Yamaha TZR maakt vreemd geluid na warmloper
Ik heb vanmiddag een nieuwe cilinder en carburateur op m'n Yamaha TZR gezet. 50 cc, 12mm
Toen ging ik rijden en bleek dus dat het reservoir van de koelvloeistof verstopt zat en heb ik een warmloper gehad.
Daarna startte de brommer wel een reed ik weer verder. Toen ik nog geen KM had gereden begon m'n TZR af en toe een raar geluid te maken.
Toen heb ik hem aan de kant gezet om te kijken, kon niks vinden. Ik rij dus weer verder en opeens stopt m'n TZR er helemaal mee. Ik zet hem weer aan de kant, start hem en nu maakt ie continu zo'n raar geluid. En als ik dan ga rijden valt de brommer na 200 meter weer uit. Wat is dit probleem? Ik heb alleen dit gevonden bij m'n voetpakking. Daar zit een gat waar de pakking omheen zit alleen ik weet niet of dat hoort. Misschien is dat het probleem? Ik heb trouwens m'n oude 70cc cilinder nog liggen en ik heb dus naar die voetpakking gekeken en die is dus precies hetzelfde, ik heb dus het idee dat het gewoon zo hoort, want m'n oude cilinder dekte dat gat ook niet af.
Bijlage:
11012012008.jpg [ 50.77 KiB | 1218 keer bekeken ]
Bijlage:
11012012004.jpg [ 59.87 KiB | 1218 keer bekeken ]
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Mvg,
Chris