En als iemand het topic van meeting 3 kan vinden moet hij het zeggen, want ik ben hem kwijt.
racermarco schreef:
oehh, laatst op de crossbaan waren er leuke schaars geklede meisjes die Redbull uitdeelden.. zou je die kunnen regelen Marien? pleaseee
rs_maniac666 schreef:
DOE EENS GEK!!!!
kom met z'n allen naar pottendijk, daar heb je ook een kart/brommer racebaan.
marien schreef:
Goed, ik heb er eens even een paar biertjes lang over nagedacht; -TT tunnelweg -Uurtje of 1-2 's middags (ik wil zaterdag wel een beetje kennen zuipen) -Zondagmiddag -Als het maar een versnellingsbak heeft. Wankelmotors mogen van mij ook. -Mc Donaldsmeisje -Dennis' rondje Iemand toevoegingen?
Fuck, zo'n post schrijven is veel leuker als je dronken bent.
Onder gebruikelijk behoud van alle rechten, verblijf ik,
Re: [meeting regio Noord] NNM#4 Ideeënbox/animocheck/bierpei
misschien ben ik dr ook bij-j
Geregistreerd: zo feb 21, 2010 11:06 am Berichten: 606 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: wildervank (GR)
ging mooi de laaste keer dat ik er was
gewoon weer tt - mac - toer - tt wel vermelden dat er alleen voor en na de toer getankt kan worden niet tijdens. ook vermelden dat de gene die voor op rijd niet ingehaald moet worden , en of geen stund gedrag.
ik wil eventuweel als je dat wil de toer wel weer rijden.ken hem zo wat uit me hasses.( van af hooghalen naar tt baan blijft kut)
Geregistreerd: zo feb 21, 2010 11:06 am Berichten: 606 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: wildervank (GR)
sprintbaandje weet ik wel een mooi stukje asvalt voor kan tijdens de toer. stuntparcours ? hoe wilde je dat doen. offroad? kunnen er geen geer racers mee. dus dat word hem niet. scooters hmm i don't know. senda's niks mis mee.
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
moneybuy schreef:
uuhm sprintbaantje
Graag ideeën van jezelf, en niet van iemand anders. Die iemand anders kan dat namelijk zelf ook wel melden. edit; Geen scooters, heb ik geen zin an. Tenzij het iemand is die vaker geweest is en zn rs vast laat naaien ofzo...
Laatst bijgewerkt door marien op ma nov 07, 2011 4:56 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
gewoon classic meeten, mc, toeren, terug naar de tt en gewoon standaard, geen scooters, niet dom gaan inhalen, verkeersregels gewoon volgen, alleen wel met een gangetje van 60 ofzo
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum