|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Rijklaar maken gestolen Aprilia Mojito
Auteur |
Bericht |
bjornster
ApriliaForum Member
|
Rijklaar maken gestolen Aprilia Mojito
HOla, Mijn scooter is door de politie teruggevonden en nu is het volgende aan de hand: - Accu leeg ( nieuwe accu uit November) - Contactslotloos (hadden ze er uit gesloopt om de scooter te bedienen met een schroevendraaier) Ik ben zo technisch als een konijn en zo blut als een koe dus ik hoop dat jullie mij opweg kunnen helpen? Ik las iets over het opladen van een accu en ik weet dat je contactsloten los kunt kopen dus ik hoop dat ik het zelf kan doen. Björn
|
wo jul 06, 2011 10:30 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Re: Rijklaar maken gestolen Aprilia Mojito
Nou, je koopt een nieuw contactslotset en monteert die, gewoon kijken hoe het oude vast zat. Hier zelfs nog exploded views: http://www.easyparts.nl/choosesubmodel/ ... abana.htmlJe neemt een acculader, doet het rode draadje aan de + pool van je accu, het zwarte aan de - pool van de accu, en steekt de stekker in het stopcontact. Als je een telefoon op kan laden kan je dit ook.
wo jul 06, 2011 11:23 pm |
|
|
bjornster
ApriliaForum Member
|
Ik hou van Jip en Janneke taal, heerlijk!
Dit kan ik wel, heb ik nog een vraagje: als mijn kickstart het doet, laad dan de moter de accu vanzelf op of is dat zo niehiel dat ik sowieso een acculader moet kopen?
|
do jul 07, 2011 8:07 am |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
De accu laadt van zelf op als je de motor eenmaal lopend hebt, daar hoef je geen acculader voor te kopen.
do jul 07, 2011 10:06 am |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
nou zou het ook kunnen dat ze dingen hebben kortgesloten in je kabelboom dus dat daarom je accu kapot is gegaan of een zekering is doorgebrand, wel even de moeite waard om te checken. Een zekering kost maar 1 euro. Als de zekering inderdaad kapot is dan kan je dat zien door hem uit de houder te trekken en ernaar te kijken (duidelijk, hoop ik), als hij doorbroken is is hij kapot en als hij in een stuk doorloopt is hij heel... Als je het ziet, weet je wat ik bedoel. Veel succes ermee verder.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
do jul 07, 2011 11:15 am |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|