Auteur |
Bericht |
Leviathan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 09, 2006 8:21 pm Berichten: 329 Woonplaats: Oudenbosch
|
lito schreef: hey mensen ik wil mij een 70cc halen en ik heb al een 70cc uitlaat en een 19 cabrateur moet ik nog een andere krukas er in zetten. Als je het bij een 70cc en 19mm carb en beetje normaale uitlaat hou ken je wel orginele krukas houden met goeie lagers maarja ... Je ken beter Doppler krukasje halen de normaale kost 86euro dan nog SKF C3 6202 lager en SKF C3 6304 de 6202 kost 8 euro en 6304 kost 9euro ben je zo'n 100 euro kwijt heb je ietsjes meer vermogen en sterke krukas ... iig voor die setup
_________________ Niets
|
do jul 27, 2006 11:36 pm |
|
|
Furia Master
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 22, 2005 5:16 pm Berichten: 210 Woonplaats: Sint-Annaland (Zeeland)
|
volgens mij was het 6204 ipv 6304 maar weet het niet zeker zo uit mijn hoofd.....zou ik even op moeten zoeken
Edit: Is inderdaad 6204...heb het net ff opgezocht
|
do jul 27, 2006 11:38 pm |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Standaard lagers zijn 6303 en voor de linkerkant van de Doppler is het 6204, gewoon altijd C3 kopen...
|
vr jul 28, 2006 6:20 am |
Persoonlijk album
|
|
sbk racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 03, 2006 10:40 am Berichten: 119 Woonplaats: waterlandkerkje, zeeland
|
wat is het verschil tussen gila 1 en 2? zelf heb ik gila 2 alu
_________________ |!|!|!|I Ð0n'T ÐRíVé FáSt I JúSt FlY L0W|!|!|!|
je bent pas een man alsje rossie eruit rijden kan
|
zo aug 13, 2006 6:01 pm |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Cilinderkop van de Gilardoni 1 is een lage druk kop en die van de Gilardoni 2 een hoge druk kop, dat is het enigste verschil wat me zo snel opvalt...
Mischien dat de ene een chroomwand is en de andere een nikasil wand.
Als ik zo kijk naar bijde cilinders zie ik geen verschil in de poorten behalve dat mijn Gilardoni 1 een "onbegrensde" versie is en mijn Gilardoni 2 begrenst is op de uitlaatpoort en boosterpoort.
|
zo aug 13, 2006 8:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Dus mijn SBK(uit 2003) heeft een Gila 2.. Er is niets mee gebeurd en is dus begrenst? Hmm..
|
ma aug 14, 2006 12:49 am |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 01, 2004 6:53 pm Berichten: 1747
|
sbk racer schreef: wat is het verschil tussen gila 1 en 2? zelf heb ik gila 2 alu
kan heel veel verschil tussen zitten, zelf ook tussen gila 1
ik heb namelijk 2 gila 1's gehad , 1 ervan had een uitlaat poort zo hoog als de spoelpoorten. die is hier ook ergens gepost geloof ik door mastersword. en ik heb nog een gila 1 gehad die bijna een identieke poortmap had als een gietijzeren standaart cilinder (een top performance) waar ook 49cm3 in staat.
|
ma aug 14, 2006 10:42 am |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
StReS KiP schreef: Dus mijn SBK(uit 2003) heeft een Gila 2.. Er is niets mee gebeurd en is dus begrenst? Hmm..
Heb jij geen gietijzere Minarelli cilinder er onder zitten?
Die standaard TP cilinders zijn gewoon Minarelli Cilinders, TP is Motorparts en Motorparts is Minarelli.
Goedkoper om zelf je eigen cilinders te maken als je toch al een fabriek er voor hebt staan.
|
ma aug 14, 2006 9:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Huh, ik zie hier mensen praten over hun standaard brommertje die een Gilardoni heeft.. ik snap er nu weinig van
|
di aug 15, 2006 12:51 am |
|
|
RSV
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 26, 2006 6:49 pm Berichten: 101 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: lieshout
|
Een RSnm heeft standaard een GIL1 of GIL2
_________________ Binnekort:
Shadow line Raceruit
|
di aug 15, 2006 10:58 am |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Ik haal me cilinder er wel af, blok moet toch is ff schoongemaakt worden ziet er niet meer uit
|
di aug 15, 2006 11:36 am |
|
|
Martin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 13, 2006 12:37 am Berichten: 26 Woonplaats: Helmond
|
Ik heb AF1 Futura en heb ook GIL1, maar dit is dus de slome cilinder?
_________________ Aprilia AF1 Futura: Snelheid 78 km/h [Verkocht]
Onderdelen te koop
|
di aug 15, 2006 3:06 pm |
|
|
Normaal
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 13, 2006 10:59 pm Berichten: 43
|
Hallo,
Ik ben van plan om een RS50 melandri uit 2001 te kopen wat voor cilinder zit daar orgineel op? Is dat zon cillinder die onderandere bergrenst is door een lage uitlaatpoort?
|
di aug 15, 2006 7:41 pm |
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
Is een Gilardoni 1 ja, en die is niet erg snel. Na tunen wel snel.
|
di aug 15, 2006 7:42 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
80 loopt hij er nog mee...
melandri is trouwens uit het bouwjaar 2000
|
di aug 15, 2006 7:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
|