HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za jan 11, 2025 8:49 am

Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
 cpi sm met werk rijd goed 
Auteur Bericht
fx259b
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht cpi sm met werk rijd goed
ik heb deze zelf een paar maanden geleden om op te knappen de brommer heeft gewoon kenteken en papieren komt uit eind 2007!

Hij is al voor een groot deel opgeknapt, hij rijd nu goed. Het is over het algemeen een vrij hoge brommer met een zeer fijne wegligging. Door de 110 brede voorband kan je er erg plat mee door de bochten! Voor de rest heeft de brommer en erg soepele vering wat erg fijn rijd door woonwijken met bijvoorbeeld veel drempels.De brommer loopt zon 85-90km/h nooit kunnen zien ivm. kapotte teller en trekt erg lekker op! Het is een brommer met werk. Wat er aan gebeurd moet worden en al opgeknapt is staat hieronder.

wat er aan opgeknapt is:

[*]origineel am6 met nieuwe cilinder,zuiger en 16mm dellorto carburateur. (€200)
[*]technigas enox rvs dus weinig tot geen onderhoud! (gebruikt in goede staat) (€120)
[*]alle schroefjes,boutjes en moertjes van de kappen (€10)
[*]achterwiel nieuwe lagers + achteras en afstands bussen door dealer gedaan (word momenteel nog gedaan) (€120)
[*]ketting en tandwielen vervangen 14-53 (€60)
[*]conti twist achterband (€70)
[*]nieuwe kettingspanners (€10)
[*]dmp power filter (€10)
[*]tomaselli snelgas (€10)
[*]nieuwe voetsteps (€20,- samen)

opgeteld €630 euro wat ik er zelf al aan heb uitgegeven! excl. de aanschaf van de brommer zelf!

wat er nog gebeurd moet worden:

kabelboom moet pas gemaakt ivm andere ontsteking of een andere ontsteking ( yamaha tzr ) kost 2ehands €30 euro nieuw compleet €100 ( worden 2 kabelbomen mee geleverd origineel ( mist spanningsregelaar en bougiedop) en een van een motorhispania rx welke al wel op de ontsteking past)
teller kapot kosten 2e hands ongeveer €30
contact slot kapot ( €40 euro nieuw voor alle sloten + sleutels bij jos dijkman)
1 boutje dol van achtertandwiel kan geen kwaad en word waarschijnlijk niet schroefdraad getapt bij de dealer en nieuw boutje in gedraaid
achter rem kapot (binnenwerk kapot) klauw moet vervangen worden rest nog goed. geschate kosten €20-40.
krassen op 1 achterkap.

dus ben jij opzoek naar een brommer waar werk aan mag zitten? dan ben je aan het juiste adres.

de brommer staat op het moment bij de dealer voor de nieuwe achteras,bussen en nieuwe wiel lagers ook komen de nieuwe voetsteps er deze week op.

wat u er nog los bij krijgt:

de 2 kabelbomen zoals vermeld.
de kapotte achterrem.
4 knipperlichten en een reserve startmotor.

het is een metallic zwarte brommer met monster energy stickers. als je geintresseerd bent stuur me een pb dan stuur ik je wat foto's

de brommer heeft mij tot nu toe veel gekost!! maar moet weg. richtprijs 450 euro bieden mag maar hou het redelijk heb er zelf in totaal al €630 aan uitgegeven zonder aanschaf van de brommer zelf!!

Laatst bijgewerkt door fx259b op ma dec 19, 2011 11:26 pm, in totaal 5 keer bewerkt.

vr dec 16, 2011 12:22 am
Profiel
Aprilia RX 50 2003
Administrator

Afbeeldingen: 0
Antwoord met een citaat
Bericht Re: cpi sm met werk rijd goed
foto's?

viewtopic.php?f=13&t=18626 AM6 blok revisie/reparaties: viewtopic.php?f=7&t=21193 http://www.erwinvanputten.com/

vr dec 16, 2011 12:22 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
fx259b
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
foto's komen dinsdag de brommer staat nu bij de dealer voor nieuwe wiellagers achter en nieuwe afstands bussen!

vr dec 16, 2011 12:23 am
Profiel
Aprilia RX 50 2003
Administrator

Afbeeldingen: 0
Antwoord met een citaat
fx259b schreef:
foto's komen dinsdag de brommer staat nu bij de dealer voor nieuwe wiellagers achter en nieuwe afstands bussen!

dat doe je toch zelf? zeker als je sobw wil gaan rijden ;)

viewtopic.php?f=13&t=18626 AM6 blok revisie/reparaties: viewtopic.php?f=7&t=21193 http://www.erwinvanputten.com/

vr dec 16, 2011 12:25 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
fx259b
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Aprilia RX 50 2003 schreef:
fx259b schreef:

dat doe je toch zelf? zeker als je sobw wil gaan rijden ;)

ten eerste de brommer is niet van mijzelf maar van mn broer ik post het simpel weg hier omdat hij niet op fora's komt.
ten tweede hij wouw ze zelf bij de brommerboer laten doen omdat hij er zelf dan niks hoeft te doen en het vrij weinig kost om het te laten doen.
dan is het ook meteen goed gedaan.

vr dec 16, 2011 12:36 am
Profiel
fx259b
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
kickje begin post overzichtelijk gemaakt!

ma dec 19, 2011 3:58 pm
Profiel
Racekees
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 16
Antwoord met een citaat
Het is dinsdag, wil je de foto's er even opzetten?

di dec 27, 2011 6:43 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ]