Jeroen's RS Alitalia, kleine striping update
Auteur |
Bericht |
Thijsiie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 28, 2010 9:13 pm Berichten: 930 Woonplaats: IJsselmuiden
|
Re: Jeroen's RS Alitalia & Rs4 SBK 125 Rodney (topicverander
Thijsiie schreef: en als je het dan toch over je gallery hebt. maak es mooie foto's, upload ze ff via imageshack, en maak er ff een mooi geheel van. ipv de lelijke bijlages
|
vr dec 16, 2011 10:16 pm |
|
|
jh.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 28, 2011 11:34 am Berichten: 108 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: emmen
|
Thijsiie schreef: Thijsiie schreef: en als je het dan toch over je gallery hebt. maak es mooie foto's, upload ze ff via imageshack, en maak er ff een mooi geheel van. ipv de lelijke bijlages kzal kijken wat ik kan doen, binnenkort komen er sowieso betere foto's dan maak ik foto's met een prof fotocamera. is beter dan telefoon
_________________ APRILIATEAM
|
vr dec 16, 2011 10:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
jh. schreef: jasperrr91 schreef: jh. schreef: hoezo? wat is het verschil dan? ja jij hebt alleen zon pasje waar je gegevens op staan en dat het een rijbewijs is... Als ik jouw ooit zie rijden he, dan rij ik je omver met me auto. Prima als je op een tomosje rondtuft of een crosser over een weiland en daarvoor mss een klein stukje polderweg pakt ofzo onverzekerd. Maar over de openbare weg. Stel he, je rijd een klein kind aan die achter een auto uitschiet(die zie je over het hoofd, kans dat je die dan nog ontwijkt is heel klein). Dan rij je da kind verlamd en ken je je hele leven werken om haar medische verzorging de rest van haar leven te betalen. Dat er zulke imbessiele mensen rondlopen zeg, jezus. Rijbewijs is er niet voor niks, heb gewoon geduld en wacht tot je je rbw hebt. Vind je ouders trouwens nog achterlijker dan jijzelf, dat die dit goed vinden zeg, hetzelfde als met dat neefje van je. Lijkt wel of jullie familie in een gekkenhuis thuis horen, damn. Ik mag echt leiden dat iemand heel je brommer in puin rijd en je alles zelf op kan hoesten. kijk dat je op mij de discussie aan wilt gaan vindt ik prima maar je moet niet over mijn familie gaan beginnen want ik weet zeker dat joun familie ook niet perfect is.. ik denk gewoon dat je het niet kan hebben dat wij op 15jarige leeftijd al rijden.. en wat heb jij daar mee te maken dat is toch mijn zorg of niet.. Trouwens dit is een topic van foto's van mijn brommer niet om zeiken of ik een rijbewijs heb of niet dus als je vindt dat ik ongelijk heb moet je gewoon naar een ander topic gaan Ik ben ondertussen al 20 jaar, en ree op mijn 12de al rond op een tomos, sinds mijn 14de een quad en sinds mijn 16de tot 19de op mijn derbi. Maar ik heb nooit zonder rbw veel km's op de openbare weg gereden. Dus ik kan het zeker wel hebben, je bent alleen stom en onverantwoord bezig, en je ouders horen dat gewoon in te zien. Doen ze dat niet dan geven ze niet genoeg om je ofzo, je moet niet voor niks eerst een rbw halen voor je mag rijden. Dat is om aan te tonen dat je iets van het verkeer begrijpt en je kan anticiperen op onverwachte sitiuaties. Je kan wel zeggen dat je kan rijden, maar dat denkt iedereen van zichzelf . En je zegt wel het is mijn probleem als ik iemand aanrijd, dus degene die je aanrijd heeft geen probleem dan? Als je iemand invalide rijd heeft hij of zij een groter probleem als jouw, want hij of zij kan niet meer lopen door jouw aandoen, en wss kan hij of zij nog heel der leven moeilijk gaan doen om de zorg te krijgen die hij of zij verdiend. Maaromdat jij niet verzekerd bent krijgt hij of zij die zorg dalijk niet inverband met te weinig geld om die zorg te dekken. Fijn volk Ook zeg ik niet dat mijn familie perfect is, maar dit gaat gewoon te ver. Tuurlijk rijd iedereen wel is illegaal over de weg, maar nooit zoveel en grote afstanden als dat jij doet. Dus je zoekt bewust het gevaan en de risico's op zonder de gevolgen ervan in te zien volgens mij. En als je opgevoerd rondrijd, moet de politie eerst nog aantonen dat de brommer opgevoerd is. Dit doen ze 9 van de 10x niet omdat dat teveel tijd/ moeite kost. Ook komt er niet bij elk ongeval een politie om de hoek kijken.
vr dec 16, 2011 10:37 pm |
|
|
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
even bij voeging, ze zie sneller dat je geen rbw hebt dus daardoor is het gewoon niet slim omdat snel na te trekken is. dus je wordt dan niet verzekerd
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
vr dec 16, 2011 10:44 pm |
|
|
jh.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 28, 2011 11:34 am Berichten: 108 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: emmen
|
jasperrr91 schreef: Ik ben ondertussen al 20 jaar, en ree op mijn 12de al rond op een tomos, sinds mijn 14de een quad en sinds mijn 16de tot 19de op mijn derbi. Maar ik heb nooit zonder rbw veel km's op de openbare weg gereden. Dus ik kan het zeker wel hebben, je bent alleen stom en onverantwoord bezig, en je ouders horen dat gewoon in te zien. Doen ze dat niet dan geven ze niet genoeg om je ofzo, je moet niet voor niks eerst een rbw halen voor je mag rijden. Dat is om aan te tonen dat je iets van het verkeer begrijpt en je kan anticiperen op onverwachte sitiuaties. Je kan wel zeggen dat je kan rijden, maar dat denkt iedereen van zichzelf . En je zegt wel het is mijn probleem als ik iemand aanrijd, dus degene die je aanrijd heeft geen probleem dan? Als je iemand invalide rijd heeft hij of zij een groter probleem als jouw, want hij of zij kan niet meer lopen door jouw aandoen, en wss kan hij of zij nog heel der leven moeilijk gaan doen om de zorg te krijgen die hij of zij verdiend. Maaromdat jij niet verzekerd bent krijgt hij of zij die zorg dalijk niet inverband met te weinig geld om die zorg te dekken. Fijn volk Ook zeg ik niet dat mijn familie perfect is, maar dit gaat gewoon te ver. Tuurlijk rijd iedereen wel is illegaal over de weg, maar nooit zoveel en grote afstanden als dat jij doet. Dus je zoekt bewust het gevaan en de risico's op zonder de gevolgen ervan in te zien volgens mij. En als je opgevoerd rondrijd, moet de politie eerst nog aantonen dat de brommer opgevoerd is. Dit doen ze 9 van de 10x niet omdat dat teveel tijd/ moeite kost. Ook komt er niet bij elk ongeval een politie om de hoek kijken. nou ik wordt op 27april 16 en dan ga ik ook direct voor mn rbw maar wat is nou 5700km dan? dat heb je er zo opzitten hoor.. wij gingen altijd met een grote groep lange afstanden rijden en dan heb je die kilometers zo hoor;) en je reed op je 12e al op een tomos? het maakt niet uit hoeveel kilometers je maakt al ga je maar een blokje om dan kan je net zo goed iemand invalide rijden dus kom mij niet vertellen dat ik slecht bezig ben terwijl je het zelf ook heb gedaan.
|
vr dec 16, 2011 10:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
afgezien van dat je dom bezig bent, weet je hoe hoog de boetes zijn voor rijden zonder rijbewijs en geen verzekering?
vr dec 16, 2011 10:57 pm |
|
|
jh.
ApriliaForum Member
|
MartinW schreef: afgezien van dat je dom bezig bent, weet je hoe hoog de boetes zijn voor rijden zonder rijbewijs en geen verzekering? Boete is 90 euro omdat onder 16 alle boetes door de helft gaan.. en geen verzekering zou ik niet weten, maar hij staat op pa's naam dus is gewoon verzekerd
|
vr dec 16, 2011 11:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
jh. schreef: jasperrr91 schreef: Ik ben ondertussen al 20 jaar, en ree op mijn 12de al rond op een tomos, sinds mijn 14de een quad en sinds mijn 16de tot 19de op mijn derbi. Maar ik heb nooit zonder rbw veel km's op de openbare weg gereden. Dus ik kan het zeker wel hebben, je bent alleen stom en onverantwoord bezig, en je ouders horen dat gewoon in te zien. Doen ze dat niet dan geven ze niet genoeg om je ofzo, je moet niet voor niks eerst een rbw halen voor je mag rijden. Dat is om aan te tonen dat je iets van het verkeer begrijpt en je kan anticiperen op onverwachte sitiuaties. Je kan wel zeggen dat je kan rijden, maar dat denkt iedereen van zichzelf . En je zegt wel het is mijn probleem als ik iemand aanrijd, dus degene die je aanrijd heeft geen probleem dan? Als je iemand invalide rijd heeft hij of zij een groter probleem als jouw, want hij of zij kan niet meer lopen door jouw aandoen, en wss kan hij of zij nog heel der leven moeilijk gaan doen om de zorg te krijgen die hij of zij verdiend. Maaromdat jij niet verzekerd bent krijgt hij of zij die zorg dalijk niet inverband met te weinig geld om die zorg te dekken. Fijn volk Ook zeg ik niet dat mijn familie perfect is, maar dit gaat gewoon te ver. Tuurlijk rijd iedereen wel is illegaal over de weg, maar nooit zoveel en grote afstanden als dat jij doet. Dus je zoekt bewust het gevaan en de risico's op zonder de gevolgen ervan in te zien volgens mij. En als je opgevoerd rondrijd, moet de politie eerst nog aantonen dat de brommer opgevoerd is. Dit doen ze 9 van de 10x niet omdat dat teveel tijd/ moeite kost. Ook komt er niet bij elk ongeval een politie om de hoek kijken. nou ik wordt op 27april 16 en dan ga ik ook direct voor mn rbw maar wat is nou 5700km dan? dat heb je er zo opzitten hoor.. wij gingen altijd met een grote groep lange afstanden rijden en dan heb je die kilometers zo hoor;) en je reed op je 12e al op een tomos? het maakt niet uit hoeveel kilometers je maakt al ga je maar een blokje om dan kan je net zo goed iemand invalide rijden dus kom mij niet vertellen dat ik slecht bezig ben terwijl je het zelf ook heb gedaan. Ik ree op een tomos hier op het land, en stak een fietsdijk over om zo op het strand en uiterwaarden te komen. Dit is heel iets anders, tevens loopt je brommer over de 100 en die tomos van mij ging destijds 40, ook nog eens een verschil. Dus de km's die ik over ''de weg'' maakte kwam ik niemand tegen. Tevens is 5700km redelijk wat voor een brommer rijder. De gemiddelde brommerrijder haalt de 10/15.000km in 2 jaar tijd. Zelf heb ik er 45.000 gereden in 3,5 jaar tijd. Maar dat doet er verder niet toe. Waarom heb je niet gewoon een half jaar geduld? Tevens is met een grote groep nog gevaarlijker alleen, omdat de kans dat er wat gebeurd groter is.
vr dec 16, 2011 11:10 pm |
|
|
jh.
ApriliaForum Member
|
jasperrr91 schreef: jh. schreef: jasperrr91 schreef: Ik ben ondertussen al 20 jaar, en ree op mijn 12de al rond op een tomos, sinds mijn 14de een quad en sinds mijn 16de tot 19de op mijn derbi. Maar ik heb nooit zonder rbw veel km's op de openbare weg gereden. Dus ik kan het zeker wel hebben, je bent alleen stom en onverantwoord bezig, en je ouders horen dat gewoon in te zien. Doen ze dat niet dan geven ze niet genoeg om je ofzo, je moet niet voor niks eerst een rbw halen voor je mag rijden. Dat is om aan te tonen dat je iets van het verkeer begrijpt en je kan anticiperen op onverwachte sitiuaties. Je kan wel zeggen dat je kan rijden, maar dat denkt iedereen van zichzelf . En je zegt wel het is mijn probleem als ik iemand aanrijd, dus degene die je aanrijd heeft geen probleem dan? Als je iemand invalide rijd heeft hij of zij een groter probleem als jouw, want hij of zij kan niet meer lopen door jouw aandoen, en wss kan hij of zij nog heel der leven moeilijk gaan doen om de zorg te krijgen die hij of zij verdiend. Maaromdat jij niet verzekerd bent krijgt hij of zij die zorg dalijk niet inverband met te weinig geld om die zorg te dekken. Fijn volk Ook zeg ik niet dat mijn familie perfect is, maar dit gaat gewoon te ver. Tuurlijk rijd iedereen wel is illegaal over de weg, maar nooit zoveel en grote afstanden als dat jij doet. Dus je zoekt bewust het gevaan en de risico's op zonder de gevolgen ervan in te zien volgens mij. En als je opgevoerd rondrijd, moet de politie eerst nog aantonen dat de brommer opgevoerd is. Dit doen ze 9 van de 10x niet omdat dat teveel tijd/ moeite kost. Ook komt er niet bij elk ongeval een politie om de hoek kijken. nou ik wordt op 27april 16 en dan ga ik ook direct voor mn rbw maar wat is nou 5700km dan? dat heb je er zo opzitten hoor.. wij gingen altijd met een grote groep lange afstanden rijden en dan heb je die kilometers zo hoor;) en je reed op je 12e al op een tomos? het maakt niet uit hoeveel kilometers je maakt al ga je maar een blokje om dan kan je net zo goed iemand invalide rijden dus kom mij niet vertellen dat ik slecht bezig ben terwijl je het zelf ook heb gedaan. Ik ree op een tomos hier op het land, en stak een fietsdijk over om zo op het strand en uiterwaarden te komen. Dit is heel iets anders, tevens loopt je brommer over de 100 en die tomos van mij ging destijds 40, ook nog eens een verschil. Dus de km's die ik over ''de weg'' maakte kwam ik niemand tegen. Tevens is 5700km redelijk wat voor een brommer rijder. De gemiddelde brommerrijder haalt de 10/15.000km in 2 jaar tijd. Zelf heb ik er 45.000 gereden in 3,5 jaar tijd. Maar dat doet er verder niet toe. Waarom heb je niet gewoon een half jaar geduld? Tevens is met een grote groep nog gevaarlijker alleen, omdat de kans dat er wat gebeurd groter is. Njaa weet je wat het is, ik heb altijd motorcross gedaan maar toen ik ermee stopte miste ik het rijden wel, dus overlegt met pa en tot de conclusie gekomen dat ik een brommer zou krijgen maar ik moest eerst oefenen bij ons achter omdat het toch heel anders is en na een tijd oefenen mocht ik alleen naar mn kameraad met dat ding en ik mocht steeds meer omdat je elke dag meer ervaring opbouwt.. maar wat zou jij doen als je vader zei van ja laten we morgen dan maar voor een brommer gaan kijken?
|
vr dec 16, 2011 11:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Ik zou mee gaan kijken en eventueel ophalen. Maar zou er nooit lange afstanden mee rijden. Een vriend van mij had toen die 15 was ook al een gpr racing, die reed er ook niet meer . Ik snap ook wel dat je hem wou, en je wilt rijden. Maar blijf in de buurt van je huis waar je de weg goed kent. Kans op een ongeluk kleiner is. En die keren dat je ver van huis wilt kunnen je ouders je vast wel brengen . Je hebt echt een hoop gezeik al krijg je een ongeluk, en zoals je zelf al zei het hoeft niet aan jouw te liggen. Dus ik zou gewoon nog een paar maanden geduld hebben. Het is het gezeik echt niet waard wat je krijgt als je een ongeluk krijgt.
vr dec 16, 2011 11:29 pm |
|
|
jh.
ApriliaForum Member
|
jasperrr91 schreef: Ik zou mee gaan kijken en eventueel ophalen. Maar zou er nooit lange afstanden mee rijden. Een vriend van mij had toen die 15 was ook al een gpr racing, die reed er ook niet meer . Ik snap ook wel dat je hem wou, en je wilt rijden. Maar blijf in de buurt van je huis waar je de weg goed kent. Kans op een ongeluk kleiner is. En die keren dat je ver van huis wilt kunnen je ouders je vast wel brengen . Je hebt echt een hoop gezeik al krijg je een ongeluk, en zoals je zelf al zei het hoeft niet aan jouw te liggen. Dus ik zou gewoon nog een paar maanden geduld hebben. Het is het gezeik echt niet waard wat je krijgt als je een ongeluk krijgt. ik ben nooit ver van huis geweest hooguit 30-40 km. maar toch gek dat ik dan bijna 6000km heb he?
|
vr dec 16, 2011 11:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
Buschpresident
ApriliaForum Member
|
jh. schreef: MartinW schreef: afgezien van dat je dom bezig bent, weet je hoe hoog de boetes zijn voor rijden zonder rijbewijs en geen verzekering? Boete is 90 euro omdat onder 16 alle boetes door de helft gaan.. en geen verzekering zou ik niet weten, maar hij staat op pa's naam dus is gewoon verzekerd dat klopt, klasgenoot van me reed ook 2 maanden voor zn 16e op zijn kreidler en kreeg een boete van 90 euro (normaal 180) onverzekerd is iets van 360 geloof ik edit: over je gallery, ik vind die alitalia het mooist, maar het blokje van de rs4 het mooist
_________________ Aprilia Rs 50 '06 Aprilia Rs 50 '07 Aprilia Rs 125 '11
Laatst bijgewerkt door Buschpresident op vr dec 16, 2011 11:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr dec 16, 2011 11:48 pm |
|
|
jh.
ApriliaForum Member
|
Buschpresident schreef: jh. schreef: MartinW schreef: afgezien van dat je dom bezig bent, weet je hoe hoog de boetes zijn voor rijden zonder rijbewijs en geen verzekering? Boete is 90 euro omdat onder 16 alle boetes door de helft gaan.. en geen verzekering zou ik niet weten, maar hij staat op pa's naam dus is gewoon verzekerd dat klopt, klasgenoot van me reed ook 2 maanden voor zn 16e op zijn kreidler en kreeg een boete van 90 euro (normaal 180) onverzekerd is iets van 360 geloof ik kijk die zonder rbw kan nog wel een keertje maar die onverzekerd wil ik liever niet betalen
|
vr dec 16, 2011 11:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
bananenkoning
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 09, 2011 9:23 pm Berichten: 701 Woonplaats: Hall
|
een vriend van mij heeft ook een rs50 kon ook niet wachten om te rijden. vervolgens is hij ook illegaal gaan rijden gevolg was dat hij in een bocht is uitgegleden met 60km/u maar hij had geen ervaring dat heb jij dan wel. maar je moet gewoon niet rijden zonder rijbewijs. als er iets gebeurt en je neemt iemand mee jou ongeluk in heb je er je hele leven spijt van en dat ga je ook je hele leven merken zoals Jasperrr91 ook al zegt.
|
vr dec 16, 2011 11:51 pm |
|
|
Buschpresident
ApriliaForum Member
|
als ie op je pa's naam verzekerd is zul je die boete niet krijgen, maar zorg maar dat je geen ongeluk krijgt want dan ben je wel de sjaak (ook als je je rijbewijs hebt) nogmaals, die alitalia is echt mooi. Als je nou dat 125 blokje daaronder doet
_________________ Aprilia Rs 50 '06 Aprilia Rs 50 '07 Aprilia Rs 125 '11
|
vr dec 16, 2011 11:52 pm |
|
|
|