Honda CBR929RR - Fireblade'
Zo, lange tijd hier niet actief geweest, maar ik wil jullie mijn laatste aanwinst niet onthouden.
Ik zag dat het topic van mijn 1e motor hier ook nog staat (rs125), deze heb ik verkocht, toen een gs500 gekocht om m'n 25kw periode mee uit te zetten.. en deze een tijdje terug ingeruild op mn huidige bike.
Dit is het geworden:
Een Honda CBR929RR Fireblade uit 2000.
152pk, 103nm koppel op +- 200kg (inclusief vloeistoffen)
Vering is voor en achter aangepast door hyperpro, achter zit er een compleet andere schokbreker op en voor zijn de veren aangepast.
Deze moet ik nog wel op mijn gewicht aan laten passen, want hij staat nu nog iets té stug afgeveerd.
Toen ik de motor kocht zat er nog een standaard demper op, inmiddels heb ik deze vervangen voor een ingekorte carbon Leovince SBK demper.
Volgende wat ik aan wil schaffen is een powercommander of Rapidbike om de injectie hierop af te laten stellen.
Verder wil ik nog wat standaard dingetjes veranderen, zoals de knipperlichten en hendels.
Voorste knippers wil ik vervangen door exemplaren die in de kuip zitten, achter misschien een achterlicht met geïntegreerde knippers.
De hendels worden waarschijnlijk korte zwarte hendels met rode verstellers. (Pazzo look-a-like)
Oh ja, er komt ook nog een setje stalen remleidingen op. Ik heb al een set (voor en achter) van Goodridge thuis liggen.
Tijd voor wat plaatjes:
Titanium uitlaatbochten
En deze is nog geschoten bij de oude eigenaar, toen ik hem op ging halen