gister een ongeluk gehad met deze brommer, was aan het afremmen voor de auto voor me, had het makkelijk gered maar me remtrommel achter sloeg vast en wou niet meer los ik stuur hem al slippend om de auto voor me heen (Reed nog 15km/u) mijn brommer gaat nog veel en veel dwarser staan, ik dacht die houd ik niet en met op dat moment, reed een bmw voor mij langs en tikte net mijn voorwiel aan, vervolgens glijd ik onderuit, waarna hij mijn brommer even over rijd met zijn mooie 19 inch bbsjes,
Baal er flink van, maar gewoon te weinig afstand gehouden, dan had ik ook nooit zo hard hoeven remmen, (reed gewoon normale snelheid van 50kmh op een 60kmh weg,
voorvork krom, voorwiel krom koplamp stuk voorspatbord afgescheurd gashendel stuur krom etc etc wou niet meer lopen,.
Vandaag voorvorkpoot vervangen, voorspatbord toonbaar gemaakt voorkoplamp en stuur vervangen, kan gewoon weer rijden, wiel bochelt wat, maarja die voorvork met dubbelschijfs komt toch al snel dichtbij hevel vervangen gashandel eigenlijk alles op het wiel en spatbordje na eh
ochja en hij loopt weer contactslot had een tik gehad
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
Re: Zundapp 448 Sprinter
ga je dat niet met de verzekering regelen ? dan had je beter ff die schade onderdelen erop kunnen laten zitten. alleen ff een originele uitlaat eronder schroeven dan
-Gereviseerde voorvork met 2 schijfonderpoten (custom made) -Voorwiel met 2 remschijven (custom made) -Nieuwe remklauwen + Rempomp +remleidingen en toebehoren -Nieuw voorspatbord (custom made) -Wielen laten poedercoaten (black metal flake) -Tank naar de spuiter toe en voorspatbord ook (gewoon weer in de oranje kleur)
Dan moet ik alleen nog een opmaat uitlaat laten maken, en natuurlijk het frame laten poedercoaten (Dat is voor volgend jaar)
nu ik het over onderdelen heb er is weer het een en ander binnengekomen gister, heb mezelf ook een HTC Sensation cadeau gedaan omdat mijn iphone er mee opgehouden was na het ongeluk
Foto's vind ik nog niet super maar wel redelijk moet nog even mee afstellen enzo .
Stuurtje gemonteerd (op foto lijkt spatbord nog heel de waarheid is echter anders net tupperware, maar straks met de zwarte rempomp rvs remleidingen en ook de koppelingshevel zwart (wellicht maak ik nog een vloeistofkoppeling ? dan lijkt het super dik
Bijlage:
IMAG0076 (Medium).jpg [ 127.5 KiB | 3768 keer bekeken ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum