fx259b's tzr project -> pro race spul te koop
Auteur |
Bericht |
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Re: Carbon Inspired Racing Designs (TZR/GPR)
frishh schreef: fx259b schreef: Kristian-M schreef: hahahha
Ik zou ook een langere achterbrug zoeken/kopen of die van jou verlengen ziet er anders uit alsof het achterwiel te ver naar voren staat.
En koop een USD staat 10 x beter dan conventioneel op de foto is het kontje wel erg lang ja dit is in het echt niet zo. ik zou zelf ook erg graag een mooie USD vork willen maar heb geen frees,draai banken etc tot mn beschikking. en het is niet dat die dingen plug and play zijn ofzo. Heb het ook gedaan, en zelfs een racer vork tot een SM vork omgebouwd. Is goed te doen zonder draaibank en frees. nice, hoe heb je dat gedaan??
do dec 22, 2011 7:02 pm |
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
ik vind het gewaagd, of het word heel vet of het word heel lelijk. succes ermee in ieder geval, deze ga ik volgen
do dec 22, 2011 7:39 pm |
|
|
Monterderb
ApriliaForum Member
|
als dat carbon netjes word gedaan kan het wel leuk worden, je ziet wel echt te vaak dat mensen het zo lelijk plakken met allemaal randjes overal
|
do dec 22, 2011 7:41 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
Monterderb schreef: als dat carbon netjes word gedaan kan het wel leuk worden, je ziet wel echt te vaak dat mensen het zo lelijk plakken met allemaal randjes overal zoals die gast met dat dbrs007jamesbondikhebadhd project
do dec 22, 2011 7:42 pm |
|
|
Monterderb
ApriliaForum Member
|
whahah ik wilde geen namen noemen maar idd
|
do dec 22, 2011 7:42 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
carbon plakken kan wel nice worden, heb 't wel eens vaker gedaan (paar dempertjes) en de motorkap van 'n vriend van me. vooral handig om met een fohn te werken! Succes d'r mee! ben benieuwd!
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
do dec 22, 2011 9:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
fx259b
ApriliaForum Member
|
even voor de beeldvorming van het r6 kontje, heb een tzr met zon zelfde kontje op internet:
|
vr dec 23, 2011 12:44 am |
|
|
Monterderb
ApriliaForum Member
|
|
vr dec 23, 2011 12:56 am |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
bekend ding, maar hij heeft zn subframe verlast, EN zn tank staat VEEL hoger aan de achterkant als normaal. (daar waar je de tank achterin vast zet heeftie dus ook aangepast.
vr dec 23, 2011 2:00 am |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Ik dacht eerst dat dat een motor was Die is wel echt super mooi
vr dec 23, 2011 2:09 am |
|
|
fx259b
ApriliaForum Member
|
ik ben ook zeker wel bereid om aanpassingen te maken maar word natuurlijk wel van te voren 10x nagemeten. kokkie heeft zojuist zn geld binnen gehad en ik krijg mijn salaris morgen dus wss morgen even wat spul bestellen.
|
vr dec 23, 2011 2:17 am |
|
|
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Beter kapjes maken van echt carbon. Dat is 10000 keer toffer
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
vr dec 23, 2011 11:26 am |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
SuMo-rider schreef: frishh schreef: Heb het ook gedaan, en zelfs een racer vork tot een SM vork omgebouwd. Is goed te doen zonder draaibank en frees. race vork naar sm? je hebt er een stel gaten in geboord voor een stel stuurklemmen. Stuurklemmen aangepast op die kroonplaat, kroonplaat bewerkt en die clip-ons netjes verwijderd, overal langere kabels gemonteerd, zithouding 20cm omhoog gegooid t.o.v. het oude stuur en ohja, 4 gaatjes geboord inderdaad. Mafkees. Zo'n vork pas maken op je brommer is vervolgens een kwestie van andere balhoodlagers kopen, verder moet je letten op de lengte van de balhoofdpen, te lang is geen probleem, dan kort je hem in of gebruik je wat ringetjes, te kort gaat niet passen. Vervolgens moet je waarschijnlijk andere afstandbusjes draaien om je velg in je vork te centreren, ook kan het zijn dat je een andere vooras nodig hebt, maar dat is vaak ook op te lossen met een busje eromheen. De rem zit waarschijnlijk ook op een andere plaats, dus moet je een verloopplaatje maken (bracket) om je voorrem je schijf te laten halen. Zodra ik op de computer zit zal ik eens graven in mijn topic, zit nu op mijn telefoon.
vr dec 23, 2011 1:00 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
frishh schreef: SuMo-rider schreef: frishh schreef: Heb het ook gedaan, en zelfs een racer vork tot een SM vork omgebouwd. Is goed te doen zonder draaibank en frees. race vork naar sm? je hebt er een stel gaten in geboord voor een stel stuurklemmen. Stuurklemmen aangepast op die kroonplaat, kroonplaat bewerkt en die clip-ons netjes verwijderd, overal langere kabels gemonteerd, zithouding 20cm omhoog gegooid t.o.v. het oude stuur en ohja, 4 gaatjes geboord inderdaad. Mafkees. Zo'n vork pas maken op je brommer is vervolgens een kwestie van andere balhoodlagers kopen, verder moet je letten op de lengte van de balhoofdpen, te lang is geen probleem, dan kort je hem in of gebruik je wat ringetjes, te kort gaat niet passen. Vervolgens moet je waarschijnlijk andere afstandbusjes draaien om je velg in je vork te centreren, ook kan het zijn dat je een andere vooras nodig hebt, maar dat is vaak ook op te lossen met een busje eromheen. De rem zit waarschijnlijk ook op een andere plaats, dus moet je een verloopplaatje maken (bracket) om je voorrem je schijf te laten halen. Zodra ik op de computer zit zal ik eens graven in mijn topic, zit nu op mijn telefoon. *scheurt long* gast, een kroonplaat aanpassen zodat er een breed stuur op kan maakt het niet meteen een supermotard vork, mijn god wat doe jij uit de hoogte over dat werk wat je doet... met je motor..
vr dec 23, 2011 2:20 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
inb4 een post van fripsshhh die jankt dat ik geen kritiek moet geven
vr dec 23, 2011 2:30 pm |
|
|
|