Re: Derbi GPR 50 R 2001 & Quad Project
Kleine update:
Quad:Ik ben een hele tijd bezig geweest met mijn Quad goed af te stellen maar er blijft iets mis. Want elke keer als ik een testrit maak en ik rijd over een hoppeltje heen dan werkt de Quad niet meer.
En dan laat ik de Quad een tijdje staan en daarna doet hij het weer gewoon, blijkbaar zit er ergens iets niet goed vast ofzo.
En mijn Carburateur werkt ook niet helemaal lekker dus ik denk dat ik maar ga overstappen naar een grotere.
Derbi:Ik ben de laatste tijd een heleboel bezig geweest met mijn Derbi en hij komt nu al weer netjes op gang.
Ook ben ik erachter gekomen dat de val niet mijn schuld was, de remblokken moesten namelijk al een hele tijd geleden worden vervangen:
En natuurlijk is de remschrijf ook helemaal kapot, heel erg verroest maar ook zo erg hobbelig dat hij er ook bij mee moeten worden vervangen
Hier de staat van de oude:
En omdat de schrijf een flinke klap heeft gekregen zijn er 3 boutjes afgeknapt van mijn velg:
Deze zijn nu al uitgeboord dus dit is nu geen probleem meer.
Ook heb ik mijn blok helemaal schoongemaakt van buiten, zat namelijk helemaal onder de modder. En ik kwam thuis ook nog een nieuw vliegwieldeksel tegen dus deze er ook maar opgezet:
De Quad ook tijdelijk binnen gezet voor het afstellen, mooi plaatje samen: