HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za jan 18, 2025 9:26 pm




Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 Derbi GPR 50 R 2001 & Quad Project 
Auteur Bericht
DerbiTheRedPower
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jul 14, 2011 11:26 am
Berichten: 42
Woonplaats: Goor
Antwoord met een citaat
Bericht Derbi GPR 50 R 2001 & Quad Project
Ik heb een hele leuke Derbi GPR uit 2001 gekocht voor een leuk prijsje. Maar voor z'n laag prijsje dan moet er natuurlijk ook nog wat aan gedaan worden.

Zo heb ik hem gekocht:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Wat is er allemaal mis en moet dus gemaakt worden:

-Kilometerteller doet het niet.
-Verlichting doet het niet.
-Claxon doet het niet.
-Bijrijder zitje ontbreekt.
-Veertje van de standaard is kapot dus de standaard kan nu niet omhoog.
-Zoals op de foto's te zien zit er een gat aan de linker kant op de voorkap en de linker onderkuip.
-Achterremblokken ontbreken.
-De linker spiegel ontbreekt.
-Tankkap is uitgescheurd en de verbindingspunten zijn kapot (dit probleem komt helaas heel vaak voor bij dit model)
-Heeft momenteel nog geen knipperlichten.
-Moet eventjes afgesteld worden.

-------------------------------------------------

Ik heb direct even een aantal onderdelen besteld:

-Linker orginele spiegel.
-Bijrijder zitje (helaas zonder slot dus die moet ik nog ergens vandaan zien te halen)

Maar er is blijkbaar iets mis gegaan met de bestelling want i.p.v. een linker orginele spiegel kreeg ik 2 Rieju RS2 spiegels. Dit vind ik natuurlijk niet erg want deze vind ik er veel mooier uitzien. Maar helaas passen deze spiegels momenteel nog niet maar ik probeer wel iets te beunen zodat het wel past.

Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

-------------------------------------------------

Helaas na een stukje rijden knapt mijn tandwiel van de velg af waardoor ook alle bouten nog steeds in de velg zitten, ik heb geprobeerd deze uit te boren maar helaas is mijn velg veel te sterk. Dus er zit helaas niets anders op dan een nieuwe velg + tandwielen te kopen.

Maar als ik dit moet doen wil ik natuurlijk ook iets speciaals dus ik heb ervoor gekozen om de Aprilia AF1 velgen erop te doen inclusief een Mono-arm achterbrug. Deze is momenteel al besteld en hoop het dus zo snel mogelijk binnen te krijgen, heb daar momenteel dus nog geen foto's van.

Foto van de tandwiel los van de velg (niet goed te zien):

Afbeelding

-------------------------------------------------

Ik heb nu eindelijk mijn achterbrug + velgjes binnen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alleen het lukt mij helaas nog niet om mijn oude achterbrug van mijn brommer af te krijgen. Ik krijg namelijk de as niet uit de achterbrug, ik heb heel veel remreiniger erop gespoten en met een dikke hamer erop geslagen maar ik krijg er geen beweging in. Als iemand nog suggesties heeft dan zouden deze zeer welkom zijn.

-------------------------------------------------

Na een lange tijd eindelijk een update:

Ik heb met heel veel moeite geprobeerd mijn oude achterbrug los te krijgen waarbij zelfs mijn koppelingsdeksel kapot ging. Maar zelfs met een pers was het niet gelukt om mijn achterbrug los te krijgen zonder mijn frame te verbuigen. Dus heb ik besloten om de brommer toch maar te laten repareren, deze persoon gaat toch mijn oude velg uitboren en een nieuwe ketting erop leggen incl. een nieuw voorste tandwieltje. En omdat mijn koppelingsdeksel ookal kapot is gaat hij deze ook vervangen en nieuwe versnellingsbak olie erin gooien.

En omdat ik niks meer aan deze mooie achterbrug en velgen heb staat deze nu ook te koop:
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... 3D%3D&df=1

Zo stond de brommer er helaas voor een tijdje bij voordat hij werd weggebracht:

Afbeelding

-------------------------------------------------

In de tijd dat mijn brommer werd gerepareerd ben ik opzoek gegaan naar een mooi Ducati 748/916/996 LED achterlicht, deze zijn helaas heel erg duur dus ik was opzoek naar 1 die een beetje betaalbaar was. Na een lange zoektocht is het mij eindelijk gelukt om een mooie te vinden die redelijk betaalbaar was met geïntegreerd knipperlicht:

Afbeelding

-------------------------------------------------

En na 2 weken kon ik mijn brommer alweer ophalen, ik heb direct de standaard uitlaat er weer onder gegooid en daarna een stukje gereden en kwam erachter dat hij heel erg laag in de toeren trekt maar alsnog de 60 km/h wel kan halen.

Zo stond hij erbij toen ik hem bij ons in de schuur had neergezet:

Afbeelding

En even later had ik alle kappen er weer op zitten en nieuwe knipperlichten:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En daarna ook de Rieju RS2 spiegels erop gezet en ik vind ze er wel mooi op staan, steken niet te veel uit en zijn ook nog eens heel makkelijk want ik kan goed achter me kijken:

Afbeelding

En daarna als aller laatst met heel veel moeite mijn mooie LED achterlicht erop gezet, om het oude achterlicht eruit te halen moest ik eerst mijn complete underseat eruit halen en daarna de lamp ook nog eens los zien te krijgen. Met veel moeite is het me eindelijk gelukt maar daar is het resultaat ook voor:

Afbeelding

Wat ben ik nu nog van plan om te doen:

-Aan de voorkant een LED stripje plaatsen om het rondje van de voorlamp heen
-Spiegels vervangen door Aprilia RS carbonnen spiegels of het nieuwe type Derbi GPR/ Aprilia RS spiegels met knipperlicht
-Voorkap vervangen of repareren met polyester omdat die van mij beschadigd is
-De toeren weer op orde krijgen

En nog een aantal kleine dingen en daarna is de brommer helemaal klaar

-------------------------------------------------

Weer een kleine update:

Ik heb nu Angels Eyes gemaakt met 2 kleine LED stripjes:

Afbeelding

-------------------------------------------------

Ik heb nu eindelijk mijn rijbewijs gehaald en mag er nu pas mee rijden. Ik had er eerst de standaard uitlaat onder zitten waarmee hij maar 60 km/h uur kon halen, ook kon hij maar max. 6.000 toeren draaien. Dit vond ik natuurlijk allemaal veel te weinig en heb ik een andere uitlaat die ik nog thuis had liggen eronder gezet, dit is een Semi-standaard uitlaat waarvan dus alleen maar de bocht iets anders is en verder is hij hetzelfde. Op dit moment heb ik nog een standaard setup en met deze uitlaat kan ik dan een snelheid van 100 km/h halen, dit vind ik zelf best wel hoog voor een standaard setup, maar dit betekent natuurlijk ook dat ik wel een begrenzer op moet zetten want als ik met deze snelheid op de rollerbank kom dan ben ik mijn brommer kwijt.
Op dit moment ben ik nog bezig met een Gianelli uitlaat die ik ook nog thuis heb liggen, volgens de vorige eigenaar kon de brommer met deze uitlaat de 125 km/ halen. Ik ben nu bezig deze uitlaat helemaal te schuren waardoor al het roest allemaal weg gaat en ik heb een nieuwe demper ervoor gekocht, wanneer deze uitlaat helemaal klaar is ga ik hem even testen met mijn brommer en daarna zet ik hem te koop. Dus als iemand al interesse heeft, mail mij maar of kijk regelmatig op marktplaats dan zult u de uitlaat binnenkort vanzelf tegenkomen.

Pas geleden heb ik op marktplaats een heel mooi stel spiegels gezien en die moest ik perse hebben! Dit heeft mij helaas wel veel geld gekost maar nu heb ik ook een stel super mooie carbonnen spiegels met ingebouwd knipperlicht:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben vandaag ook de hele dag bezig geweest met mijn electra want alles was geoxideerd waardoor mijn lampen op mijn dynamo i.p.v. mijn accu zaten en ook mijn knipperlichten en remlichten werkten niet, dit is nu allemaal verholpen en ook heb ik mijn Angel Eyes op het contact aangesloten dus die staan nu ook altijd aan.

Het enige wat nu nog moet gebeuren is mijn voorkap die gerepareerd moet worden of ik moet een nieuwe kopen, dus als iemand er nog 1 heeft liggen dan heb ik veel interesse in!

-------------------------------------------------

Ik dacht dat mijn brommer bijna klaar was maar toch ben ik weer van plan om een aantal nieuwe dingen te gaan doen. Ik heb namelijk pas geleden een Gianelli uitlaat opgeknapt die ik nog had liggen, ik was van plan om deze te gaan verkopen maar ik heb er nu een klein stukje mee gereden en het beviel mij wel heel erg goed!
Met deze uitlaat haalt mijn brommer met een standaard 50cc een snelheid van 110 km/h en trekt super snel op! En dat terwijl ik de sproeier nog niet eens heb vervangen want als ik er de goeie inzet dan haalt de brommer denk ik makkelijk de 125 km/h.
Ik heb dus toch besloten om deze uitlaat niet te verkopen maar ik ben nu zelfs nog van plan om er een dubbele uitlaat van te maken, dit doe ik niet om de brommer nog sneller te laten lopen (want ik denk dat het toch niet veel verschil gaat maken). Maar ik vind het gewoon super mooi als ik aan allebei de kanten van de band een demper heb zitten.

Giannelli uitlaat:

Afbeelding
Afbeelding

Maar met zo'n snelheid moet ik natuurlijk ook een begrenzer hebben, ik heb de begrenzer op een hele mooie plek geplaatst. Omdat ik namelijk niet op de standaard plek knipperlicht heb, heb ik dus 2 gaten over. Ik heb de begrenzer daar in gedaan en als ik het plugje eruit trek en de begrenzer iets indruk dan valt hij achter mijn kappen en kan de politie mijn begrenzer nooit vinden tenzij ze mijn kappen eraf halen.

Op deze foto is ook mooi mijn nieuwe remheveltje te zien, deze heb ik moeten vervangen omdat mijn vorige was omgebogen omdat mijn brommer op zijn zij was gevallen.

Afbeelding

Ik ben ook nog steeds opzoek naar een aantal leuke stickers die ik erop kan zetten maar ik weet eigenlijk geen leuke stickerset dus als iemand nog iedeeen heeft dan hoor ik het graag. Wel heb ik natuurlijk 1 mooie sticker geplaatst omdat ik een trotse Twentenaar ben!!

Afbeelding

-------------------------------------------------

Weer een kleine update:

Ik heb nu een week lang rond gereden met mijn Giannelli uitlaat, het is echt een prachtige uitlaat en trekt super snel! Maar omdat ik nu bezig ga met mijn dubbele uitlaat heb ik deze eraf moeten halen.

En omdat ik toch verder moet rijden met mijn brommer heb ik maar mijn oude uitlaat met een snelle bocht helemaal opgeknapt. Ik heb al het roest eraf gehaald met een boormachine met een staalborstel erop. En daarna heb ik er hittebestendige lak op gespoten, het resultaat mag er wel zijn! En dat terwijl deze uitlaat er alleen maar tijdelijk onder hoeft te zitten totdat de dubbele af is.

Afbeelding

Voor de dubbele uitlaat heb ik een donor uitlaatje gekocht, deze uitlaat is afkomstig van een cross brommer (weet niet welk merk en type). Dit is ook een Giannelli uitlaat en heeft aan het eind een klein beetje een bocht, deze bocht is precies genoeg voor mij dus ik hoef er niets meer aan te verbuigen. Ik hoef nu alleen maar het stuk pijp eraf slijpen en dan aan mijn giannelli te bevestigen en dan is hij al klaar.

Donor uitlaat:

Afbeelding

Ook heb ik ff een nieuwe helm gekocht met een Olie vizier:

Afbeelding

-------------------------------------------------

Hier een hele grote update erbij met goed en heel slecht nieuws!

Pas geleden waren bij mij op school mijn LED lichten gejat:

Afbeelding

Dus daarna maar besloten om een alarm te kopen voor mijn brommer, en vlak daarna had ik hem ook al binnen en zat hij ook al onder mijn brommer:

Afbeelding

Afbeelding

Ook heb ik ff een Paddock standaard erbij gekocht:

Afbeelding

Maar toen gebeurde het hele vervelende! ik viel namelijk behoorlijk hard vanwege de gladheid, ik reed maar iets van 35 km/h maar toch is mijn brommer er heel erg aan toe ookal lijkt het niet zo op deze foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Wat is er allemaal kapot:

-Voorremhevel
-Rechter bestuurder voetsteun
-Alle ophangingen van de kappen verbogen
-De beugel voor de voorkap is heel erg verbogen
-De rechter zijkap is zo erg beschadigd dat het niet meer te redden is.

Gelukkig had een kameraad van mij vlak voor mijn val nog een complete kappenset geregeld maar ook die is wel beschadigd maar gelukkig wel te redden:

Afbeelding

Zo staat mijn brommer dan nu bij, helemaal gestript want ik ga hem niet alleen opknappen maar nu ook echt helemaal perfect maken zodat alles perfect werkt!

Afbeelding

Afbeelding

De meeste ophangpunten zijn allemaal weer rechtgebogen, en ook heb ik mijn beugel voor de voorkap helemaal rechtgebogen en ook gespoten in Metallic Zwart dat ik zelf super goed vind gelukt:

Afbeelding

De kleur:

Afbeelding



Maar omdat mijn Derbi dus kapot is en niet mogelijk is om mee te rijden heb ik iets anders gekocht, iets compleet anders maar toch wel iets super leuks om op te rijden. Namelijk een Quad op kenteken:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Maar vlak na ik deze quad had gekocht toen ging hij al kapot, hij schoot als het ware in een vrij dus hij kwam maar niet meer vooruit. Ik dacht dat het de koppeling was dus ik heb ook al een nieuwe gekocht:

Afbeelding

Maar dit bleek toch niet het probleem te zijn maar het waren de tandwielen, als je op deze foto kijkt dan snap je het direct!:

Afbeelding

De Quad die rijd nu weer, maar moet nog wel ff afgesteld worden en hij rijd ook nog maar 45 km/h en dat vind ik ook veel te sloom dus daar gaat ook aardig wat aan gebeuren.

-------------------------------------------------

Kleine update:

Quad:
Ik ben een hele tijd bezig geweest met mijn Quad goed af te stellen maar er blijft iets mis. Want elke keer als ik een testrit maak en ik rijd over een hoppeltje heen dan werkt de Quad niet meer.

En dan laat ik de Quad een tijdje staan en daarna doet hij het weer gewoon, blijkbaar zit er ergens iets niet goed vast ofzo.

En mijn Carburateur werkt ook niet helemaal lekker dus ik denk dat ik maar ga overstappen naar een grotere.


Derbi:

Ik ben de laatste tijd een heleboel bezig geweest met mijn Derbi en hij komt nu al weer netjes op gang.

Ook ben ik erachter gekomen dat de val niet mijn schuld was, de remblokken moesten namelijk al een hele tijd geleden worden vervangen:

Afbeelding

En natuurlijk is de remschrijf ook helemaal kapot, heel erg verroest maar ook zo erg hobbelig dat hij er ook bij mee moeten worden vervangen

Hier de staat van de oude:

Afbeelding

En omdat de schrijf een flinke klap heeft gekregen zijn er 3 boutjes afgeknapt van mijn velg:

Afbeelding

Deze zijn nu al uitgeboord dus dit is nu geen probleem meer.

Ook heb ik mijn blok helemaal schoongemaakt van buiten, zat namelijk helemaal onder de modder. En ik kwam thuis ook nog een nieuw vliegwieldeksel tegen dus deze er ook maar opgezet:

Afbeelding


De Quad ook tijdelijk binnen gezet voor het afstellen, mooi plaatje samen:

Afbeelding

_________________
Derbi
The RED Power


Laatst bijgewerkt door DerbiTheRedPower op ma dec 26, 2011 6:09 pm, in totaal 16 keer bewerkt.



do jul 14, 2011 11:50 am
Profiel
MartinW0527
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm
Berichten: 10527
Woonplaats: 0527
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi GPR 50 R 2001 Project
nice
ga je er ook een replica van iets van maken? :D

_________________
Afbeelding
af1rs schreef:
ik heb een kromme lul hij loopt heel iets scheef naar links, een beetje raar gezicht maar hij functioneert verder prima.


do jul 14, 2011 12:11 pm
Profiel WWW
DerbiTheRedPower
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jul 14, 2011 11:26 am
Berichten: 42
Woonplaats: Goor
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi GPR 50 R 2001 Project
MartinW schreef:
nice
ga je er ook een replica van iets van maken? :D


Ja daar zat ik wel aan te denken, aangezien de Ducati 998 dezelfde achterlichten heeft als de mijne, en ook een mono-arm achterbrug met bijna dezelfde velgen heeft zat ik dus te denken aan de Ducati 998 Race versie. Maar ik weet nog niet precies welke want er zijn veel verschillende gemaakt. Maar er moet natuurlijk wel de kleur rood in blijven zitten want dat blijft de Derbi en de Ducati kleur ;)

_________________
Derbi
The RED Power


do jul 14, 2011 12:15 pm
Profiel
tim-gpr99
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 13, 2010 2:17 pm
Berichten: 136
Woonplaats: Zeist (utr)
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi GPR 50 R 2001 Project
ik zou op ebay ofzo zoeken naar een Cagiva Mito kuipje, zo'n nieuwer type met een 998 front.. die zijn net iets kleiner dan een echte 998 en passen goed bij deze brommer.

_________________
Derbi GPR oud model Prorace II tuned


do jul 14, 2011 11:47 pm
Profiel
SuMo-rider
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm
Berichten: 1896
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi GPR 50 R 2001 Project
beetje zo dus?
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/4336

_________________
Afbeelding
Afbeelding


do jul 14, 2011 11:53 pm
Profiel
dirk van raalte
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 02, 2010 1:10 am
Berichten: 1379
Woonplaats: Zwolle
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi GPR 50 R 2001 Project
of zo
Afbeelding

_________________
henri || Weer thuis says:
omdat ik goed ben..
searching the edges
hoe verder je gaat hoe meer de paal gestressed wordt


vr jul 15, 2011 12:00 am
Profiel
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi GPR 50 R 2001 Project
dat tandwiel kun je zo wel fixen:
Afbeelding
Afbeelding

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


vr jul 15, 2011 10:12 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
DerbiTheRedPower
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jul 14, 2011 11:26 am
Berichten: 42
Woonplaats: Goor
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi GPR 50 R 2001 Project
tim-gpr99 schreef:
ik zou op ebay ofzo zoeken naar een Cagiva Mito kuipje, zo'n nieuwer type met een 998 front.. die zijn net iets kleiner dan een echte 998 en passen goed bij deze brommer.


Zo'n kuipje vind ik echt prachtig, dan lijkt mijn brommer echt op een Ducati. Alleen past deze kuip wel goed op mijn brommer? Dus blijft er geen grote opening tussen mijn frame en de kuip en is het te bevestigen?

_________________
Derbi
The RED Power


vr jul 15, 2011 10:26 am
Profiel
Brandon
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 31, 2009 4:25 pm
Berichten: 231
Woonplaats: terneuzen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi GPR 50 R 2001 Project
Die rs2 passen niet bij het ontwerp van een oud model gpr man, die spiegels gaan echt veel te ver uitsteken, van een motorhispania rx en ik dacht rs om zijn de spiegels hetzelfde trouwens ;) succes met het opknappen, heb er zelf ook zo 1 gehad toen ik 14 was (naja cagiva prima dan, alleen das een gpr met ketting aan de andere kant en ander blok) dingen zijn echt veel wendbaarder dan een gpr '04 of tzr :^^:


vr jul 15, 2011 8:18 pm
Profiel
rooie-race-monster
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo mei 01, 2011 9:01 pm
Berichten: 17
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi GPR 50 R 2001 Project Update 18 Juli 2011
wat doen foto's van mijn vast getayrapte tandwiel hier?
hij zat op die foto nog maar met 1 boutje vast. ik heb de oude bouten er wel uit gekregen. ik heb ook nog wel een achtervelg liggen als je die nog zoekt

_________________
www.schakelbnn.hyves.nl


do aug 25, 2011 5:55 pm
Profiel
DerbiTheRedPower
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jul 14, 2011 11:26 am
Berichten: 42
Woonplaats: Goor
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi GPR 50 R 2001 Project Update 18 Juli 2011
Nee bedankt ik heb al een nieuwe achterbrug incl. velgen van een Aprilia Af1 gekocht. Maar helaas krijg ik op dit moment mijn oude achterbrug as er nog niet uit maar ik ben nog vanalles aan het uitproberen en anders moet ik het door een brommerzaak laten doen ofzo.

_________________
Derbi
The RED Power


do aug 25, 2011 6:49 pm
Profiel
MartinW0527
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm
Berichten: 10527
Woonplaats: 0527
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi GPR 50 R 2001 Project Update 18 Juli 2011
ff met 2 man doen, eentje spanning erop laten zetten, en de ander hard erop rammen met een pendrijver en een hamer

_________________
Afbeelding
af1rs schreef:
ik heb een kromme lul hij loopt heel iets scheef naar links, een beetje raar gezicht maar hij functioneert verder prima.


do aug 25, 2011 8:43 pm
Profiel WWW
DerbiTheRedPower
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jul 14, 2011 11:26 am
Berichten: 42
Woonplaats: Goor
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi GPR 50 R 2001 Project Update 18 Juli 2011
Ik heb dit al geprobeerd en helaas ging dat mis waardoor ik een gat in mijn koppelingsdeksel heb geslagen dus die had ik pas geleden ook al besteld en zal ik elk moment binnen krijgen.

Ik heb nog wel een kameraad die bij een garage werkt waar ze een drukpers hebben dus ik ga het daarmee wel ff proberen.

Ik zal ook zo snel mogelijk ff wat foto's posten hoe het er nu uit ziet.

_________________
Derbi
The RED Power


vr aug 26, 2011 10:13 am
Profiel
MartinW0527
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm
Berichten: 10527
Woonplaats: 0527
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi GPR 50 R 2001 Project Update 18 Juli 2011
doe er dan wel ff een laagje vet op als je em weer terug monteerd straks

_________________
Afbeelding
af1rs schreef:
ik heb een kromme lul hij loopt heel iets scheef naar links, een beetje raar gezicht maar hij functioneert verder prima.


za aug 27, 2011 1:27 pm
Profiel WWW
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Derbi GPR 50 R 2001 Project Update 18 Juli 2011
kopervet als je assen ed monteert

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


za aug 27, 2011 1:33 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron