Auteur |
Bericht |
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
Re: Rieju Crash. Kutzooooi.. Foto's....
mijn opmerking was idd beetje sarcastisch mooi dat je de humor er nog in kunt zien niettemin wel zwaar klote dat ie net af was. heb k zelf ook gehad met de Honda CBR
zo sep 25, 2011 10:05 pm |
|
|
joostbbg
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 25, 2011 4:59 pm Berichten: 222 Woonplaats: Beekbergen
|
volgens mij heb jij niets aan die all-risk van die mensen want dat is alleen voor hun. maar omdat WA daar ook bij inzit en het hun fout is zul jij het wel vergoed krijgen verder
edit; oke marien was sneller
_________________ RS50 Lorenzo Replica viewtopic.php?f=13&t=18695
JvS schreef: ach ja, wat niet past, maakte pas.
Laatst bijgewerkt door joostbbg op zo sep 25, 2011 10:08 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo sep 25, 2011 10:05 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
zo sep 25, 2011 10:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Haha ja naja ik heb er zeker wel mijn traantjes over gelaten. Maar het is nou eenmaal gebbeurd en Bassie zegt: "Altijd blijven lachen." Dus ik probeer het maar zo op te vatten. Oh oke naja. Misschien omdat hun meer betalen heb ik meer kans op meer geld?
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
zo sep 25, 2011 10:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Nee, maar die andere bvent zal wel minder moeilijk gaan doen om jou de schuld aan te wrijven, want hij krijgt toch wel uitbetaald.. het kan dus in je voordeel zijn.. Maar verzekeringsmaatschappijen zijn meesters in het zich ergens onderuit lullen...
zo sep 25, 2011 10:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
als ik jou was zou ik me frame met een hamer bewerken dan word die los verklaard en kan je gewoon helemaal opnieuw beginnen heben wij ook een keer met een auto gedaan moest nog 1 paneel kapot voor die los was, dus de hamer maar gepakt
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo sep 25, 2011 10:10 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
Verzekeringsfraude heet dat ook wel.
zo sep 25, 2011 10:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
joostbbg
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 25, 2011 4:59 pm Berichten: 222 Woonplaats: Beekbergen
|
team-rs schreef: als ik jou was zou ik me frame met een hamer bewerken dan word die los verklaard en kan je gewoon helemaal opnieuw beginnen heben wij ook een keer met een auto gedaan moest nog 1 paneel kapot voor die los was, dus de hamer maar gepakt BAAS!
_________________ RS50 Lorenzo Replica viewtopic.php?f=13&t=18695
JvS schreef: ach ja, wat niet past, maakte pas.
|
zo sep 25, 2011 10:11 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
marien schreef: Verzekeringsfraude heet dat ook wel. care/ je moest eens weeten hoe vaak dat bij auto garages gebeurt
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo sep 25, 2011 10:12 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
Ohja, vergeten, crimineel gedrag is ''baas''. De tering, stel sjonnies.
zo sep 25, 2011 10:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
marien schreef: Ohja, vergeten, crimineel gedrag is ''baas''. De tering, stel sjonnies. kerel serieus, ga ergens anders de moraal ridder uithangen de laatste tijd word je erger met zeiken dan mij man :')
|
zo sep 25, 2011 10:13 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
JB1 schreef: rieju-rrx schreef: Dan hierbij de foto's. Met pijn in het hart gemaakt. Jaja, foto's maken doet ook echt pijn idd. Wat is jouw probleem? Toon dan tenminste een beetje begrip Let ook vooral op smartengeld, kan je flink je slag uit slaan.
zo sep 25, 2011 10:13 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Oke rest /care. Ik wil liever legaal geld waar ik recht op heb dan het zelf erger maken. Want ik weet de grens niet wanneer hij loss verklaard word.
Kristian tell me all about it.
|
zo sep 25, 2011 10:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: marien schreef: Ohja, vergeten, crimineel gedrag is ''baas''. De tering, stel sjonnies. kerel serieus, ga ergens anders de moraal ridder uithangen de laatste tijd word je erger met zeiken dan mij man :') Nee kijk, het verschil is, jij zeikt mensen gewoon af omdat je moet compenseren voor het gebrek aan vermogen met normale mensen om te gaan, ik wijs Rieju-rrx er alleen even op dat het opvolgen van jouw advies tot een heleboel gelazer kan leiden...
zo sep 25, 2011 10:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Gelukkig heb ik verstand en fatsoen om dat niet te doen.
|
zo sep 25, 2011 10:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
|