nu moet hij het wel doen! ik hoop vandaag een filmpje te maken met werkende verlichting erop. Misschien zelfs rijdend! (al wordt het 28 graden volgens mijn broertje dus ik weet niet hoeveel zin ik heb om te sleutelen in de brandende zon.)
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
Re: Vincent's KTM MX 500
Dit project gaat op een laag pitje verder, vorige week op een Triumph Tiger testgereden en vandaag de financiering geregeld, eerst even een motor voor de lange stukken regelen. Er hoeft overigens nog maar weinig geld in deze motor, alleen veel tijd. Koplamp is geregeld, verlichting moet ik nog even vastklikken, alles weer in elkaar zetten en hij is klaar om te rijden. Wil alleen de teller anders ophangen en de accu ook, dus daar zit ik nog een beetje mee te zoeken nu.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Zo, deze week weer wat tijd erin gestoken. Heb een stukkie gereden, schorsing opgeheven, dus nu is het wachten op mijn nieuwe papieren en dan kan ik écht legaal gaan rijden. Accu ga ik toch niet in de luchtfilterbak hangen, ivm lucht toevoer. Ik kan hem er achter aan vast schroeven, dan zit hij niet in de weg van de velg of achterbrug, ook niet bij diep veren, en zit hij toch genoeg beschermt. Ik denk dat ik ook t.z.t. een beschermkap voor er helemaal omheen maak zodat er geen vocht of zooi in kan komen, nu zou dat nog wel kunnen als ik off-road ga.
Wat ik nu nog moet doen is de koplamp in de kap lijmen / schroeven, ik zit nog te twijfelen, omdat ik hem met een zwarte rand eromheen wel een beetje kan accentueren, wat wel vet is, plus dat koplamp afstellen makkelijker gaat omdat ik hem makkelijk weer los-vast kan draaien. Ik denk ook dat ik de teller nog ergens anders ga ophangen, waar weet ik nog niet zeker, ik denk dat ik hem bij de aan/uit knop hang. Netjes weggewerkt achter de voorkap.
Ik had voordat ik begon met afstellen nog een keer getankt. Nu is mijn tank weer bijna leeg. zuipt dus al lekker
Ik wil hem houden, maar als iemand een bod doet overweeg ik het wel. Goed, hij is nu bijna klaar, vandaag alle kappen weer gemonteerd en een stukje gereden. Ik wil er gewoon even van genieten. Goedkoop zal hij in ieder geval niet zijn. Hoezo vraag je dat, heb je interesse?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum