Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
Re: Off-Road Meeting Havelte
RS 746, zoiets had ik kort in eigen woorden idd neer gezet. als je een beetje beleefd blijft kan er ineens veel meer.
wat lennart net zegt idd. ik wil niet met een groep van 20 oid door dat gebied heen scheuren. dus als je wil komen altijd gezellig natuurlijk. maar kom alleen als je van plan bent off-road te rijden, je denk dat je je aan die regels kunt houden en zeker weet dat je kan of niet.
de rest kan ik zo even niet vinden van havelte. staat op de fotograaf zijn account. hier zie je eigenlijk alleen de kuil waar je ene beetje kunt springen en dan nog wat paadjes
edit: nog een aanrader. crosslaarsen of hoge schoenen die waterdicht en stevig zijn.
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Lekker schijt daar aan, ik reed ook n x door een bos en dan ging ik ook nog ff voetstaps rijden omdat er zo een oude lul met zn vrouw was wilt die me bijna van mn brommer afduwen en toen gaf ik kk hard gas allemaal stenen tegen m aan
Teringlijer
Indien je het bord van staatsbosbeheer (of andere instantie) 'bordenvrij' van officiele verkeersborden kunt naderen, of vanaf de andere kant, dan mag dat uiteraard. Alhoewel dit wettelijk een grijs ''gedooggebied'' is. (ligt eraan hoeveel er word geklaagd ,en door wie). Nu is dat gebied sowiso al bekend om offroad recreatie, dus men zou er aan gewend moeten zijn...
Zolang je maar geen ruiters pissig maakt, die klagen nogal snel...
Of wandelaars (of wandelstokken) met een slecht humeur;
Paden of wegen die door stiltegebieden gaan mag uiteraad, in de wet staat dat de paden en wegen die door de stiltegebieden lopen NIET onder de stiltenorm vallen.
Kristian dat is nou net de instelling die we niet willen hebben. :') Als hij je aanraakt oke. Maar dan denk ik dat ik door het lint ga. Maar mijn 14-jarige woedebeheersing cursus moet dat wel kunnen compenseren. Of ik flip en ik maak een burn-out op zijn keel. Dit slaat nergens op neem het niet serieus En ik verneem dat we gewoon rustig aan gaan doen tenzij we op een open plek komen en er weinig tot geen mensen in de omtrek zijn. Maar ruiters worden zo pissig omdat dat paard helemaal gek word en dan gaat dat paard er als een dolle vandoor. Is overigens wel bloemetjes grappig. Maar dat is niet de instelling.
Overigens over die CR500, leuk brommertje voor Havelte.
*edit op 2e stelling van RS 746: Haha aaaaaait dus je mag overal boeken.
_________________ \8/Gang is alles, remmen is angst\8/
Haha nee we doen een mini-dakar steeds een stage zeg maar. Van punt tot punt, als ik het goed begrepen heb.
Haha ja of ik zeg dikke lul 6800 euro voor een beetje rondbaggeren. Ik koop volgend jaar wel een CR250 lekker naar Duitsland naar Schwarzwald en daar rond baggeren. En dan keer goede crosskleding kopen. Is veel beter man. Een echte enduro rijden op een 125 is kut, 250 is perfect.
Ja een TE zware motor ook is niet ideaal voor offroad gebruik. Hangt uiteraard ook af van ondergrond, moeilijkheidsrgraad etc etc. In de duitse DEM had een Husaberg TE125 laatst de snelste overall tijd.
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
wat we doen is gewoon een beetje rondcrossen. maar er zijn een paar gebieden waar ruimte, mooi gebied en niet heel veel wandelaars zijn. dus denk dat we paar plekken gewoon wat blijven hangen en wat crossen. ik wil ook nog wel even een route maken als daar belang bij is... maarja vind paar jerrycans benzine in de auto en gewoon boeken tot de tank leeg is beter
edit: het overgrote gedeelte uis gewoon toegestaan. ik geloof dat er 2 paden zijn waar je eigenlijk niet mag rijden maar wat wel helemaal gedoogd is mits je normaal doet. en het militaire terrein is ook geen aanrader. dat is het echte fapfap gedeelte, maar iets met jeeps met miliatairen erin die je heel overtuigend weg sturen...
als je wil racen zijn er ook een paar stukken gewoon openbare weg daar. gewoon wegen met straatnaam en alles. alleen dan bedekt in een dikke laag zand waar een brommertje een beste uitdaging aan kan hebben op sommige stukken.
Ja ik vind persoonlijk een 500 te zwaar alleen voor het strand of hele mulle en zware banen misschien. Maar het voordeel van 250 is dat het overal wel komt en gaat. We zetten mooi mijn auto op een neutrale plek waar je altijd heen kunt. Die gooien we gewoon vol en dan gaat dat helemaal goed komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum