Auteur |
Bericht |
Le Derbi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 23, 2010 7:09 pm Berichten: 2012 Woonplaats: Tiel
|
Re: Rieju Crash. Kutzooooi.. Foto's....
nieuwe vork erin en gaan
zo sep 25, 2011 4:58 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Tering zeg..
zo sep 25, 2011 6:05 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Ja kun je wel zeggen ja.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
zo sep 25, 2011 7:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Hoe heb je hem thuis gekregen? Moest je hem van het politiebureau afhalen?
Wanneer komt die hans van de verzekering trouwens?
zo sep 25, 2011 7:26 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Nee vanaf plaats delict brommer opgehaald door vriend en bij mij gezet. Is geen politie bijgekomen. Nee eerst verzekeringspapieren opsturen. Dan krijg ik bericht en dan controle.
|
zo sep 25, 2011 7:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
Zijn er foto's gemaakt van je brommer na het ongeluk op die plek?
zo sep 25, 2011 7:41 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Nee
|
zo sep 25, 2011 7:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
Dat is mooi want dan kan je snel alle onderdelen vervangen:P
zo sep 25, 2011 7:54 pm |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
je moet hem toch laten taxeren, anders krijg je geen cent.
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
zo sep 25, 2011 8:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
en kun je alweer beetje lopen? volgens mij is je voorrem ook ergens lek want ik heb remolie in mijn broek zag ik gisteravond, ook niet zo gek dat die lek is want ik kon je brommer de bus in sturen zonder het stuur te draaien das echt een flinke klap geweest je hebt met je lijf je stuur krom gemaakt.... zielige rieju heel de dag gewerkt is het weer kapot infantiele kleihufter die bestuurder
zo sep 25, 2011 9:22 pm |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
je hebt nu iig geen last van modder e.d. wat boven het voorspatbord uit komt
zo sep 25, 2011 9:32 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Ben ik de enige die de stand van die vork lachwekkend vindt? Evengoed wel klote voor je, zit veel werk in heb ik het idee, en in een split second is het weg, know the feeling... Hoop dat je genoeg pesos krijgt om m uit zn as te laten herrijzen.
zo sep 25, 2011 9:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
Re: Lennart's Rietje RRX! Crash. Kut 65 plussers en Kut Kia.
rieju-rrx schreef: Dan hierbij de foto's. Met pijn in het hart gemaakt. Jaja, foto's maken doet ook echt pijn idd.
zo sep 25, 2011 9:41 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Gisteren liep ik echt op adrenaline door mijn huis e.d. Vandaag stond ik op, spierpijn in me nek, strompelen, dikke handen vooral mijn pink. Bovenbeen deed gruwelijk veel zeer. @ Henri leuke opmerking maar ik denk dat alsk nog 15 meter rij mijn rechter vork poot het gewoon opgeeft en knak zegt. Maar ik vond de stand van de poten ook wel leuk eigenlijk aangezien ze gewoon kaarsrecht staan. Ja Marien er zat ook veel werk in. Want precies die dag hadden we hem precies goed, liep gruwelijk netjes. Precies goed. Zadel zat ook weer vast. Het enige wat er moest gebeuren was een mooi/fatsoenlijk bevestigd voorkapje. En dat was echt het enige wat er hoefde te gebeuren. Ja hoop ik ook. Die mensen blijken All-Risk verzekerd te zijn weet niet of dat nog baat heeft bij dit incident? Nou mijn stuur is krom geraakt omdat ik met mijn enthousiaste emoties heel blij vast hield en door de klap dat stuur mee omhoog heb getrokken. En toen moest ik wel loslaten want toen kwam mijn lichaam in beweging en gleed ik over de motorkap halverwege de voorruit naar beneden rende naar mijn brommer toe omdat hij in zijn toeren jankte heb het contact uitgezet op het fietspad gezet met al mijn kneuzingen vond ik persoonlijk wel knap dat ik dat heb gedaan aangezien die echt een ton weegt. :') Maarja. Hopelijk een Showa vorkje van Pieke erin schuiven en dan weer kunnen gaan. Maar moet gvd eerst wachten op die taxeerder.
|
zo sep 25, 2011 10:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Dat ze allrisk verzekerd zijn maakt voor jou niet uit, voor hen wel, want dan krijgen zij hun eigen schade ook vergoed.. Even er van uit gegaan dat zij ook de schuld van het ongeval toegewezen krijgen...
zo sep 25, 2011 10:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
|