AM6: OPRUIMING, alles ook los te koop teab
Alles is los te koop tegen elk aannemelijk bod!!
En alles kan eventueel gebracht worden!
- 2* NIEUWE 17mm carb
- 1* 28mm dellorto carb
- Set nog zeer goede 17" slicks
- Hebo performer
- getuned polini 80CC gietijzer cilinder
- Set TZR wielen met ZGAN schijven
- Rolling frame TZR (Blok kan er terug ingezet worden !)
met Pasgemaakte RS MY voorvork voor in TZR te plaatsen
- Complete voorvork TZR
- ZEER lichte en 1delige onderkuip TZR
Foto's zie verder, mijn topic's en links:
Nieuwe carb 17mm:
Nieuwe carb 17mm moet de diameter nog eens opmeten van de flens:
(stationair schroef kan een andere ingezet worden, hoewel dit erg praktisch is, geen schroevendraaier nodig)
Ik kan beide carbu uitdraaien en gaschuif aanpassen zodat deze 21mm doorlaat hebben voor de liefhebbers :)
28mm dellorto (+/- 33mm aanlsuiting aan spruitstuk)
Hebo performer past op een TZR, flens voor de cilinder zit erbij!
Uitlaat staat wat bleek op de foto maar is nog zeker in mooie staat en roestvrij:
TZR onderkuip on basisverf, 1delig en super licht:
Getunde AM6 80cc Polini kit is 15PK gecorigeerd mee gescoord op Tovami testbank. Met standaar reedvalve, Yasuni R3 en 28mm carb.
Kit is onderaan afgedraaid en zit malossi zuiger gemonteerd. Die is een STUK lichter en korter als de polini.
Cilinder is nog puntgaaf, staat slecht op de foto omdat ik deze ingespoten heb met olie om roesten tegen te gaan.
Kan betere foto maken indien interesse. Cilinder kan gestraald worden voor een mooi strak uiterlijk. Zitten geen nieuwe
pakkingen bij, maar oude zijn nog bruikbaar! Droge squish van 1mm dus zit nog meer potentie in de cilinder als deze bovenaan
afgedraaid word :). Uitdraai van de testbank is te zien in mijn racer topic.
- TZR rolling frame met MY Voorvork
- extra set TZR wielen met nieuwe shijven
- Set 17" slicks
- complete originele TZR voorvork
( hier zie je dat de voorvork in elke TZR kan gezet worden:
https://picasaweb.google.com/ronnyracingteam/TzrProject + fotos van de TZR zelf)
(Het kuipwerk heeft wel deftige schuifschade, ook gans de kont is er niet meer bij)
En nog wat spul toegevoegd:
Een T-Stuk van weet ik veel wat :)
Een werkende universele begrenzer.
Malossi spruistuk, geflowd naar 28mm doorlaat. Standaard heeft dat ding een doorlaat van 26mm terwijl het voor 28mm verkocht word
Komt van een honda ding af, is pasgemaakt voor AM6. De gaten zijn wat bijgevijld (niet moeders mooiste maar past wel) en omranding is ook
passen gemaakt. Kan nog wat geschuurd worden, maar werkte zeer goed.
Al het spul kan gebracht worden zonder extra betaling zolang het in een straal is van +/- 200 Km van Anwterpen.
Anders kan er wel iets geregeld worden :)
Ik doe dit niet weg omdat ik ermee stop of omdat het spul slecht is.
Ik zit weer eens aan iets anders te denken voor men racer :)