RS50 Fluo Red uit 2005. Verkocht mag slotje.
Beste AF'ers,
Omdat ik binnenkort mijn mooie kawasaki 4 klepper ga kopen zet ik hierbij mijn brommer te koop. De brommer is motorisch in uitstekende staat, hij start altijd met elektrische start en trekt lekker door tot zijn top. Hij is deels ontgrensd dus er zit nog een kleine prop in de uitlaat.
Er staat 23797 km op de teller. Er is bij 20000 een nieuwe zuiger en bandjes onder gekomen (Michelin Pilot Sporty). Ook bij 22000 heb ik zelf nieuwe remblokjes en ketteingset (ketting Regina Standard) erop gezet. Dus slijtage onderdelen zijn in prima staat.
Pluspuntjes:
- Motorisch in uitstekende staat.
- Slijtage onderdelen in prima staat.
- Nieuwe zuiger (Weet niet welk merk meer, maar de zuiger alleen kostte me 80 euro)
- Mooie xenon dimlicht.
- kleine knippers achter.
Maar nu komen de eerlijke minpuntjes:
- Choke kabel is gebroken
- Scheurtjes in kappen, voorkap ook een beetje verbogen
- Rechter spiegel zit los (Dat busje wat erin zit is afgebroken, voorderest is alles intact.)
Dus vraagprijs denk je dan? Ik weet dat de markt voor schakelbrommers op dit moment slecht is, dus echt TEGEN ELK AANNEMLIJK BOD! Want ik zou niet weten wat dit ding nu waard is.
Biedingen mag je natuurlijk een pb'tje sturen, maar een mailtje kan ik sneller via mijn mboiel beantwoorden: martijn.vanduijn at live.nl
Meer foto's op aanvraag!