Auteur |
Bericht |
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
 Re: Chris z'n AF1 naked project - goede foto's in de zon P18
Kristian-M schreef: fluor geel is voor scootfags en voor JosDM
zo maart 25, 2012 1:45 am |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Aprilia RX 50 2003 schreef: om heel eerlijk te zijn vind ik m echt verschrikkelijk lelijk.
wel heel knap gedaan trouwens en echt super strak! Smaken verschillen inderdaad. ;P Dankjewel.
zo maart 25, 2012 1:49 am |
|
 |
af1rs
ApriliaForum Member
|
Heb je de kuip nog, maak die ook een stickerbombed.... misschien is hij dan nog wel mooier 
_________________ No shit !?
|
zo maart 25, 2012 12:33 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Stinos schreef: Trouwens, dit staat toch wel beter dan fluor geel velgen moet ik zeggen  Kristian-M schreef: fluor geel is voor scootfags Hatersss...
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
zo maart 25, 2012 12:43 pm |
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
zo maart 25, 2012 3:47 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
fluor geel is voor scootfags m.u.v. sprintermonsters
zo maart 25, 2012 4:51 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
af1rs schreef: Heb je de kuip nog, maak die ook een stickerbombed.... misschien is hij dan nog wel mooier  Nadat ie zich 3 tennisarmen heeft geschuurd om die koppelingskap te laten shinen? Ik ga er niet van uit dat ie dat doet :')
ma maart 26, 2012 12:36 am |
Persoonlijk album
|
 |
af1rs
ApriliaForum Member
|
Voorspatbord past gewoon niet bij het geheel, check deze foto : daar is hij wel  Bijlage:
imag1128.jpg [ 234.18 KiB | 1010 keer bekeken ]
Zou iets van een carbonne voorspatbord maken/kopen  en dan pak je ook een mooie carbonnen (donkere) c21 demper zonder tuitje, en dan is hij 
|
ma maart 26, 2012 9:21 am |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
Voorspatbord komt van een 12" ding af ofzo? De ronding klopt helemaal niet. Vind ik wel spijtig aan is het echt 100x zo strak.
Hoewel het ook helemaal niet mijn smaak is kan ik het werk wel appreciëren. Zit behoorlijk wat tijd, geduld en gevloek in denk ik!
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
ma maart 26, 2012 9:42 am |
|
 |
af1rs
ApriliaForum Member
|
Hij is gewoon Helemaaaal leip gewoon... maar dat voorspatbord, zou alleen een skitzo erop zetten 
|
ma maart 26, 2012 10:37 am |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
|
af1rs schreef: Heb je de kuip nog, maak die ook een stickerbombed.... misschien is hij dan nog wel mooier  Nee. RonnyRacingTeam schreef: Voorspatbord komt van een 12" ding af ofzo? De ronding klopt helemaal niet. Vind ik wel spijtig aan is het echt 100x zo strak.
Hoewel het ook helemaal niet mijn smaak is kan ik het werk wel appreciëren. Zit behoorlijk wat tijd, geduld en gevloek in denk ik! Van een MH RX, 16". Ik heb een ongelukje gehad met de scooter van de zaak, geschept door een auto en mijn rechterarm functioneert maar half, maar ik heb erger meegemaakt, en weinig weerhoudt me van het sleutelen:  Dus we gaan gewoon door! Heb nu weer een mooi ontstekingskapje, met een figuurzaag een leuk sterretje in gezaagd. De verzwaarplaat was zwart, die paste dus niet meer bij het geheel en heb ik gepolijst.  Hier zie je ook dat de voorbocht van de uitlaat niet netjes meer is:  De cilinderkop kon ook wel een opknapbeurtje gebruiken, let ook op de blik van goedkeuring van de gangstâh van vroegâh in de krant.  En heb maar een extra pakking geknipt om de (naar buiten) lekkende cilinderkop tegen te gaan. Dikte 0,2mm, hopelijk lost dat het probleem op zonder dat mijn binnenkop weer teveel speling krijgt en gaat lekken.
Laatst bijgewerkt door frishh op ma maart 26, 2012 3:04 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma maart 26, 2012 2:50 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
 Re: Chris z'n AF1 naked project - Onstekingskapje P184
Det cilinderkopje! Gerelateert aan het hoofd rechtsonder van dat krantenartikel. En je hebt mijn advies opgevolgd met het figuurzaagje, is goed uitgepakt. 
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
ma maart 26, 2012 2:56 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
Maak eens een foto van de binnenkant van het "cilinderkop" deksel. Zit dit normaal niet dicht met een O-ring?
Anders kan hij misschien afgedraaid worden. zodat je een dikkere pakking kan gebruiken. Dan stuur je dat een naar hier, en stuur ik het wel terug. Kosten 0.0€ :) enkel verzenden is voor jou uiteraard.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
ma maart 26, 2012 3:01 pm |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
|
@ voorspatbord: Heb net even opgezocht, std is dit idd ook zo. De "bolling" van het voorspatbord is veel scherper dan het wiel... Spijtig.
Verder wel knap werk. Staat allemaal lekker vers. Altijd mooi om te zien!
|
ma maart 26, 2012 3:04 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
|
Thnx! RonnyRacingTeam schreef: Maak eens een foto van de binnenkant van het "cilinderkop" deksel. Zit dit normaal niet dicht met een O-ring?
Anders kan hij misschien afgedraaid worden. zodat je een dikkere pakking kan gebruiken. Dan stuur je dat een naar hier, en stuur ik het wel terug. Kosten 0.0€ :) enkel verzenden is voor jou uiteraard. Hij lekt onder de O-ring door, ik ga er deze pakking dus onder plakken icm een druppie vloeibaar. Het bovenvlak van de cilinder is vlak, de groef voor de ring ligt in de kop, afdraaien lijkt me dus niet heel zinvol, want dan moet ik een nog dikkere pakking gaan maken. Ik ga het eerst eens zo proberen, ben er vrij zeker van dat het gaat werken. 
ma maart 26, 2012 3:07 pm |
|
 |
|