Auteur |
Bericht |
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
dennis aprillia driver schreef: di van derbi club is wel vet maar die moest hij wel aan passen denk ik zal nog eens rond snuffeleen
tuurlijk moest ie die aanpassen, zelf een adapter laten CNC-en
en er zit een 4 zuigerige klauw van een of andere motor op!
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
wo jun 14, 2006 7:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
even voor de duidelijkheid:
Zou je een grotere remschijf willen, dan moet er dus een adapter (stukje metaal met wat gaatjes) bij om die grotere afstand te overbruggen.
Ik had tijd geleden ooit op een internetshop zo'n complete kit gezien, maar weet niet meer welke site het is.
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
wo jun 14, 2006 10:24 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
Filipino schreef: even voor de duidelijkheid: Zou je een grotere remschijf willen, dan moet er dus een adapter (stukje metaal met wat gaatjes) bij om die grotere afstand te overbruggen. Ik had tijd geleden ooit op een internetshop zo'n complete kit gezien, maar weet niet meer welke site het is.
bij die metrakit schijf zit ook een adapter... als je nou eens goed kijkt
|
wo jun 14, 2006 10:30 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
|
[YRT] schreef: Filipino schreef: even voor de duidelijkheid: Zou je een grotere remschijf willen, dan moet er dus een adapter (stukje metaal met wat gaatjes) bij om die grotere afstand te overbruggen. Ik had tijd geleden ooit op een internetshop zo'n complete kit gezien, maar weet niet meer welke site het is. bij die metrakit schijf zit ook een adapter... als je nou eens goed kijkt
Als jij eens goed leest voordat je iets typt
Lees jij nog maar eens goed wat ik heb getypt, dan zie je dat ik alleen maar zeg dat je voor een grotere schijf zoiezo een adapter nodig hebt, en dat is ook zo.
Dus niet zo maar mij proberen af te kraken....
Daarnaast vroeg ik ook, na het posten van de Metrakit remschijf, of deze daadwerkelijk een grotere omvang had, aangezien ik idd een adapter erbij zag zitten.
|
wo jun 14, 2006 10:38 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
Filipino schreef: [YRT] schreef: Filipino schreef: even voor de duidelijkheid: Zou je een grotere remschijf willen, dan moet er dus een adapter (stukje metaal met wat gaatjes) bij om die grotere afstand te overbruggen. Ik had tijd geleden ooit op een internetshop zo'n complete kit gezien, maar weet niet meer welke site het is. bij die metrakit schijf zit ook een adapter... als je nou eens goed kijkt Als jij eens goed leest voordat je iets typt Lees jij nog maar eens goed wat ik heb getypt, dan zie je dat ik alleen maar zeg dat je voor een grotere schijf zoiezo een adapter nodig hebt, en dat is ook zo. Dus niet zo maar mij proberen af te kraken.... Daarnaast vroeg ik ook, na het posten van de Metrakit remschijf, of deze daadwerkelijk een grotere omvang had, aangezien ik idd een adapter erbij zag zitten.
dit is nou de 5e keer al dat ik lees dat je weer loopt te huilen dat iemand je afkraakt... niet zo huilen... en koop een RS zodat je weer mee kan doen
metrakit schijf is idd groter !
|
wo jun 14, 2006 10:41 pm |
|
|
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Citaat: en koop een RS zodat je weer mee kan doen
Sorry maar die opmerking slaat echt op niets
BTW, heeft iemand een fototje van die Metrakit remschijf die gemonteerd is op een RS? Ziet er mij wel vet uit..
|
wo jun 14, 2006 10:43 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
Broezz schreef: Citaat: en koop een RS zodat je weer mee kan doen
Sorry maar die opmerking slaat echt op niets BTW, heeft iemand een fototje van die Metrakit remschijf die gemonteerd is op een RS? Ziet er mij wel vet uit..
(K)
|
wo jun 14, 2006 10:46 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
[YRT], waarschuwing voor jou.
Gedraag je een beetje en doe gewoon normaal tegen iedereen.
|
wo jun 14, 2006 10:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Er is ook een zwevende TJT schijf maar weet niet meer waar ik die op het internet had gezien.
|
wo jun 14, 2006 11:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
|
RS_Patrick schreef: Er is ook een zwevende TJT schijf maar weet niet meer waar ik die op het internet had gezien.
Was dat met een roze/rode adapter?
Dan is het ook de gene die ik had gezien. Die remschijf is nl bij me blijven hangen omdat ie zo'n heel gek rood/roze kleurtje had (adapater of iets anders van die kit)
|
do jun 15, 2006 11:30 am |
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
|
do jun 15, 2006 4:04 pm |
|
|
NeoGeniX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 12, 2006 12:49 am Berichten: 159 Woonplaats: Utrecht
|
die heeft die italiaan jack op zn RS.
_________________ RS verkocht nu Honda XR600R Supermoto -
http://aprilianews.blogspot.com
|
do jun 15, 2006 4:27 pm |
|
|
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Maar er staat bij "TJT remschijf AEROX paars"
Past dit dan zonder problemen op een Aprilia?
|
do jun 15, 2006 4:57 pm |
|
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
dat met die roze is net orginele schijf maar dan groter gaat mij opzich om het grotere maar ook om het hobbeltjes enz.
en hoe zit dat met remklauw want die moet dan ook hoger worden geplaatst
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
vr jun 16, 2006 11:17 am |
|
|
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
ik heb hem gevonden hoor jongens
_________________ Wie niet sleutelt, Wie niet wint
www.club-racing.nl
|
za jun 17, 2006 11:30 am |
Persoonlijk album
|
|
|