|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
Malossi / Italkit Selettra probleem
Auteur |
Bericht |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
Malossi / Italkit Selettra probleem
Goeiendag. Ik heb een probleem met mijn brommer http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=16684 en dat is als volgt. Vorig jaar waren wij op dat ding aan het crossen toen hij opeens stopte. Even later starte hij weer, maar dat was maar 10 seconden waarna hij wederom afsloeg. Inmiddels heb ik een andere cilinder gemonteerd alles schoongemaakt, maar het probleem blijft. Dus heb ik besloten om er een andere cdi en bobine op te zetten, deze geeft echter maar 1 vonk, en verder niets! Zit het spulletje nu verkeerd aangesloten, of is ook deze kapot?
Bijlagen:
SDC11868.JPG [ 400.28 KiB | 3460 keer bekeken ]
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
wo aug 17, 2011 5:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Re: Malossi / Italkit Selettra probleem
probeer eens door te starten, (boormasjen @ vliegwiel) en kijk dan eens of die goed en vaak vonkt.
zoniet is je stator gewoon dood.
als de boel fuckt is, kun je trouwens beter een PVL halen of een hpi 2003 zoeken (eerste model rode hpi wil ook, de 2004)
dan heb je een goede betrouwbare binnenrotor, al die nieuwe zooi begeeft het uiteindelijk.
|
do aug 18, 2011 12:08 am |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
HPI 03 stond nou niet bepaald bekend om de betrouwbaarheid.
do aug 18, 2011 1:17 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
hpi is in het geheel niet heel betrouwbaar, ik ben al door 5 stators heen
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
do aug 18, 2011 1:19 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
hpi 03 is anders de beste hpi ooit
|
do aug 18, 2011 2:03 am |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
Racekees schreef: probeer eens door te starten, (boormasjen @ vliegwiel) en kijk dan eens of die goed en vaak vonkt.
zoniet is je stator gewoon dood.
als de boel fuckt is, kun je trouwens beter een PVL halen of een hpi 2003 zoeken (eerste model rode hpi wil ook, de 2004)
dan heb je een goede betrouwbare binnenrotor, al die nieuwe zooi begeeft het uiteindelijk. Oke, zal ik proberen. Maar dan vrees ik het ergste. Bedank dan maar
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
do aug 18, 2011 8:25 am |
Persoonlijk album
|
|
dx11
ApriliaForum Member
|
Ik geef het op. Ik twijfel echt sterk of ik hem goed heb aangesloten, er zit nu een compleet andere malossi ontsteking op. Nog steeds niets.
|
do aug 18, 2011 12:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Gekke ingeving, ken heel die ontsteking niet, maar het enige wat je volgens mij verkeerd aan zou kunnen sluiten zijn die stekkertjes op de bobine, wissel die eens om.
do aug 18, 2011 3:43 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
team-rs schreef: hpi is in het geheel niet heel betrouwbaar, ik ben al door 5 stators heen nieuwere hpi's zijn niet kapot te krijgen... bij dijkman hebben ze zo'n testkast, daar blijken alle "kapotte" hpi's gewoon te werken maar is de boel verkeerd gemonteerd, vaak een massaprobleem.
do aug 18, 2011 4:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: team-rs schreef: hpi is in het geheel niet heel betrouwbaar, ik ben al door 5 stators heen nieuwere hpi's zijn niet kapot te krijgen... bij dijkman hebben ze zo'n testkast, daar blijken alle "kapotte" hpi's gewoon te werken maar is de boel verkeerd gemonteerd, vaak een massaprobleem. ik leg altijd 4 tot 6 dike massakabels aan dus dat zal wel mee vallen
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
do aug 18, 2011 4:57 pm |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
|
frishh schreef: Gekke ingeving, ken heel die ontsteking niet, maar het enige wat je volgens mij verkeerd aan zou kunnen sluiten zijn die stekkertjes op de bobine, wissel die eens om. zou kunnen, dan moet ik er ander stekketjes aan maken. Ik hoef niet nog ergens een extra massa oid aan te leggen?
|
do aug 18, 2011 5:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|