Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
Re: Zelf kuipruitje blinderen in smokey zwart?
flikker toch op man, je neemt de term smoky wel heel erg letterlijk, denk je nou werkelijk dat je een ruitje kan blinderen door het boven een rokend vuurtje te houden? want dan ben je echt wel oliedom. valt me wel vaker op dat je over dingen praat waar je geen weet van hebt.
waarom heeft RS50Pik een mes onder z'n buddyzadel?
of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
Best netjes geworden alleen niet heel donker verder.
Hoe heb je hem gespoten? want lijkt me best lastig omdruipers te voorkomen, en heb je binnen of buitenkant gespoten??
Geregistreerd: wo feb 16, 2011 8:20 pm Berichten: 512 Woonplaats: Klazienaveen
Re: Zelf kuipruitje blinderen in smokey zwart?
binnenkant natuurlijk, anders zijn de stickers op de voorkant niet meer te zien. spuiten is gewoon een kwestie van laagje voor laagje, als je te veel tegelijk doet wordt het een bende
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum