Auteur |
Bericht |
moneybuy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 9:07 am Berichten: 896 Woonplaats: beilen
|
Re: Het grote banden topic (stel hier je vragen over banden)
sander- schreef: http://bromfietsshop.nl/index.php?pid=shop/info.php&artikelNr=CO000001 zijn dit een beetje goede banden? wegligging achter is zeer slecht vind ik heb hem er zelf ook achterop liggen
_________________ Een auto is net een vrouw. Tegen de tijd dat je de asbak vol hebt moet je hem in ruilen op een andere...
Rieju RS2 Matrix Pro 70cc MK Pro Race 2 Tuned
|
wo jun 22, 2011 7:30 pm |
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
ik rijd met kenda en vind het allemaal wel best, kan gewoon plat door de bochten en me achterwiel lipt al als ik naar me rempedaal kijk vind die wel goed voor de helft van de prijs van anderen
wo jun 22, 2011 7:32 pm |
|
|
aprilialover
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 1:44 pm Berichten: 574 Woonplaats: thuis
|
piotrSMX schreef: ik rijd met kenda en vind het allemaal wel best, kan gewoon plat door de bochten en me achterwiel lipt al als ik naar me rempedaal kijk vind die wel goed voor de helft van de prijs van anderen ik had toen ik mijn rs gekocht had ook kenda's erop, en ik dacht ook mooi goedkope banden maar die kenda's beginnen al met glijden als je naar een bocht kijkt, ben zeker 3x weg gegleden. Dus die zou ik er sowieso niet onder leggen. En besparen op banden is niet wijs.
_________________ Ik zoek een blok van een oud vrouwtje die hem alleen heeft gebruikt voor boodschappen.
|
do jun 23, 2011 11:15 am |
|
|
wessaa
ApriliaForum Member
|
Weten jullie waar ik ergens 21 en 18 inch straatbanden kan vinden? (geen enduro meuk)
_________________ Barikit 80 24mm Oko Metrakit pro race Maluwen Vl6
|
vr jun 24, 2011 10:52 am |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
niet gewoon 17 inch velgen halen
vr jun 24, 2011 11:09 am |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
wessaa schreef: Weten jullie waar ik ergens 21 en 18 inch straatbanden kan vinden? (geen enduro meuk) zal je uiteindelijk toch bij semi enduro banden uit komen, maar motorbandenmarkt
vr jun 24, 2011 7:29 pm |
|
|
MelandriRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 03, 2010 7:24 pm Berichten: 201 Woonplaats: Amsterdam
|
wil deze als voorband nemen : http://www.banden-pneus-online.nl/motor ... ,52,P.htmlen deze als achter : http://www.banden-pneus-online.nl/motor ... ,62,H.htmlis dit wat of raden jullie mij iets anders aan ?? mijn budget ligt rond de 120 ~ 130 euro voor een setje
_________________ daredevil daredevil daredevil daredevil
|
wo jul 06, 2011 1:04 am |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
beter doe je 90/80/17 en 120/70/17
wo jul 06, 2011 12:30 pm |
|
|
MelandriRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 03, 2010 7:24 pm Berichten: 201 Woonplaats: Amsterdam
|
Deze maten zitten nu onder m'n rs Wat zal ik merken met een maatje kleiner ?
_________________ daredevil daredevil daredevil daredevil
|
wo jul 06, 2011 1:18 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
dat ie beter stuurt.
wo jul 06, 2011 1:19 pm |
|
|
wessaa
ApriliaForum Member
|
SuMo-rider schreef: wessaa schreef: Weten jullie waar ik ergens 21 en 18 inch straatbanden kan vinden? (geen enduro meuk) zal je uiteindelijk toch bij semi enduro banden uit komen, maar motorbandenmarkt Thx all! Zitten nu 17inch dtx wielen onder xD
_________________ Barikit 80 24mm Oko Metrakit pro race Maluwen Vl6
|
wo jul 06, 2011 1:20 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Beste Aprilia dudes Ik zit een beetje met 't volgende. Op mn brommer zitten nu 2 pilot sporty's, top banden. achterband is nog zo goed als nieuw alleen voorbandje is gewoon helemaal kaal. wat zouden jullie doen, goedkoop sava bandje nemen van zn 55 euro of een micheln pilot band voor 65 euro@ josdijkman (79 bij easyparts) Mij word verteld dat je op je banden niet moet bezuiningen en budget is t probleem ook niet, maar zijn de michelin banden 't geld waard en presteren deze goed? ook in natte omstandigheden? Gegroet!
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
do jul 07, 2011 10:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
dude voor een 10ntje? neem dan maar gewoon de michelin als het kut was reed niet het halve forum ermee
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
do jul 07, 2011 10:55 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
haha idd, wou eerst dus voor een sava gaan, die kostte een week gelden n og maar 43 euro@ easyparts, nu iets van 57 en de pilot banden 79. Dus gaat dan inderdaad een pilot worden :)
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
vr jul 08, 2011 10:32 am |
Persoonlijk album
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
zijn pirelli diablo front een beetje fatsoenlijke banden? iemand met ervaring aub, verhalen van de schoonmoeder van een vriend van je zwager heb ik weinig aan edit; http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... =100&m_s=1 deze band heb ik t dan over
za jul 30, 2011 1:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
|