|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
DannyM
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 12, 2011 2:53 pm Berichten: 6 Woonplaats: Nieuw-Beijerland
|
Aprilia Af1 Sintesi
Hee allemaal,
Ben helemaal nieuw hier, dit wordt m'n eerste post. Sinds kort in het bezit van een prachtige Af1 Sintesi maar ben niet helemaal gelukkig met de achterkap / aanzicht van de achterkant.
Iemand enig idee voor een alternatief? Ikzelf heb verder ook geen idee of de achterkappen van bijvoorbeeld een rs50 hierop kunnen.
Laatst bijgewerkt door DannyM op wo jul 13, 2011 12:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
di jul 12, 2011 2:57 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Re: Aprilia Af1 Sintesi, andere achterkap
ten eerste welkom hier! ik denk zelf dat de kappen van een af1 futura wel 1 op 1 passen. edit: zie dit mooie berg reserve onderdelen voor een mooie prijs (kan je een keer van kappenset wisselen) http://link.marktplaats.nl/462625349
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
di jul 12, 2011 3:23 pm |
|
|
DannyM
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 12, 2011 2:53 pm Berichten: 6 Woonplaats: Nieuw-Beijerland
|
rs_maniac666, bedankt voor de reactie. Heb even overlegd en toch besloten om het maar niet aan te passen. Origineel gaat eigenlijk toch wel voor, je ziet ze niet bepaald veel meer en het is natuurlijk ook zeker niet lelijk.
Het enige wat ik binnenkort even ga doen is het kenteken verder naar voren plaatsen, waardoor het gat tussen band en achterkap verkleind wordt, kijken wat voor resultaat dit zal geven.
Binnenkort zal ik foto's plaatsen, die nog gemaakt moeten worden.
Zou iemand mij alvast uit kunnen leggen hoe ik die foto's hier moet plaatsen?
|
di jul 12, 2011 9:11 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
ik was ook meer van orgineel houden, mooi dat je dat doet.
dit was mijn af1 toen ik 16 was, pfff lang geleden ik heb nu nog een RS NM en een RS OM
|
di jul 12, 2011 11:01 pm |
|
|
DannyM
ApriliaForum Member
|
Zeer mooie brommer ook man. Moet zeggen dat die veel lijkt op mijn brommer, maar dat kan je binnenkort wel zien.
Misschien morgen even foto's maken als het meezit en dan een soort persoonlijk topic openen (?).
Heb zojuist het kenteken verplaatst naar voren en een nieuwe bijrijdersseat geplaatst >> nieuw foam of wat voor materiaal het ook was en bekleed, ziet er weer zo goed als nieuw uit nu!
Zou ik je trouwens binnenkort even kunnen PB'en? Zou wel graag een beetje wegwijs gemaakt willen worden in alles hier.
|
di jul 12, 2011 11:34 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
in de forum index kun je veel vinden, daar is ook de aprilia galery. daar kun je een topic maken over jouw brommer.
voor de rest gewoon veel lezen, zoekfunctie gebruiken en als er verder dingen zijn gewoon vragen. je hebt allemaal verschillende vragen topics voor uilaten cilinders enz.. en in de huiskamer kun je gewoon even lache of chatten.
|
wo jul 13, 2011 7:57 am |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|