Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Re: Daan's Derbi DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t [Blok loopt P22
Rieju hun frames roesten dan soms (of altijd gewoon ) maar nadat mijn RRX MRX frame met 30kmu een klap van een auto had ontvangen en nog tegen een paal kwam waren alleen de kap ophangingspunten gebogen.
Mijn bijdrage voor vandaag
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
jasperrr91 schreef:
frishh schreef:
Wat een zwakke subframes dan.
Mweh mijne was krom gegaan toen ik met 40 achteroverklapte met een wheelie. Dus subframe stond het uiteinde omhoog zeg maar. Alleen een stukje van 3cm na het einde zeg maar daar was die gebogen. Rest was recht zover ik kon zien.
Dat horizontale plaatje helemaal achteraan waar ook je achterlicht aan vastzit? Die is bij mij krom gegaan bij brommertrek Ding stond ineens schuin omhoog na de 2e trek
Geregistreerd: di jan 11, 2011 6:48 pm Berichten: 381 Woonplaats: Boskoop
Uitlaat mooi verkleurd
43mm slag krukas (bleek OT te zijn dus word geruild)
Ik heb het carter 3mm omlaag gefreesd voor de zuiger.
Ff nieuwe balhoofd lagers gemonteerd. De rest van de middag bezig geweest met de oude lagers van de pro link Nu zitten er weer verse lagertjes in en een flinke lik vet. Vanavond weer verder
Doos onderdelen
Verse pro link lagers en keerringen
Oude lager
Achterbrug, heb eigenlijk geen zin meer omdat verder te polijsten
Frampje, helaas is mijn veer echt vreselijk afgebeunt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum