Bullet schreef:
huh, sinds wanneer heeft RV4 gecombineerde inlaat?
Nou de originele cilinder heeft een inlaat die bestaat uit een membraaminlaatje en een gewone inlaat. Die eurokits zijn net zo.
Vriend van me heeft een af1 met ook een originele cilinder, zon 8 hoekig ding, met fluitpoortjes en al, die dingen zijn eg snel. Maar hebben 1 membraam inlaat.
1 membraam inlaat loopt zowieso al beter als een gewone cq gecombineerde inlaat op een cilinder. Maar Het word wel erg lastig om te maken, dus ik ga voor:
Verbreden uitlaat, 3mm per kant
uitlaat 1mm omhoog halen
Zuigerflap 1,5mm inkorten.
Al bij al zal dit ongeveer even hard trekken als nu, maar wel meer toeren rijden op top, en de powerband iets hoger leggen. 19mm erop en een mtx uitlaat die ik nog moet pas maken, ding wat ik nu heb is echt niets.
Poortmap zal ik binnekort ff plaatsen