Final update volgt komende week. En volgend weekend mag ik als 1e met de RYZ rijden. Video's volgen dan.
De dunne stalen plaat is wat overkill vind ik. Die is ook zo vies, en het mag wat kosten. Ik tape gewoon een strook maskeerpapier over de werkbank heen, en is die vies. Vervang ik hem gewoon.
Verder kan ik ook zo over vieze plekken heenschilderen met wat blauw.
tja, je hebt een mooie werkbank of niet he ik bedoel eigenlijk dat je een stalen plaat makkelijk kan ontvetten, bij hout is dat wat lastiger, zou je gelijk moeten gaan schuren.
Je morst zo een druppeltje, blikken morsen en druppelen ook.
De werkbank staat inmiddels, ook heb ik de verfzeefjes dispenser al opgehangen. Morgen even een plaatje metaal fixen om de verfspuitstandaard aan op te hangen.
nee, dit duidt op een probleem met de stift (sherlock modus) zitten er niet stiekem 2 kogeltjes tussen? staat e koppelingshevel wel gewoon goed, met de veer er op?
Blokje onder de rs vandaan gehaalt. Stiftje doet het nu wel normaal. Er is een kleine hap uit de schakelhevel in het blok. En in de cilinder zit onder de poorten een voelbare rand. Zuiger is nog perfect, waar duid dit op?
Het blokje ga ik wss wegbrengen om te laten nakijken.
- Blok reviceren - Compleet demonteren en alles schoonmaken, ''afstoffen'', alle ABS plastic delen opnieuw mooi maken. - Voorvork reviceren, spuiten - Frame spuiten
Nu nog wat ruimte vinden om de RS te kunnen demonteren. Eerst blokje doen, monteren en testen. Bevalt dat, dan van de winter opknappen en alles goed krijgen.
Hier en daar zitten er wat verfdruppeltjes op het abs plastic, en is het subframe wat lelijk geworden aan de bovenkant door schuur en verfstof. Dit is mooi weg te polijsten.
Verder ook alles roestige boutjes scotsbriten, want de regen heeft de RS geen goed gedaan. Remschijven opnieuw opschuren en scotten, lak polijsten, gecoate framedelen polijsten, en alles wat niet antraciet is op het frame in de 2k lak spuiten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum