|
Oldschool Kx450f crossproject
Auteur |
Bericht |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
 Re: Oldschool Kx450f crossproject
Brandon schreef: haa jantje, long time no smell  ook nog steeds bezig met riejus zie ik haha. maar euh wat gebeurd er nou precies? en heb je nou opeens 3 van die dingen staan of wtf  Haha, nee. ikke niet. bij mij zijn alle projecten ongewijzigd. Misschien moet ik ook weer us wat oppakken. maar eerst Cees ff bijstaan tijdens dit project 
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
zo jul 24, 2011 7:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Oh ik dacht dat je em al zo goed als af had, in die post van 5 april 2010 :')
zo jul 24, 2011 9:13 pm |
|
 |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
 Ja, maar het project is op een laag pitje komen te staan (net als mijn projecten eigenlijk  ) en is nu weer opgepakt. Echter was het niet helemaal geworden wat Cees er van gehoopt had, daarom doen we het nu dunnetjes over 
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
ma jul 25, 2011 3:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|