Geregistreerd: vr mei 21, 2010 12:26 am Berichten: 321 Woonplaats: Zuid-Limburg!
Aprilia RS50 2005 MHR. Verkocht!
Ik probeer het nog maar eens, te koop: Aprilia RS50 wit Bouwjaar 2005
Voor slechts 1000 euro: Ik bied deze RS aan, omdat ik over ga stappen op een motor (R6) Deze RS is origineel aangeschaft voor zo'n 2000 euro, toen stond er 7k op de teller. In de tijd dat ik ermee heb gereden, altijd optimaal onderhouden en recentelijk een grote revisie/opknapbeurt laten uitvoeren (facturen zijn aanwezig). Groot + klein licht functioneert, claxon, achterlicht remlicht knipperlicht, digitale teller functioneert allemaal.Dit blok is klaar met inrijden (zo'n 1000 km gereden), en is er klaar voor om op z'n staart te worden getrapt.
Revisie-onderdelen zijn: -Krukas: Artek race -Cilinder: Malossi mhr team -Uitlaat: Yasuni R3 -Ontsteking: nieuw am6 + top performances ontgrensde bobine -Inlaat/carburatie: 28mm oko + twin air luchtfilter -twv 12 - 47
Bij de revisie is dit allemaal zorgvuldig in elkaar gezet en afgesteld, zodat het blok zo goed als nieuw functioneert, en dagelijks zwaar belast kan worden zonder problemen. Om er verzekerd van te zijn dat het blok goed gesmeerd blijft, meng ik zelf de benzine met 100% synthetische olie. Met tanken gaat dit vrij gebruiksvriendelijk, 200ml olie per 10 liter benzine.
Er zijn sinds de aanschaf de nodige onderdelen vervangen, waaronder: -Nieuwe am6 startmotor -Nieuwe voor + achterwiellagers -Nieuwe Rem + koppelingshendel -Nieuwe voorremkabel -Nieuwe koppelingskabel -Nieuwe voorband (michelin pilot sporty) -Nieuwe ketting + tandwielen -Nieuwe remblokjes
Zoals te zien is aan de foto's, is hij ook optisch onder handen genomen: -Velglint -Voorkuip & achterkuip professioneel gespoten (eigen ontwerp) -Zijkuipen bestickerd met aprilia leeuw -Puig getinte kuipruit -Koso Rx2 digitale teller met alle nodige functies + nog wat leuke -Spiegels -Achterspatbord -Voorknipperlichten -MTKT underseat (ingebouwde knippers) -RS 125 koplamp (met philips blue vision lampen) -Verchroomde tankring -Tankpad
Verder wordt er nog met deze brommer gereden, hij wordt altijd eerst warmgereden en in verkoopbare staat behouden.
Tevens is er voor degenen die niet zo houden van snelle setups nog een alternatief mogelijk: -Originele uitlaat incl. prop -DR80 cilinder -17,5 mm dellorto carburateur Met deze motorische setup zal hij zuiniger zijn, zo'n 65-70 kmpu rijden, en wel nog genoeg koppel hebben om met een passagier bergop te kunnen rijden.
Er worden nog een paar onderdelen bijgeleverd -Originele luchtfilter -Kuipruit transparant -Oliepomp -Divers klein materiaal
Al met al heb ik met deze brommer veel plezier kunnen hebben, ondanks dat hij wat meer onderhoud nodig heeft dan niet-schakels. Daarom hoop ik dat er iemand anders nog plezier van kan hebben, aangezien het een heerlijk rijdende RS is met meer dan genoeg vermogen tot zijn beschikking.
Vragen is altijd vrijblijvend, zowel via email als gsm. (Gsm ben ik beschikbaar na 18:00) Bieden is ook vrijblijvend, richtprijs is zo'n 1000 euro, omdat hij het laatste jaar voor zo'n 1000 euro is opgeknapt, en hij zich betreft rijwiel + motorgedeelte in nieuwstaat bevindt. Ook wil ik zo snel mogelijk motorrijden, dus dan maakt het me niet uit als ik hier niet de hoofdprijs voor krijg. (Elektrische start functioneert niet, nieuw kost 40 euro) Mvg Maurits
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
Re: Aprilia RS50 2005 MHR. Verkocht!
close dan maar!
//close
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 20101ste 50 ccJubbega 20111ste SBO Lisse 20101ste 50 ccDamwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 20101ste 70ccGenemuiden 20121ste 70 ccGenemuiden 2013
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum