Auteur |
Bericht |
Tapvat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
|
Re: Sterk koppelingetje
Jaf schreef: oei nu heb je me gedist
WAT een niveau hier, verbaas ik me echt over..
Op 't Puchforum is 't niveau nog hoger man Komt omdat ze daar 30 jaar achter lopen, t internet is wel al uitgevonden maar de helden moeten nog komen
ma okt 24, 2011 8:55 pm |
|
|
Gerard1793
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 5:08 pm Berichten: 977 Woonplaats: Middelstum
|
Vier pagina's met offtopic! Ries, ga eens episch Abus tunen doen?
_________________ '78 XT500 '89 GS500 '98 V70 T5
|
ma okt 24, 2011 8:59 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
haha wat ben jij een mogool zeg. mensen geven je advies, en dan ga je zo lopen kankeren. ga lekker weg van dit forum joh, zulk soort mensen willen we hier helemaal niet. echt gewoon niet (ik lach je uit)
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
ma okt 24, 2011 10:22 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
*pakt popcorn*
Zo, even bijlezen!
ma okt 24, 2011 10:45 pm |
|
|
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Tapvat schreef: Jaf schreef: oei nu heb je me gedist
Op 't Puchforum is 't niveau nog hoger man Komt omdat ze daar 30 jaar achter lopen, t internet is wel al uitgevonden maar de helden moeten nog komen wat is er mis met het puchforum staan best mooie dingetjes op hoor frishh schreef: *pakt popcorn*
Zo, even bijlezen! same here
ma okt 24, 2011 11:02 pm |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
Op 't Puchforum is 't niveau nog hoger man Je zit zeker zelf op Derbiforum? Hoor dat ze daar wel vaker problemen hebben met "oogkleppen" ophebben etc.
ma okt 24, 2011 11:12 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Jaf schreef: Ik een hekel aan offtopic heb. Als ik advies vroeg, had ik dit topic wel tussen onderdelen geplaatst.
Ik heb hier straks een mooi topic van 4 pagina's, maar nog steeds een slippende koppeling in mijn brommer.. Je kan wel goed voorspellen
di okt 25, 2011 1:40 am |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
hee gasten, hou eens op te bitchen, het punt is nu wel gemaakt volgens mij.
di okt 25, 2011 10:39 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Kristian-M schreef: Jaf schreef: Ik een hekel aan offtopic heb. Als ik advies vroeg, had ik dit topic wel tussen onderdelen geplaatst.
Ik heb hier straks een mooi topic van 4 pagina's, maar nog steeds een slippende koppeling in mijn brommer.. Je kan wel goed voorspellen Op naar de 5e pagina voor de meest kansloze persoon van de week (de lieftallige topicstarter) jezus wat een ramp ben jij om mee te communiceren, als je een topic voor een koppeling oftewel koppelingsplaten opent schrijf je gewoon zoiets: Citaat: Hoi ik ben blablabla
Ik heb een gratis crossbrommer gekregen, de koppeling slipt maar ik wil niet teveel geld uit geven dus ik zoek 2e hands platen in redelijke tot goede staat oid.
Dan zeg je het is een aprilia mx of wtf dan ook, of je zegt gewoon moet passend zijn op Mina AM6 blok.
Heb je wat laat maar wat weten..
Gr. blablablabla zo doe je dat, en het koop en verkoop gedeelte op het forum heb je je gewoon aan afspraken te houden, waaronder een duidelijke advertentie maken. Dan krijg je namelijk geen offtopic geblaat en je word niet zo gestrest omdat iedereen het beter dan jou weet Dus ik zie geen problemen(: op Jaf na dan..
di okt 25, 2011 1:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Jaf schreef: *houdt zich in*
_________________ http://instantboss.org/
|
di okt 25, 2011 1:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Op 't Puchforum is 't niveau nog hoger man ga je daar toch heen. Je krijgt enkel advies. Dus niet lopen haten.
di okt 25, 2011 1:56 pm |
|
|
|