|
Derbi drd chrome project brommert in onderdelen!
Auteur |
Bericht |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Re: Derbi drd chrome project brommert in onderdelen!
Moment even niet zo lekker, net eerder terug van vakantie omdat de oma van m'n vriendin op sterven ligt, maar wat breder genomen gaat het prima. Qua brommerrommel moet je anders maar even in mijn AF1 topic kijken. Heb je gedaan met je pink? Zal je topic niet verder vervuilen! Succes met je pink en de verkoop.
do jul 28, 2011 11:05 pm |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
een paar ton staal er op gehad, kon die niet tegen Ja, ik heb je topic wat door gelezen ja leuk ding wordt het al! En jij ook succes. met je schoonoma/schooma of hoe dat heet.
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
do jul 28, 2011 11:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
LarsG
ApriliaForum Member
|
Heb tijdje geleden contact met je gehad via de mail over die prorace uitlaat. Maar je reageert niet meer?
|
ma aug 01, 2011 5:58 pm |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
zou kunnen, weet ik niet mailen er zo veel, maar niemand koopt
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
do aug 04, 2011 8:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
|