Auteur |
Bericht |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Re: TZR Streetfighter: Vechten op Straat!
Ah beter man
di jun 21, 2011 12:49 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
piotrSMX schreef: jullie hebben gewoon altijd wat nodig om op te zeiken, dat houd jullie draaiend en maakt julie dat weer goed zie ik terwijl die ruud er zo veel plezier aan heeft wat aan zn brommer te doen gast, ga lekker op je brommertje rondtuffen en laat het denkwerk aan de mensen over die er al ervaring mee hebben.
di jun 21, 2011 3:35 pm |
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
Doe maar stoer met je ervaring, maar ik moest wel lachen om het feit van jij en denken. Het blijven brommers joh.
di jun 21, 2011 3:37 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
goh, ik begin te begrijpen waarom ries de huiskamer op slot heeft gegooid....
di jun 21, 2011 3:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
|
Hij probeert zelf dominant te doen met z'n aanvallende toon.
di jun 21, 2011 3:41 pm |
|
|
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
Ik zeg laat Ruud lkkr zijn gang gaan. Het is wat hij wilt en wat hij doet en mooi ivndt. De brommer is nog lang niet af. Als je gaat lopen zeiken en niks vind wat kijk je hier dan. tips en ideen altijd fijn maar breng ze goed vind AF echt een bal zeikerds soms (niks tegen de goeie maar paar verneuken het met hun toon)
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
di jun 21, 2011 4:04 pm |
|
|
stefan rs2
ApriliaForum Member
|
echte mooie dempers alleen wat meer naar binnen zou wel mogen, dus dat ze vlak langs je brommer zitten verder, goed bezugg:)
|
di jun 21, 2011 8:49 pm |
|
|
Gas Derop
ApriliaForum Member
|
Okay, gister weer met 4 man (aka de beunhazen van de straat) aan de gang geweest @ da garage! Gister is alarm weer aangesloten door de assistent van de straat, maargoed, die doet het nog steeds niet...Vandaar dat ie ook een assistent is Elektro man van de straat heeft mijn licht gefixed en begrenzer! Begrenzer moet ik nog testen. Schetsplaten zijn gedeeltelijk gepolijst door de ekte beunhaas van de straat en assistent van de straat. Die worden vandaag afgemaakt. Vandaag komen als het goed is de ekte beunhaas en de elektro man van de straat. Schetsplaten worden vandaag afgemaakt (gepolijst). Net de R1 opgehaald, dus dat word effe testritje maken! (misschien beetje ongerelateerde shit maargoed :+ ) Camera steun afmaken (zou de assistent gister doen maar goed) Nieuwe stripjes maken voor de demper ophanging. Waarschijnlijk met de turbo taxi nog rijden om stuff op te halen
_________________ Mop mop gas derop! No Busa, no stretch
|
wo jun 22, 2011 12:35 pm |
|
|
Yv.S
ApriliaForum Member
|
electroman is aanwezig alleen die steun is beun voor camera die gaten passen half. zal van middag wel kijken. en neem mijn frace mee om die kleine shit te polijsten. is er nog electroshit wat gedaan meot worden>?
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
wo jun 22, 2011 12:40 pm |
|
|
Gas Derop
ApriliaForum Member
|
Neen, misschien alarm, maar dat kan later ook nog.
_________________ Mop mop gas derop! No Busa, no stretch
|
wo jun 22, 2011 12:52 pm |
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
|
Yv.S schreef: electroman is aanwezig alleen die steun is beun voor camera die gaten passen half. zal van middag wel kijken. en neem mijn frace mee om die kleine shit te polijsten. is er nog electroshit wat gedaan meot worden>? Je mag mijn kabelboom wel fixen
wo jun 22, 2011 2:16 pm |
|
|
Yv.S
ApriliaForum Member
|
kom maar keer hiereen dan wil ik best kijken garandeer niks
|
wo jun 22, 2011 6:29 pm |
|
|
RS50Rick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 11:48 pm Berichten: 699 Woonplaats: BE
|
Gas Derop schreef: Okay, gister weer met 4 man (aka de beunhazen van de straat) aan de gang geweest @ da garage! Gister is alarm weer aangesloten door de assistent van de straat, maargoed, die doet het nog steeds niet...Vandaar dat ie ook een assistent is Elektro man van de straat heeft mijn licht gefixed en begrenzer! Begrenzer moet ik nog testen. Schetsplaten zijn gedeeltelijk gepolijst door de ekte beunhaas van de straat en assistent van de straat. Die worden vandaag afgemaakt. Vandaag komen als het goed is de ekte beunhaas en de elektro man van de straat. Schetsplaten worden vandaag afgemaakt (gepolijst). Net de R1 opgehaald, dus dat word effe testritje maken! (misschien beetje ongerelateerde shit maargoed :+ ) Camera steun afmaken (zou de assistent gister doen maar goed) Nieuwe stripjes maken voor de demper ophanging. Waarschijnlijk met de turbo taxi nog rijden om stuff op te halen Zou wel leuk zijn moest je ze ook assistent 1, 2, ... noemen in 't echt En komt er nog een ander voorkapje op?
wo jun 22, 2011 6:31 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
denk dat ie dat eerst in het echt deed, en daarna pas hier is gaan doen
wo jun 22, 2011 6:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
Yv.S
ApriliaForum Member
|
haha tja gewoon bij naam of beunhaas vandaag was weer lkkr chill beunen. weinig gedaan wat dingen half gepolijst maja
|
wo jun 22, 2011 8:39 pm |
|
|
|