Auteur |
Bericht |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
supervaags schreef: een nieuwe ketting moet je gewoon opnieuw passen en meten.. je oude ketting is al uitgerekt en als je dan gaat tellen klopt het allemaal toch niet
Nou die oude ketting was ooit ook nieuw en heeft toen ook gepast. Dus gewoon tellen he. Als je um al een keer hebt ingekort moet je er dus een schakel meer bij optellen. De meeste brommerzaken weten wel welke ketting je nodig hebt.
|
vr aug 25, 2006 7:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
ik heb nog nix met ketting gedaan en zat er al onder en is niet origineel dus daarom moet ik weten wat er standaard op zit aangezien ie is gesprongen en ik dacht dat aantal wat schakels kapot waren aangezien er nogal wat troep lag..
|
vr aug 25, 2006 7:31 pm |
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
ff snel vraagje ook...
Advies ketting + tandwielen..
Welk merk ketting iig?
En over twv hoef je niet te praten
|
vr aug 25, 2006 8:51 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
kettin tsubakie
|
vr aug 25, 2006 8:55 pm |
|
|
VANDERMARKES
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 28, 2006 5:51 pm Berichten: 15 Woonplaats: Norg
|
Weet iemand de kleurencode voor de Melandri versie? Voorkap en Y-kap?
Thnks
|
vr aug 25, 2006 9:06 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
peteRS schreef: supervaags schreef: een nieuwe ketting moet je gewoon opnieuw passen en meten.. je oude ketting is al uitgerekt en als je dan gaat tellen klopt het allemaal toch niet Nou die oude ketting was ooit ook nieuw en heeft toen ook gepast. Dus gewoon tellen he. Als je um al een keer hebt ingekort moet je er dus een schakel meer bij optellen. De meeste brommerzaken weten wel welke ketting je nodig hebt.
jah dat is ook wel weer waar.. nja goed dan kan je ook gaan tellen ik heb dat ook geprobeerd maar wou niet echt werken.. nou waren mijn tandwielen en ketting ook eeerg gaar, en was ook een paar keer ingekort enzo..
vr aug 25, 2006 9:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
HexSpammer schreef: ff snel vraagje ook... Advies ketting + tandwielen.. Welk merk ketting iig? En over twv hoef je niet te praten
Ik heb een Regina Iris ketting, goede ketting kun je lang mee doen, maar je moet hem wel erg vaak spannen maar dat lijkt me geen probleem
_________________ De NnisRs
|
vr aug 25, 2006 10:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
|
DennisRS schreef: HexSpammer schreef: ff snel vraagje ook... Advies ketting + tandwielen.. Welk merk ketting iig? En over twv hoef je niet te praten Ik heb een Regina Iris ketting, goede ketting kun je lang mee doen, maar je moet hem wel erg vaak spannen maar dat lijkt me geen probleem
Ja daar loop ik nu dus tegenaan, mijn tandwielen zijn aardig af (al een keer omgedraaid omdat hij eroverheen gleed )
Maar nu is mn ketting zo ver uitgerekt dat hij al niet meer op het tandwiel past... vandaar dat ik nu zit te twijfelen of het wel echt zo is dat het geen proleem is om veel te spannen.
|
vr aug 25, 2006 11:05 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Ik heb exact hetzelfde, ik heb dus nu een nieuw tandwiel, en geen nieuwe ketting gekocht maar alleen ingekort, wie weet houd hij het lang vol
|
vr aug 25, 2006 11:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
|
DennisRS schreef: Ik heb exact hetzelfde, ik heb dus nu een nieuw tandwiel, en geen nieuwe ketting gekocht maar alleen ingekort, wie weet houd hij het lang vol
Dat kan je beter niet doen, voor de slijtage is het beter als je beide tegelijk vervangt als ze af zijn.
|
vr aug 25, 2006 11:14 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
|
jah klopt eigenlijk wel, maar ik probeer het een keer, de ketting rekte wel steeds maar ziet er nog uit als nieuw, mocht ales nu heel snel gaan slijten of wat dan ook , weet ik ook weer dat ik dat de volgende keer niet moet doen, want het lijkt wel of mn ketting steeds sneller rekt, dan kan ik elke maand nieuwe setjes kope
|
vr aug 25, 2006 11:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
mijn iris ketting is er 6 keer afgevlogen omdat hij zo snel uitrerekte
hij is nu eindelijk opgehouden met uitrekken en hem al flink ingekort
alleen nu begint mijn voortandwiel ook weer te slijten.. mja ik gah er nog even zo mee door
vr aug 25, 2006 11:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
iemand een idee waar ik grote carbon stickervellen kan vinden?
za aug 26, 2006 12:31 am |
Persoonlijk album
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
bij autotuningzaken, daar hebben ze meestal van die stickervellen
en mijn eigen brommerboer heeft ze ook gewoon, misschien jouwe ook!
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
za aug 26, 2006 1:03 am |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
met groot bedoel ik minstens 80x80 cm
en liever niet van dat dik vel, maar echt ja, dun stickervel, zal eens bij autotuningzaak in de buurt gaan kijken en anders ff verder zoeken :)
thx
za aug 26, 2006 1:04 am |
Persoonlijk album
|
|
|