|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Elmo ET50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 13, 2006 2:26 pm Berichten: 41 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: amersfoort
|
velgen roest
he, k heb m'n brommer net gekocht, alleen zit de achtervelg vol met roest, het is voor het grootste deel oppervlakteroest, ik heb het geprobeerd met WD40, ovenreiniger, helpt allemaal niet echt. Het zijn chromen velgen met spaken, dus geen plastic of zo. Wat moet ik eraan doen?
|
di jun 27, 2006 11:54 am |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
met zown ijzeren panne sponsje er afpoetsen met water,
en plastic? hoebedoelje dat?/ volgens mij bestaan er geen plastic brommervelgen hoor
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
di jun 27, 2006 11:55 am |
Persoonlijk album
|
|
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Misschien bedoelt hij dat over sommige velgen een laagje plastic ligt fzo? ALs beschermlaag..
Gewoon met zo'n stukje ijzerwol en veel zeep afschrobben. Wel voorzichtig dat je geen diepe krassen maakt
|
di jun 27, 2006 5:49 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
of je velgen zwart spuiten met hittebestendige verf
di jun 27, 2006 5:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
mister D.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 27, 2005 10:08 pm Berichten: 94 Woonplaats: belgie
|
volgens mij moet je het doen me duraglit behandelen het is een soort natte doek in een potje (geelachtig) dat wrijf je erop dan wat laten intrekken en er zo afvegen je kan dat kopen in een doehetzelf winkel
|
di jun 27, 2006 6:03 pm |
|
|
Leviathan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 09, 2006 8:21 pm Berichten: 329 Woonplaats: Oudenbosch
|
Re: velgen roest
Elmo ET50 schreef: he, k heb m'n brommer net gekocht, alleen zit de achtervelg vol met roest, het is voor het grootste deel oppervlakteroest, ik heb het geprobeerd met WD40, ovenreiniger, helpt allemaal niet echt. Het zijn chromen velgen met spaken, dus geen plastic of zo. Wat moet ik eraan doen? Schuur met P600 over de roest en daarna met P2000 en water gaat vanzelf wel weer glimmen
_________________ Niets
|
za jul 15, 2006 11:56 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
wat voor brommer is het uberhoud ?
|
zo jul 16, 2006 11:41 pm |
|
|
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
Re: velgen roest
Elmo ET50 schreef: he, k heb m'n brommer net gekocht, alleen zit de achtervelg vol met roest, het is voor het grootste deel oppervlakteroest, ik heb het geprobeerd met WD40, ovenreiniger, helpt allemaal niet echt. Het zijn chromen velgen met spaken, dus geen plastic of zo. Wat moet ik eraan doen?
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld, ik had dat probleem ook met mijn
velgen ik heb ze zelf weggebracht naar een bedrijf hier in de buurt,
die hebben mijn velgen gered, maar het spul dat hun gebruiken kan ik
niet aan komen omdat het Agresief reageert, of zoiets.
En ET-50, Bedoel je dan Tuareg? Want dat is de enige wat ik ken met die
afkorting. Eerst had men de ET-50, Daarna de ETX-50- wat daarna de
Tuareg is gaan heten.
Als ik het fout heb hoor ik dit wel...
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
ma jul 17, 2006 1:04 am |
Persoonlijk album
|
|
Elmo ET50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 13, 2006 2:26 pm Berichten: 41 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: amersfoort
|
t is een ET Fire 50 uit iets van 87 of zo, kweenie pcies, als je wat voor die velgen weet moet j t maar zegge.
ik wist t zelf ook nie meer egt zo, want ik weet nie of het slim is om met van dat aggressiefe spul te gaan werken, volgens mij verkloot je dat chroom dan....
Bijlagen:
Et50.jpg [ 73.01 KiB | 5133 keer bekeken ]
_________________ Aprilia ET fire 50 te koop
|
ma jul 17, 2006 11:41 am |
Persoonlijk album
|
|
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
De ET-50 Fire, is inderdaad de koploper van de Tuareg. Ze hebben veel standaard
1. zoals de Voorvork.
2. de Achterbrug.
3. het Freem.
4. Voorvelg + Achtervelg.
5. het Motorblok.
en nog veel meer.
Alleen de Kappen en tank + buddyzit is anders,
Zo een heb ik ook gehad, ik wist toen niet dat het de Fire uitvoering was.
Daar heb ik nog het motorblok van en het freem van.
Maar ze zijn wel heel erg zeldzaam, wees er zuinig op.
Als jij je velgen niet schoon krijgt, ik heb nog een paar velgen van een Tuareg
Rally liggen Dat is ook chroom en die zijn in nieuw staat.
Maar ik vind hem echt heel mooi die Tuareg Fire van je.
En ook nog in orginele staat heel zeldzaam. Echt mooi...
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
ma jul 17, 2006 4:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
die is zeker zeldzaam ! zuinig op zijn
|
ma jul 17, 2006 10:07 pm |
|
|
Elmo ET50
ApriliaForum Member
|
Citaat: De ET-50 Fire, is inderdaad de koploper van de Tuareg. Ze hebben veel standaard
1. zoals de Voorvork. 2. de Achterbrug. 3. het Freem. 4. Voorvelg + Achtervelg. 5. het Motorblok. en nog veel meer.
Alleen de Kappen en tank + buddyzit is anders, Zo een heb ik ook gehad, ik wist toen niet dat het de Fire uitvoering was. Daar heb ik nog het motorblok van en het freem van. Maar ze zijn wel heel erg zeldzaam, wees er zuinig op. Als jij je velgen niet schoon krijgt, ik heb nog een paar velgen van een Tuareg Rally liggen Dat is ook chroom en die zijn in nieuw staat.
Maar ik vind hem echt heel mooi die Tuareg Fire van je. En ook nog in orginele staat heel zeldzaam. Echt mooi...
Dus hij is eiglijk technisch pcies tzelfde als een tuareq?en die wielen die j heb, zijn die pcies hetzelfde als die er nu opzitten, als dat zo is heb ik wel interesse...
_________________ Aprilia ET fire 50 te koop
|
di jul 18, 2006 11:31 am |
Persoonlijk album
|
|
Röbke
ApriliaForum Member
|
Elmo ET50 schreef: Citaat: De ET-50 Fire, is inderdaad de koploper van de Tuareg. Ze hebben veel standaard
1. zoals de Voorvork. 2. de Achterbrug. 3. het Freem. 4. Voorvelg + Achtervelg. 5. het Motorblok. en nog veel meer.
Alleen de Kappen en tank + buddyzit is anders, Zo een heb ik ook gehad, ik wist toen niet dat het de Fire uitvoering was. Daar heb ik nog het motorblok van en het freem van. Maar ze zijn wel heel erg zeldzaam, wees er zuinig op. Als jij je velgen niet schoon krijgt, ik heb nog een paar velgen van een Tuareg Rally liggen Dat is ook chroom en die zijn in nieuw staat.
Maar ik vind hem echt heel mooi die Tuareg Fire van je. En ook nog in orginele staat heel zeldzaam. Echt mooi...
Dus hij is eiglijk technisch pcies tzelfde als een tuareq?en die wielen die j heb, zijn die pcies hetzelfde als die er nu opzitten, als dat zo is heb ik wel interesse...
Als jij Voor en Achter Schijfremmen hebt wel ja!!
Bijlagen:
Tuareg Rally '92...jpg [ 45.63 KiB | 5040 keer bekeken ]
Tuareg Rally '92.jpg [ 46.25 KiB | 5040 keer bekeken ]
|
di jul 18, 2006 7:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|