Chris z'n stickerslet - GUESS WHO'S BACK met een vraag p217
Chris z'n stickerslet - GUESS WHO'S BACK met een vraag p217
Auteur |
Bericht |
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
 Re: Chris z'n AF1 naked project - stickerbombed tank&ass, p1
Wordt netjes man maar zag op facebook die foto's nog  ik vind je voorspand bord alleen beetje raar staan
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
vr feb 10, 2012 11:57 am |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Valt in het echt wel mee, is gewoon een MH RX spatbord. Net de coater gebeld, het is klaar! Volgende week ophalen. Bedankt voor de toffe reacties! 
vr feb 10, 2012 1:06 pm |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
volgende week?????? het is nu toch klaar!
halen die barrel
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
vr feb 10, 2012 1:16 pm |
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Nice nice! begint nu echt vooruitgang in te komen!:) ben echt benieuwd naar't totaalplaatje 
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
vr feb 10, 2012 1:20 pm |
Persoonlijk album
|
 |
jordy553
ApriliaForum Member
|
word wel wat dit  die stickers zijn echt leuk! ga je trouwens nog wat met je tailpipe doen?
|
vr feb 10, 2012 2:25 pm |
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
jordy553 schreef: word wel wat dit  die stickers zijn echt leuk! ga je trouwens nog wat met je tailpipe doen? Vroeg ik me ook al af, schuin naar boven richten zie je namelijk ook best vaak bij die nakeds/onderlands op crossers
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
vr feb 10, 2012 2:28 pm |
Persoonlijk album
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
|
rs_maniac666 schreef: volgende week?????? het is nu toch klaar!
halen die barrel Geen tijd. Tailpipe komt schuin omhoog zodra ik iemand met apparatuur vindt.
vr feb 10, 2012 2:53 pm |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
doe dan gewoon met zand en kurken.
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
vr feb 10, 2012 2:58 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
frishh schreef: rs_maniac666 schreef: volgende week?????? het is nu toch klaar!
halen die barrel Geen tijd. Tailpipe komt schuin omhoog zodra ik iemand met apparatuur vindt. 
vr feb 10, 2012 3:16 pm |
Persoonlijk album
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
|
Zodra ik zeker weet dat de uitlaatbouwer die ik gefixt heb het laat afweten. Er gebeurt 'achter de schermen' meer dan ik op het forum zet. Heb vorig jaar meegedraaid in een Citroën garage, die doen zaken met een uitlaatbouwer die flexibele staven gebruikt voor in de tailpipe, zodat de buis niet plat gedrukt wordt bij het buigen. Buigmachines in alle vormen en maten daar, die lassen zelfs pijpjes voor oude 600cc Citroëntjes waar niets meer voor te leveren is. Die uitlaatjes (4T) zijn net zo dun als mijn tailpipe.
vr feb 10, 2012 3:21 pm |
|
 |
Gerard1793
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 5:08 pm Berichten: 977 Woonplaats: Middelstum
|
Gaaf!
_________________ '78 XT500 '89 GS500 '98 V70 T5
|
vr feb 10, 2012 3:56 pm |
|
 |
Gas Derop
ApriliaForum Member
|
Moet zeggen, duurde lang, maar ziet er wel netjes uit. Persoonlijk vind ik die teksten zonde xD Magoed ik ben dan ook erg strikt qua dat soort dingen. Turbozilla = turbo erop :+ Drift stikker = driften op meetings En dergelijke  Maar zoals ik zei, dat ben ik. Zit nou al 10 minuten te kijken... Maar naast de die teksten en de tailpipe (wat al wordt opgelost lees ik net) ... Is er niks anders wat ik niet mooi vind xD Als je hiermee klaar bent...heb nog een FZR staan die smeekt om een make-over 
_________________ Mop mop gas derop! No Busa, no stretch
|
vr feb 10, 2012 6:13 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
die make-over kan ik je ook wel mee helpen hoor Gas.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr feb 10, 2012 6:21 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
|
Gas Derop schreef: Moet zeggen, duurde lang, maar ziet er wel netjes uit. Persoonlijk vind ik die teksten zonde xD Magoed ik ben dan ook erg strikt qua dat soort dingen. Turbozilla = turbo erop :+ Drift stikker = driften op meetings En dergelijke  Maar zoals ik zei, dat ben ik. Zit nou al 10 minuten te kijken... Maar naast de die teksten en de tailpipe (wat al wordt opgelost lees ik net) ... Is er niks anders wat ik niet mooi vind xD Als je hiermee klaar bent...heb nog een FZR staan die smeekt om een make-over  Zoek maar eens 400 stickers die corresponderen met een brommer.  Thanks Ruud!
vr feb 10, 2012 7:42 pm |
|
 |
P.O.C. Tom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:38 am Berichten: 1094 Woonplaats: veldhoven
|
frishh waarom geen pie-cut tailpipe?
_________________ Wat zet jouw brommer apart? Beunhaas Brouwer
|
vr feb 10, 2012 8:13 pm |