Achter komt nog een schijfrem, komt nog een eigenbouw Aluminium achterbrug in, benadert het orgineel maar zal geheel in naaldlagers + bijbehoren hangen. moet nog nieuwe stuurdoppen draaien/frezen van Aluminium.....
Remschijf moet ik een magneetje in maken voor de Koso, moet nog een draadloze ontvanger bouwen voor de Koso, Voorkoplamp laat ik een hallogeen glas voor maken,..... Schokbrekers laat ik maken door Hagon, de huidige zijn prima maar Hagon's zijn gewoon veel beter vwb de wegligging, en natuurlijk omdat ze gewoon duur zijn overprized spulletjes vind ik altijd mooi Voor heb ik momenteel een marzochi voorvork dat zit wel goed vwb de wegligging (prijs ga je van huilen maar ik vind het super
vanaf 1:50, blijft genieten ik wil rijden man die lekkere pittige powerband voelen heeel rustig erin komen en dan boooooooooaaap en dan lekker eruit zakken
Ik vind het machtig mooi bij die kreidler rond 1:03 tot 1:20.. max toerental, ownee hij loopt nog verder door, even terug laten zaken nu naar max toerental.. huh.. hij loopt nog verder door.. machtig. en dat met een 4 bak hoe het op pakt van 1:03 tot 1:17 van 2 naar 3... en zoals hij in de 1 wegrijd, zo moet je dus ook bij de stoplichten weg.. kickuhh
_________________ No shit !?
Laatst bijgewerkt door af1rs op wo feb 15, 2012 12:38 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Re: Zundapp 448 Sprinter Poedah coating.
af1rs schreef:
vanaf 1:50, blijft genieten ik wil rijden man die lekkere pittige powerband voelen heeel rustig erin komen en dan boooooooooaaap en dan lekker eruit zakken
haha lol en vanaf 0:50 bedoel ik hoe je weg moet zenuwachtig.. nee hoor heb het ook wel eens gehad op school rijd je weg in de koppeling hele schoolplein op het achterwiel over.. gewoon volgas houden... iedereen kijkuh.. die is maf.. hahah echt lachuh en dan hoe hard loopt dat ding : Keurig orgineel
Getunde 125cc zundapp cilinder, op scherp levert dit ding 28 a 29pk maar de eigenaar vind dit lekkerder rijden ! Hele blok is aangepast door Dr badvibes van het ZF, mijn reviseur nu blijft het tenminste heel ! Hij heeft hem al eerder getuned, maar dat is nouja.. die is ontploft
Bijlage:
zomaar%2520009.JPG [ 177.77 KiB | 595 keer bekeken ]
Zat onder deze machine, de jongen was zijn boel zo zat dat hij hem gesloopt heeft beleefde er geen pret meer aan
Bijlage:
SDC10109%20%255B640x480%255D.JPG [ 138.96 KiB | 596 keer bekeken ]
Op het zundappforum zit nog een kennis Koos uit rotterdam die heeft een 125 blok die tikt de 170 aan... die loopt nog harder
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
Re: Zundapp 448 Sprinter Poedah coating.
Ik vind dat ze maar raar testbanken, de hele tijd toeren maken, gas los enzo? Ik zette mijn sprinter gewoon op de bank, opwarmen, opschakelen naar 5 bij ongeveer 5000 toeren en dan gas erop tot de toeren bleven hangen...
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum