HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 10, 2025 2:15 pm

Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 Aprilia RS50 SBK van JMG 
Auteur Bericht
JamMasterG
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Aprilia RS50 SBK van JMG
nou mensen, dit is dan mijn Troy Corser RS50... deze pics zijn wat veroudert, hij is inmiddels een klein beetje verandert ( o.a. rooie striping op de velgen ) maar ik heb geen andere pics kunnen maken door `t overlijden van m`n digicam :((

de pics:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zo was de uitlaat toen ik `m kocht... nogal naar de klote... :X:
daaronder een pic van hoe ie nu is... ( gespoten en einddemper gepolijst ) = heel stuk beter dacht ik zo

uitlaat voor: :((

Afbeelding

uitlaat na: :^^: ( inclusief "Aprilia Racing" sticker op de achterbrug )

Afbeelding

hier nog wat pics van m`n "Aprilia Racing" helm... had wat stickers over ( ziet er niet slecht uit toch ? )

Afbeelding

Afbeelding

hehehe... hier nog een picsje van m`n vriendin op m`n brommer... i wish O:-) was voor een topic op aprilia2000.com... post je vriendin op je brommer, effe photoshopje gemaakt :<>:

Afbeelding

de specs zijn nog niet zo schokkend... hij is onbegrenst op de uitlaat en heeft een vertanding van 12-47, dit zorgt ervoor dat ie lekker vlotjes optrekt en nu een top heeft van 85 km/h ( echte KM naast auto ). nu nog hard zat maar ik wil nog een keer een andere uitlaat aafschaffen, zat te denken aan een ninja twin carbon maar die zijn nogal prijzig... ben aant sparen dus :00: ( donatie`s @ giro 1234 :D )

dat was ie dan... laat effe weten wat je ervan vind, greetz JMG

ma okt 25, 2004 5:05 pm
Profiel
[YRT]
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
paps en mams hadden geld te veel zie ik ? :00/: maar verder leuk ding ;) ding schreeuwt om een Yasuni Uitlaat of een kevler gianelli demper ;)

ma okt 25, 2004 5:50 pm
Profiel WWW
cebess
Administrator

Afbeeldingen: 33
Antwoord met een citaat
Bericht 
Ziet er erg netjes uit! En die uitlaat vind ik ook goed gelukt. Welke lak heb je voor die uitlaat gebruikt en gaat dat er niet al te makkelijk af? Ik wil namelijk mijn uitlaat ook spuiten.

ma okt 25, 2004 7:18 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
JamMasterG
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Werner [YRT] schreef:
paps en mams hadden geld te veel zie ik ? :00/: maar verder leuk ding ;) ding schreeuwt om een Yasuni Uitlaat of een kevler gianelli demper ;)

ach so... jij ziet dat mijn paps en mams teveel geld hebben... waaraan zie je dat precies als ik vragen mag ? ... ik heb alles namelijk zelf betaald, brommer, verzekering ( WA + Diefstal ), ketting, slot, benzine / olie, onderhoud, onderdelen... sommige mensen werken weet je, niet iedereen loopt bij paps en mams te schooien om poen.

vink een beetje kansloos dat je dat zegt...

@ cebess: voor de uitlaat heb ik een spuitbus Ninja "peinture haute-temperature" uitlaat verf gebruikt... heb ik bij van Lee in Nuland gekocht. tis gewoon een speciaal soort verf die hoge temperaturen kan hebben ( tot 700 graden dacht ik ). demper afplakken, paar laagjes erop spuiten, uurtje of 2 drogen en je uitlaat is weer als nieuw. blijft ook goed, m`n uitlaat ziet er nogsteeds zo uit als op de foto... `t kost wat ( 17,50... zelf betaald ;) he Werner ) maar dan heb je ook wat, tis prima spul.

Official Forum Zeikerd

pics: klik hier

ma okt 25, 2004 7:35 pm
Profiel
cebess
Administrator

Antwoord met een citaat
Bericht 
Oke moet ik ook hebbe :)

ma okt 25, 2004 8:02 pm
JamMasterG
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
nou wil `t toeval dat ik hier nog een zo-goed-als-nieuwe bus heb staan... kan je nog zeker 3 keer je uitlaat mee spuiten...

you`ve got PM :^^:

Official Forum Zeikerd

ma okt 25, 2004 8:19 pm
Profiel
[YRT]
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
JamMasterG schreef:
Werner [YRT] schreef:

ach so... jij ziet dat mijn paps en mams teveel geld hebben... waaraan zie je dat precies als ik vragen mag ? ... ik heb alles namelijk zelf betaald, brommer, verzekering ( WA + Diefstal ), ketting, slot, benzine / olie, onderhoud, onderdelen... sommige mensen werken weet je, niet iedereen loopt bij paps en mams te schooien om poen.

vink een beetje kansloos dat je dat zegt...

(K) :L:

di okt 26, 2004 12:28 am
Profiel WWW
apriliars105
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
hoe poets jij dat ding? Dat hij zo mooi zwart is enzo... Ik poetste vroeger altijd met turtle wax, maar dat werkt hierop niet. alleen voor glans

ma nov 01, 2004 10:33 pm
Profiel
JamMasterG
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
jajah... ik steek er een hoop tijd in om `m zo clean te houden maar `t resultaat mag er wezen :^^:

ik poets m`n kappen met cockpitt spray ( of zoiets )... is eigenlijk voor `t interieur van auto`s maar werkt ook perfect op matzwart en grijs ( een maat van me heeft een GP1 en hij poets zijn ding sinds kort ook met cockpitt spray, ding heeft er nog nooit zo mooi uitgezien )

ik heb ook nog een bus remreiniger staan, gaan ze van blinken als een gek en voorkomt vuil en roest op je schijven. ook goei spul.

als laatste heb ik ook nog een potje meuk staan voor m`n zadel en buddyseat, effe erop smeren, uitwrijven en die dingen zien er ook weer als nieuw uit... ik zal eens effe kijken hoe dat ook alweer heet ( nu geen zin an O:-) )

als laatste nog effe de ruit, tellers en spiegels met glassex, de uitlaat met chroompoets en de banden met water en zeep en je brom ziet er weer als nieuw uit... zoals ik al zei, `t kost je een middag ( zondag middag = poets middag bij mij ) maar dan heb je ook wat.

Official Forum Zeikerd

di nov 02, 2004 11:02 pm
Profiel
[YRT]
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
argg kep de neiging om een meeting te organiseren :0o: kwil al die shit van dichtbij zien :D ben ut beetje zat om het steeds maar op een 17" beeldschermpje te zien ;)

di nov 02, 2004 11:22 pm
Profiel WWW
JamMasterG
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Werner [YRT] schreef:
argg kep de neiging om een meeting te organiseren :0o: kwil al die shit van dichtbij zien :D ben ut beetje zat om het steeds maar op een 17" beeldschermpje te zien ;)

laat die meeting nog maar effe zitten werner want m`n RSje ziet er niet meer uit zoals ie eruit gezien heeft... ik heb vanochtend namelijk een ongeluk gehad :_: en het ziet er niet best mee uit...

hier het hele verhaal + pics: ( staat op aprilia2000.com forum, effe gekopieerd )

-------------------------------------------------------------------------------------

ik rijd dus rond 9 uur in een tussenuur van school naar huis ( 3 minuten rijden ) om thuis wat boeken te halen en wat te eten... om ongeveer half 10 rijd ik weer terug naar school. op een kruispunt zie ik in de verte een rode auto uit een zijstraat komen en de straat indraaien waar ik ook op rijd. ik rem af om de rode auto genoeg tijd te geven om af te slaan en wil weer verder rijden. nu blijkt achter de rode auto ook nog een groene opel omega te staan die ook dezelfde kant op wil. ik had deze groene auto niet gezien door dichte begroeing langs de weg. tegen de tijd dat ik weer aan het optrekken ben om door te rijden komt ineens de groene auto tevoorschijn en het is voor ons allebei te laat om te remmen....

in een laatste poging om een botsing te voorkomen wijk ik uit naar links om om de auto heen te rijden, terwijl ik dit doe rem ik en schuift ( door het natte wegdek ) m`n voorwiel onderuit, een flinke schuiver is het gevolg. terwijl ik met de brommer val raak ik de auto en komt m`n brommer met een klap tot stilstand, ik val over het stuur heen om via de motorkap van de opel 4 meter verderop neer te komen. geschrokken sta ik op en loop naar m`n brommer op de schade te bekijken, inmiddels is de vrouwlijke bestuurder van de omega ook uitgestapt en vraagt hoe `t met me gaat. ik geef hier geen antwoord op omdat ik m`n aandacht volledig op m`n brommer richt die er inmiddels nogal levenloos bij ligt. de motor loopt nog dus die zet ik als eerst uit, daarna probeer ik `m overeind te krijgen maar door de schrik heb ik daar de kracht niet voor... ondertussen zijn er verschillende mensen uit de omliggende huizen gekomen die allemaal vragen of het goed gaat, ik zeg dat `t wel gaat terwijl ik mijn afgeschaafde knieen bekijk...

de bestuurster van de groene opel vraagt me hoe het gaat en zeg wel 100 keer sorry dat ze me niet gezien heeft, ik heb haar ook niet gezien en was in de veronderstelling dat ik ( na de rode auto, waar ik voor af remde ) gewoon door kon rijden. daarna belt ze met haar mobiele telefoon de politie en vraagt of ze langs willen komen. na een half uur naar mijn op z`n linker zijkant liggende brommer te staren komen eindelijk de juten opdagen om ons te vertellen dat ze weer weg gaan want ze kunnen hier toch niets doen. inmiddels heb ik wat met `t vrouwtje gepraat, ze blijkt een taxi chauffeur te zijn en als ik naar haar stationcar kijk zie ik idd blauwe nummerplaten. ook verteld ze me dat ze ook motor rijd en `t daarom extra erg vind... ze vroeg me of ik iemand wilde bellen waarop ik ja zei en m`n vader gebeld heb, die was in helmond maar kwam zo snel mogelijk naar me toe, hij belde een oom van me die in de buurt woont om te vragen of hij naar me toe wilde gaan. een minuut of 5 laten zie ik m`n ook in z`n rode bus de hoek om scheuren, hij wil meteen weten hoe `t met me is en hoe m`n brommer er aan toe is. na de schade bekeken te hebben vullen we een schadeformulier in en gaat de taxichauffeur weer verder met haar route, haar auto had immers ( op een kappote mistlamp na ) geen schade.

inmiddels is m`n vader ter plaatse en zetten we met z`n drieen, m`n oom, m`n pa en ik, de RS in de bus van m`n oom en rijden deze naar huis. thuis aangekomen bel ik m`n moeder om `t slechte nieuws te brengen, ze komt meteen naar huis. ik bel ook meteen naar Van Lee in Nuland om een afspraak te maken voor taxatie van de schade. Hij zegt me dat ik m`n vrijdag kan gaan brengen en dat ie er dan meteen aan gaat beginnen...

nu, inmiddels 3.5 uur later ben ik wat gekalmeerd en is de schrik weg, ik stond namelijk nogal te shaken vlak na `t hele gebeuren. ik heb net bij een vriend van me een digitale camera geleend om wat foto`s te schieten ( mijn eigen camera is kapot helaas )... hier zijn de pics: ( let op, schokkend materiaal :| )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

op de foto`s is goed te zien dat de gehele kuip vervrongen en gescheurt is, hij is een eind naar rechts geschoven en een stuk omghoog gekomen, het ruitje is helemaal samengedrukt en bol gaan staan, de lichtunit is volledig naar achter geschoten en ligt er nu los in, de tellers zijn tegen het stuur aan geschoven, de voorvork is waarschijnlijk ligt naar binnen begogen en is scheef ( als `t stuur recht staat staat `t wiel nog scheef ), het linker knipperlicht is kapot, de linker voetsteun en schakelpedaal is afgebroken en aan de rechter kant is de kuip omgeknikt. op de 5e foto is goed te zien hoe scheef alles zit, de gehele kuip is helemaal naar de klote... hoe `t er van binnen uit ziet weet ik niet, volgens mij doet alles `t nog omdat de brommer nog liep nadat ik gecrashed ben en er lekte niets uit.

hopelijk is er niets motorisch mis en gaat `t me niet al te veel kosten maar de kappen zien er aardig verneukt uit dus dat zal wel knaken gaan kosten... maargoed, wat moet dat moet en zoals ik al eerder zei, hobby moet geld kosten... als had ik dat geld liever een was andere dingen uitgegeven.

als laatste nog een picje van hoe ie was... ( nog zonder velgen striping )

Afbeelding

als er nieuwe ontwikkelingen zijn dan horen jullie `t wel... Greetz JMG

Official Forum Zeikerd

wo nov 03, 2004 2:24 pm
Profiel
ClassicPielk
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 5
Antwoord met een citaat
Bericht 
HEEL HEEEL HEEEEL erg zonde... succes ermee! :{}:

wo nov 03, 2004 7:10 pm
Profiel
[YRT]
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
waar woon je ? en mag ik je komen schoppen en kietelen ??? :}):

:(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((

welke kappen set word die nu ? :((

wo nov 03, 2004 7:20 pm
Profiel WWW
cebess
Administrator

Antwoord met een citaat
Bericht 
Damn dat ziet erg klote uit. Belangrijkste is natuurlijk dat je zelf niks erg hebt maar ut blijft erg kut. Verbogen kappen ligt gewoon aan verbogen ophang punten en die krijg je dan ook meestal wel recht alleen scheuren zijn wat minder.

Succes ermee!

wo nov 03, 2004 11:55 pm
ClassicPielk
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 5
Antwoord met een citaat
Bericht 
dit bewijst wel... RS is toch btje tupperware :00/:

do nov 04, 2004 4:02 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende