|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
Goedkope scooter/brommer
Goeiedag,
Ik zoek een goedkoop scootertje/brommertje voor een kameraad van me. Kenteken is niet nodig. Geen schakel, het liefst een scooter maar puchjes en tomosjes etc. zijn ook prima. Als het maar loopt! Prijs niet veel meer dan 100 euro. Beetje in de buurt van Meppel. Niet verder dan 30km er vandaan. Alvast bedankt!
Groetjes
Reinout
Laatst bijgewerkt door Apriliaaah op za feb 11, 2012 12:14 am, in totaal 2 keer bewerkt.
|
wo feb 01, 2012 11:02 pm |
|
|
roef
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 06, 2011 2:50 pm Berichten: 119 Woonplaats: Beneden Leeuwen GLD
|
Re: Goedkope scooter/brommer
Ik heb nog een Yamaha jogr staan wel helemaal uit elkaar alleen onsteking mist. Hij komt uit 2007 met iets minder als 12000 gelopen. €140 is die voor jou.
|
do feb 02, 2012 8:22 am |
|
|
DjThase
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 05, 2011 5:19 pm Berichten: 301 Afbeeldingen: 0
|
ik heb een Tomos staan, helaas zonder kenteken en met enkele probleempjes... voor €100,- mag je hem komen ophalen
za feb 04, 2012 11:11 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Heb nog een mooie yamaha mint staan, met kenteken en ziet er nog best uit. elektrische start/kickstart verlichting werkt, banden zijn ook nog redelijk.. loopt ongeveer 40 en is met geel kenteken Mag morgen nog voor 140 euro weg.
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
za feb 11, 2012 12:11 am |
Persoonlijk album
|
|
jordy553
ApriliaForum Member
|
Ik heb nog wel een rollend Puch frame met kenteken mag weg voor 80 vaste prijs
Pb maar bij interesse!
|