In geval van banden maakt mij geld niks uit is wel je hele wegcontact he ! maar ik heb banden. ! En het is toch slijtage spul
Marco, Joey neemt hem binnenkort mee naar Jager omdat de remmerij niet helemaal lekker ontlucht kan worden met de hand... en je bent welkom hoor
Vandaag de remslanghouders (gedoneerd door Jeandap) van RVS electroden afgemaakt.. simpel.. en functioneel ! Ik heb de remmerij aardig ontlucht.. laat hem nog wel bij Jager waar Joey werkt ontluchten want het is nog niet helemaal zoals het hoort zal nu al als een gek remmen.. maar vind hem nog te sponzig kan ook dat een klein rempompje 2 dubbelzuiger remklauwen aan moet sturen 2 stalen afstandsbusjes ipv de gebruikelijke moeren gemaakt voor tussen de adapter en remklauw.. Vincent maakt deze nog na voor mij van RVS
Ook de goede tellerbak gemonteerd.. Orgineel, en helemaal perfect geen plekjes niks had deze al een tijdje liggen
en hij heeft alweer even gelopen.. 2 trapjes en er was opeens een bekende sound.. de afstelling is ruk met de tm24.. maar joh komt wel goed ! Remmen ontlucht.. morgen hopelijk perfect
-Remmen ontluchten Hoe ga ik dit doen ? -Banden monteren anders rijd het zo lastig
De remleidingen passen net... bij een sprinter is er in principe geen andere mogelijkheid.. wil geen t-stuk zooi gewoon zo... Beide remleidingen gekocht op de gok.. toch goed gegokt ! De uitlaat past niet bij het totaal eigenlijk.. binnenkort maar eens kijken wat we daarmee gaan doen.. denk aan hittebestendige coating maar eerst even overleggen met RvRT Een aantal dingen nog te doen
Een sprinter moet op slicks :) Tenzij je er nu en dan toch mee op de baan wilt. Trekt wat teveel aandacht :)
Jij bent wel helemaal geil van slicks he
Geil is een groot woord. Maar een fiets die gebruikt word om te sprinten of gewoon opgebouwd is om te showen staat toch echt wel het mooist op slicks :)
tering, die dingen knap je netjes op :') hoop dat ik van mijn MT ook nog iets moois kan maken
of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum