Auteur |
Bericht |
m-v
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 18, 2011 8:25 pm Berichten: 29
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
kan iemand vertellen hoe dit zal lopen am6 blok dr80, 24mm amal,twinair, org. koppeling, org,.ontsteking en deze uitlaat http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=6463 kwa koppel trekkracht en wheelies en pk's enzo alvast bedankt, en is het trouwens een snelle uitlaat op deze setup? en graag wat info overde dr80
|
ma maart 19, 2012 9:44 pm |
|
|
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
m-v schreef: kan iemand vertellen hoe dit zal lopen am6 blok dr80, 24mm amal,twinair, org. koppeling, org,.ontsteking en deze uitlaat http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=6463 kwa koppel trekkracht en wheelies en pk's enzo alvast bedankt, en is het trouwens een snelle uitlaat op deze setup? en graag wat info overde dr80 DR80: laagtoerige 80cc niet heel veel vermogen maar wijde powerband. lekkere straat cilinder maar als je hard wil is een 50cc snel wss beter (of een 80 snel natuurlijk)
_________________
Apriliaaah schreef: Erwin denkt: Moah daar ken ik wel trucje op
viewtopic.php?f=13&t=18626 AM6 blok revisie/reparaties: viewtopic.php?f=7&t=21193 http://www.erwinvanputten.com/
|
ma maart 19, 2012 9:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
m-v
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 18, 2011 8:25 pm Berichten: 29
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
DR80: laagtoerige 80cc niet heel veel vermogen maar wijde powerband. lekkere straat cilinder maar als je hard wil is een 50cc snel wss beter (of een 80 snel natuurlijk)[/quote] weet je dan een andere goede en snelle 70cc of 80cc cilinder voor de cross die niet al te duur is>?
|
ma maart 19, 2012 10:03 pm |
|
|
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
m-v schreef: DR80: laagtoerige 80cc niet heel veel vermogen maar wijde powerband. lekkere straat cilinder maar als je hard wil is een 50cc snel wss beter (of een 80 snel natuurlijk) weet je dan een andere goede en snelle 70cc of 80cc cilinder voor de cross die niet al te duur is>?[/quote] ligt eraan hoe je wil crossen... ik gebruik m zelf ook om te crossen. met een V6 en een 19mm werkt opzich prima
_________________
Apriliaaah schreef: Erwin denkt: Moah daar ken ik wel trucje op
viewtopic.php?f=13&t=18626 AM6 blok revisie/reparaties: viewtopic.php?f=7&t=21193 http://www.erwinvanputten.com/
|
ma maart 19, 2012 10:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
-Tommy DRD'11-
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 01, 2012 12:54 am Berichten: 129
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
-Tommy DRD'11- schreef: Hallo,
ik ben nu al een tijdje opzoek geweest naar een laagtoerige 70-80cc voor het derbi nt blok. ik heb een budget tot 200 euro en na searchwerk komen de dmp 70, airsal 70 en airsal 80 als kandidaten naar voren. Welke is laagtoeriger? De airsal 70 of 80?
van dmp echter hoor ik dat de kwaliteit(slijtage) en koppel niet fantastisch zijn en bij airsal schijnt dit wat beter. welke van deze drie is het laagtoerigst en klopt het verhaal over de dmp kwaliteit? als er nog een betere cilinder is hoor ik dat graag, het is overigens voor een set up met ori krukas, 17,5 carb en ori uitlaat.
bij voorbaat dank Niemand die het weet?
_________________ http://www.youtube.com/user/WassenaarsMostWanted/videos
youtubekanaal met onboard vids van meetings ect. GoPro
|
wo maart 21, 2012 12:02 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
Over het algemeen zal een 80cc laagtoeriger.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
wo maart 21, 2012 12:05 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
Het zal niet veel schelen hoor welke laagtoeriger is. Maar de 80 zal ietsjes rustiger lopen. Maar het zijn allebei best wel jankertjes. Als je laagtoerig wil: DR80 of Zwarte Top.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
wo maart 21, 2012 12:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
-Tommy DRD'11-
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 01, 2012 12:54 am Berichten: 129
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
Ik heb nt blok Als ze zo dichtbij elkaar liggen kan ik de 50 euro die de 80cc meer kost deknz beter in de pocket houden Enne, dmp is troep of niet? Bedankt voor de hulp?
_________________ http://www.youtube.com/user/WassenaarsMostWanted/videos
youtubekanaal met onboard vids van meetings ect. GoPro
|
wo maart 21, 2012 2:57 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
DR70 dan, piet precies.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
wo maart 21, 2012 3:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
derbitje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 19, 2011 11:49 pm Berichten: 643
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
iig geen airsal 80. Die heeft wat toeren nodig ja. DR70 is voor NT en OT. Maar bij NT leverde die minder vermogen ofzoiets? (geen idee eigenlijk, er was een verschil voor dr70 met NT vs OT). Maar dr70 is wel sterker en laagtoerigger dan een airsal 80 hoor!
_________________
frishh schreef: Naast kabouters in je carburateur die je gasschuif optillen kan ik geen andere oorzaak voor je gas bedenken dan valse lucht.
|
wo maart 21, 2012 3:41 pm |
|
|
-Tommy DRD'11-
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 01, 2012 12:54 am Berichten: 129
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
Ik probeer geen dr80 dr70 piet precies te zijn, maar naar mijn weten bestaat er helemaal geen dr70 voor nt blok. Althans, ik heb er nog nooit een gezien/gevonden. Ook op josdijkman niet. Als iemand een link heeft hiervan graag want dat zou erg mooi zijn!
_________________ http://www.youtube.com/user/WassenaarsMostWanted/videos
youtubekanaal met onboard vids van meetings ect. GoPro
|
wo maart 21, 2012 3:49 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
Ik ben totaal niet thuis in Derbi. Dus weet ook zo 1,2,3 niks te vinden. Maar er is volgens mij wel veel minder spul beschikbaar voor NT dan voor OT. Maar Airsal is niet echt voor onderin. Dat weet ik wel. En ik zie dat TP ook alleen maar cilinders heeft voor het OT blok.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
wo maart 21, 2012 3:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
derbitje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 19, 2011 11:49 pm Berichten: 643
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
och dat is het! Hij is uberhaupt niet beschikbaar voor NT. Mijn fout! Voor NT is er inderdaad niet heel veel te vinden, je komt voor kwalitiets cilinders toch uit mij mhr 80(goede cilinder) of airsal 70. Waarbij ik denk dat de mhr80 wat laagtoerigger is en wat kalmer is. Maar niet de mhr team dan. Dat is het getunede broertjes er van. Deze zou je kunnen nemen van Daan: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=6311Voor de rest vind ik niet veel tweedehands iig voor nt. Misschien een standaard 50.
_________________
frishh schreef: Naast kabouters in je carburateur die je gasschuif optillen kan ik geen andere oorzaak voor je gas bedenken dan valse lucht.
|
wo maart 21, 2012 3:57 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
Die is pas 2 weken verkocht...
Maar ik heb een paar filmpjes bekeken van je. Maar hij loopt zo toch netjes? Als ik jou was zou ik hem zo laten hoor. Lekker met een Leo en std cilinder. Wat ik je wel kan aanraden is een 19mm ervoor hangen. Heeft hij wat meer onderin en dan haal jeje koppel wat meer naar boven. Maar als jij laagtoeriger wilt dan dit. Kan bijna niet. Ja met DR70 of Zwarte Top. Maar std cilinder met std ontgrensde pijp of leo v6 is wel het meest wat je onderin kan verwachten.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
wo maart 21, 2012 4:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
-Tommy DRD'11-
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 01, 2012 12:54 am Berichten: 129
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
A kut.. Kreeg heel even valse hoop dat die dr70 er eindelijk voor het nt blok was :').... Bedankt voor jullie hulp. De mhr80 replica is me net even wat te duur en die Daan heeft hem al verkocht zag ik. Dan denk ik dat ik toch voor de airsal zal moeten gaan.
_________________ http://www.youtube.com/user/WassenaarsMostWanted/videos
youtubekanaal met onboard vids van meetings ect. GoPro
|
wo maart 21, 2012 4:09 pm |
|
|
|