I know, maar ik heb de klauw met een slangetje ontlucht dus is geen enkele druppel remolie geknoeid En ik zou niet weten hoe daar benzine zou moeten komen.
haha thx Oja nu je hier reageert, ik stond woensdag nog voor je huis Ik was aan het rijden richting me opa en oma toen ik opeens dacht van wtf hier ben ik eerder geweest Heb toen maar een fototje geschoten bij de langeraarse plassen
Pfff vastlopert gehad Begin er een beetje genoeg van te krijgen van al het gezeik... Maja het zat eraan te komen, reed al dik een kwartier zo'n 100 kmh aan een stuk door Maarja toch jammer, heb de brommer in Almere aan de ketting gezet en ben maar met de trein naar huis gegaan ga m morgen ophalen met een bakkie.
Ik hoopte eerst nog dat het een warmloper was, maar toen ik dit geluid hoorde bij het aanlopen (nadat ie afgekoelt was) en ik geen enkele compressie voelde heb ik de hoop maar opgegeven:p
100 km/u? dan moet hij wel aan kunnen , best is het niet maar moet het wel kunnen hebben. ik reed ook met standaard set up wel 20-25 min lang op volle toeren en heeft het 20 k kms volgehouden.
Laatst bijgewerkt door NakedRS50 op wo jul 18, 2012 8:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum