppel in lagere toeren is gewoon zoek.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum