TK: Nette Derbi Senda Drd Racing #85 '08 Verkochtt
Kenmerken:
Conditie: Gebruikt
Cilinderinhoud: 50 cc
Bouwjaar: 2008
Aantal versnellingen: 6 versnellingen
Kilometerstand: 38.070 km
Beschrijving:
Hallo,
Ik verkoop mijn Derbi Senda Drd Racing #85 "08 omdat ik mijn autorijbewijs gehaald hebt en deze dus niet meer in gebruik zal gaan nemen.
Ik ben de 2de eigenaar van de Derbi. De eerste toelating van de brommer was op 20juni 2008, en ik heb hem overgenomen op 6 juli 2009. deze was toen net een jaartje oud. De brommer heb ik dagelijks gebruikt om mee op het werk te komen. Heb er nooit geen problemen mee gehad, altijd starten & lopen. De brommer heb ik wekelijks gewassen om hem in top conditie te houden, zoals u ziet op de foto's!
Om de 5000km deed ik altijd de blokolie verversen & de luchtfilter schoonmaken, natuurlijk ook tijdig de remblokken & ketting+tandwielen vervangen. Bij 32000km is er een nieuwe zuiger in gekomen, omdat de andere versleten was(startte moeilik/liep niet goed meer) deze zuiger heeft nu 6000km gelopen. Er zit nu een fietseteller op omdat ik zomers altijd met een crossplaat erop reed, en omdat mijn origineel dasboard bij de 25000km ermee ophield.
Origineel Dasboard is wel aanwezig, tevens ook de originele knipperlichten. ook zijn er nog andere kentekenplaathouders aanwezig.
Gegevens van de Derbi:
-Blok: 50cc, rest ook volledig origineel
-Uitlaat: Gianelli conti met carbonne demper
-Twv: 14-52
-Topsneldheid: +/- 90/95 km/h
Accesoires op de Derbi:
-Derbi Drd Limited handkappen
-30mm stuurverhogers
-Kentekenplaat houder anders gemaakt
-Wit velglint op de velgen & op het zadel
-Zwarte voetsteunen & prolink
-Blauwe remklauwen
-Zwarte binnenkant van de schijven
-Renthal stuurrol
-Wave schijfrem achter
Denk dat ik nu alles wel geinformeerd heb, maar als er nog vragen zijn kan er altijd gemaild worden.
€1500,- is een vraagprijs, dus bieden mag van mij altijd. alleen geen onzin biedingen!
Foto's:
Mvg. Nick