Auteur |
Bericht |
WillemB
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 2:03 pm Berichten: 465 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Oosterhout
|
Geld zat he, vakantie werk :) Maar ik let wel op m'n centen natuurlijk, ga niet onnodig 'n perfecte kapenset komen om die over te laten carbon-folien
_________________ Proud owner of an Aprilia RS50.
|
di jul 11, 2006 6:05 pm |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Heb je op Opvoeren.nl gekeken? 375 euro voor een helemaal komplete kappenset ongespoten.
http://www.opvoeren.nl/shop/onderdelen_ ... ating-sets
Dat zou echt perfect werken met die folie. Ik zou het wel laten doen!
|
di jul 11, 2006 7:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
WillemB
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 2:03 pm Berichten: 465 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Oosterhout
|
Wow dat ga ik zeker overwegen. Erg vet... misschien ivm een audio project (ik ga niet voor 'n harde setup, boetes zijn het me niet waard). Eerst moet ik de brommer van me pa afbetalen (1200 euro nog ) maar dat is na de vakantie wel gefixt denk ik
|
do jul 13, 2006 4:48 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
kerel betaal eerst af voordat je zulke onzinige dingen gaat doen
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
vr jul 14, 2006 7:26 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
zozo dat is pas een zinnige post hé
hij zegt toch dat ie geld zat heeft door vakantie werk, en dat die brommer na de vakantie wel af is betaald. lezen
ontopic;
kappen helemaal carbon zou natuurlijk het vetste zijn
|
vr jul 14, 2006 10:30 am |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
dat zou ik ook wel willen hebben
|
vr jul 14, 2006 12:22 pm |
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
Filipino schreef: kerel betaal eerst af voordat je zulke onzinige dingen gaat doen
waarom zou ie.. hij heeft naar eigen zeggen genoeg geld ervoor.. en of ie er nou nu een snellere setup onder gooit of over een half jaar maakt ook niet uit, het komt er blijkbaar sws...
althans.. als ik hem was zou ik eerst nog een half jaartje oid standaard blijven rijden, puur voor de ervaring en inzicht.. mja, daar gaat het verder niet om..
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
vr jul 14, 2006 12:26 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
|
RS_Patrick, je had het over echte carbon kappen, niet veel duurder dan de orginele...heb je een url?
|
vr jul 14, 2006 1:10 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
nee... je kan daar compleet zwarte kappen set bestellen... als je gaat carboneren dan is een zwarte ondergrond idiaal
|
vr jul 14, 2006 1:39 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
|
hoe weet jij nouw of ie een url heeft?
paar reply's terug zegt ie namelijk dat er echte bestaan...ik heb daar mss wel intresse in omdat ze wss veel lichter zijn dan de orginele...(ivb met racerij...)
|
vr jul 14, 2006 2:02 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
Filipino schreef: hoe weet jij nouw of ie een url heeft?
paar reply's terug zegt ie namelijk dat er echte bestaan...ik heb daar mss wel intresse in omdat ze wss veel lichter zijn dan de orginele...(ivb met racerij...)
hap hap
|
vr jul 14, 2006 2:03 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
|
[YRT] schreef: Filipino schreef: hoe weet jij nouw of ie een url heeft?
paar reply's terug zegt ie namelijk dat er echte bestaan...ik heb daar mss wel intresse in omdat ze wss veel lichter zijn dan de orginele...(ivb met racerij...) hap hap
Als het je daarom bedoelt is waarom plaats je dan zo'n reply
|
vr jul 14, 2006 2:09 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
Filipino schreef: [YRT] schreef: Filipino schreef: hoe weet jij nouw of ie een url heeft?
paar reply's terug zegt ie namelijk dat er echte bestaan...ik heb daar mss wel intresse in omdat ze wss veel lichter zijn dan de orginele...(ivb met racerij...) hap hap Als het je daarom bedoelt is waarom plaats je dan zo'n reply
hap hap hap
weet iemand een goed carboneer bedrijf ?
|
vr jul 14, 2006 3:02 pm |
|
|
WillemB
ApriliaForum Member
|
Ja ik rij nog 'n half jaar - jaar voor ik echt snelle setup neem. Ik durf de bochten nog niet eens volgas door... zegt genoeg. Heb vaak genoeg nog niet eens grip op de weg... dus eerst maar is goed rijden. Heb ik nu mooi de tijd/geld om hem optisch te verbeteren. Ik denk dat ik die matzwarte originele kappen koop en ze laat 'carboneren'.. carboneren is wel duur overigens. A 80 euro per kap op die ene site.. reken maar op een kleine 400 euro voor het 'carboneren' dan. Komt op een totaal van 800 euro voor nep-carbon kappen. Zijn echte carbon kappen inderdaad misschien 'n betere optie.
|
vr jul 14, 2006 4:17 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
het is wel SUPER vet als zeg ik het zelf mischien laat ik me velgen wel carboneren
|
vr jul 14, 2006 5:37 pm |
|
|
|