Auteur |
Bericht |
RS50Rick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 11:48 pm Berichten: 699 Woonplaats: BE
|
Re: MotoGP-coureur Marco Simoncelli is zondag overleden..
Bij ons in België hebben ze het zelfs in het nieuws niet gezegt...
zo okt 23, 2011 7:33 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
ik was geen fan van z'n rij-stijl en ik heb hem vaak vervloekt als hij weer iemand meenam als hij op z'n plaat ging.
maar toen ik het hoorde vanmorgen was ik toch even stil en aangeslagen.
R.I.P. marco
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
zo okt 23, 2011 9:03 pm |
|
|
Monterderb
ApriliaForum Member
|
ik hoorde het ook net, ben er ook echt stil van
|
zo okt 23, 2011 9:12 pm |
|
|
Schumon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 27, 2005 9:50 pm Berichten: 430 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw en Sint Joosland
|
R.I.P. Marco twas echt een groot idool van me, schitterende rijstijl en charisma echt een super vent
_________________ mijn KTM RC125 replica project '78--->'72 Kreidler van Veen 50cc replica racer 15,4 pk met me rs op de testbank http://www.youtube.com/watch?v=dD-kfSTReCk Album van me rs
|
zo okt 23, 2011 10:50 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
No fear schreef: Itakura schreef: jup dit was z'n laatste seizoen bij de moto gp hij zou hierna naar de superbike gaan. Wat lul jij nou? Hij kreeg volgend jaar gewoon beschikking over fabrieksmateriaal van honda dus ik weet niet hoe je er bij komt dat hij naar de superbikes zou gaan. Desalniettemin is het vandaag wederom een zwarte dag voor de racesport. Het is triest om een groot rijder te verliezen die naar mijn mening nog lang niet alles had laten zien van wat hij kon. gast, chill... ik las het gewoon verkeerd. jeezz...
zo okt 23, 2011 11:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
Monterderb
ApriliaForum Member
|
RS50Rick schreef: Bij ons in België hebben ze het zelfs in het nieuws niet gezegt... klopt, als er bij het voetbal iets gebeurd is het wereld nieuws en net als dit krijg je amper iets over te horen
|
ma okt 24, 2011 2:47 pm |
|
|
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
het is spijtig natuurlijk. maar het is en blijft onderdeel van de sport. als dit risico niet bestond was hij het misschien wel nooit gaan doen
ma okt 24, 2011 2:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
onzin, onderdeel van de sport. Het is in de historie van de hele sport 2 keer gebeurd dat een rijder tijdens een GP race overleed. Het is gewoon een verschrikkelijk ongeluk met een verschrikkelijke afloop.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma okt 24, 2011 2:57 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Is geen onderdeel van de sport. Toen bij ons Thomas Knopper overleed was het ook geen onderdeel van de kartsport. Er gebeuren meer dodelijke ongelukken in het dagelijks leven, in het verkeer, op het werk. Dan in de auto/motorsport.
|
ma okt 24, 2011 3:17 pm |
|
|
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
was ook niet afkrakerig bedoeld, het is alleen dat dit soort dingen gebeuren en dat je er toch wel rekening mee moet houden als je er aan begint. het is toch net wat gevaarlijker dan schaken oid.
voor alsnog triest dat het gebeurd is.
ma okt 24, 2011 3:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Washandje schreef: Is geen onderdeel van de sport. Toen bij ons Thomas Knopper overleed was het ook geen onderdeel van de kartsport. Er gebeuren meer dodelijke ongelukken in het dagelijks leven, in het verkeer, op het werk. Dan in de auto/motorsport. jij snapt het niet en boeiend OT geen gezeik in dit topic, beetje respect ey
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma okt 24, 2011 5:30 pm |
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
In al die topics op verschillende fora's gaan dezelfde discussies.
/care, simoncelli was gewoon één van ons, we moeten respect voor hebben.
|
ma okt 24, 2011 7:55 pm |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
Verschrikkelijk, nu ik dat filmpje zie op p. 2 snap ik waarom hij zo aan zijn fiets hing. En van die helm, ik denk dat geen enkele helm daartegen bestand is als hij met zo'n gigantische klap van iemands hoofd af wordt gerukt.
RIP Super Sic.
|
ma okt 24, 2011 9:08 pm |
|
|
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
RS50Rick schreef: Bij ons in België hebben ze het zelfs in het nieuws niet gezegt... En jij vind dat slecht nieuws? Alle mensen die er een beetje omgeven hebben het nieuws heus wel gehoord. Ik heb de motorsport liever met positief punten in het nieuws, dan dat de motorsport toch maar weeral in slecht daglicht zou geplaatst worden. Desalnietemin is het een zeer spijtig voorval. Ik kende de man absoluut niet, maar ik zag hem zeer graag rijden. Ik hoopte dan ook weer elke koers dat hij rechtvaardig een podiumplaats zou halen! En uiteraard weet iedereen in het achterhoofd dat er zulke incidenten kunnen gebeuren eens je op de motor stapt. Maar we hopen telkens dat er toch niets gebeurd.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
ma okt 24, 2011 9:55 pm |
|
|
Monterderb
ApriliaForum Member
|
ze mogen er best wel een beetje aandacht aan geven hoor.. dat er zoiets is gebeurd is verschrikkelijk nieuws, moet je eens opletten als er een voetballer o.i.d overlijd dan hebben ze het over 10 jaar nog steeds over mja zag vandaag idd verschillende filmpjes blijft verschrikkelijk om te zien
|
ma okt 24, 2011 10:34 pm |
|
|
|