Rot op, die van Schomun? Die kappenset MOET ik hebben, dan kan ik mij eigen set uitstellen.
Heje al geld dan?
of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
doe je goed :') maar je hebt er nog 1 open staan eeh
of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
Dude ben je zo skir dat je geen internetbankieren hebt?
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
Re: Marien's trage kippenhok
Nee, de bank weigert gewoon een nieuwe gebruikersnaam op te sturen ofzo. Maare, is het goed als ik het kom brengen binnenkort? Als ik mn rijbewijs heb tank ik toch de auto van mn pa even af voor een rondje.
Òok goed :) kun je meteeen eem komen helpen met die tellerstand Wanneer moet je weer?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 53 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum