Auteur |
Bericht |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Re: Vincent zijn Kart topic
Respect voor de gasten die dat moeten doen!!!
|
wo jun 08, 2011 6:52 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Vinny, dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens op wat je zegt. En wat ik je net vertel zijn geen theorieen hoor, dit is van toepassing op jong of oud, recreatie sporter of topsporter, papzak of lat. Dat is namelijk hoe het menselijk lichaam werkt. En je gaat me echt niet vertellen dat het niet waar is, want hiervoor ga ik naar school
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
wo jun 08, 2011 7:23 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
wat doe je voor opleiding dan?
_________________ http://instantboss.org/
|
wo jun 08, 2011 7:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
een goede conditie is ook een goede bloedsomloop. zonder conditie hou je het in een kart niet vol... uiteraard heb je ook enige kracht vereist maar conditie lijkt me meer van belang.... wanneer je op de fiets zit voor cardio train je toch automatisch je spieren, qua kracht hoef je er niet op vooruit te gaan maar de bloedsomloop wordt wel beter. opname en afgifte van stoffen. dus jij wilt zeggen vincent wanneer iemand die puur krachttraining doet langer in de kart kan zitten met constante rondetijden als iemand die puur conditie traint ? ik denk toch echt dat je met cardio meer kans maakt als met kracht hoor
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
wo jun 08, 2011 7:36 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
*Vincent* schreef: Vinny, dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens op wat je zegt. En wat ik je net vertel zijn geen theorieen hoor, dit is van toepassing op jong of oud, recreatie sporter of topsporter, papzak of lat. Dat is namelijk hoe het menselijk lichaam werkt. En je gaat me echt niet vertellen dat het niet waar is, want hiervoor ga ik naar school Heb jij op semi-wedstrijdniveau outdoor gekart? Want oordelen zonder weet van de situatie is makkelijk. Neem het maar van mij aan, voor 1 keertje. Je hebt meer baat bij cardio dan krachttrainen bij karten. Verder ga ik er niet meer op in. Want ik weet zelf goed genoeg hoe mijn lichaam in elkaar zit
|
wo jun 08, 2011 8:54 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Washandje schreef: *Vincent* schreef: Vinny, dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens op wat je zegt. En wat ik je net vertel zijn geen theorieen hoor, dit is van toepassing op jong of oud, recreatie sporter of topsporter, papzak of lat. Dat is namelijk hoe het menselijk lichaam werkt. En je gaat me echt niet vertellen dat het niet waar is, want hiervoor ga ik naar school Heb jij op semi-wedstrijdniveau outdoor gekart? Want oordelen zonder weet van de situatie is makkelijk.
Neem het maar van mij aan, voor 1 keertje. Je hebt meer baat bij cardio dan krachttrainen bij karten. Verder ga ik er niet meer op in. Want ik weet zelf goed genoeg hoe mijn lichaam in elkaar zitdeed jij gisteren ook en waar is dit topic dan in hemelsnaam voor? als jij bij iedere discusie zegt hier ga ik niet verder op in
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo jun 08, 2011 9:00 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Dit topic is om mensen te laten zien hoe het eraan toegaat in de kartsport. Niet om over karten te oordelen zonder kennis over deze sport. Wat in de helft van dit topic is gebeurt.
Binnenkort waarschijnlijk de hele kart strippen, en het frame tot op het metaal kaal maken en opnieuw opbouwen.
|
wo jun 08, 2011 9:27 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Washandje schreef: Dit topic is om mensen te laten zien hoe het eraan toegaat in de kartsport. Niet om over karten te oordelen zonder kennis over deze sport. Wat in de helft van dit topic is gebeurt.
Binnenkort waarschijnlijk de hele kart strippen, en het frame tot op het metaal kaal maken en opnieuw opbouwen. laat dan maar iemand zich aanmelden met het alle kennis,:00:
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo jun 08, 2011 9:29 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Zoals jij zeker?
Wil je dan voor me komen sleutelen in Strijen? Kosten betaald, en als je het goed doet een vergoeding.
|
wo jun 08, 2011 9:42 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ik heb nooit gezegt dat ik verstand van karten heb wil ik ook helemaal niet ik zeg alleen dat jij zeker niet alles er van af weet, alleen de grote lijnen
|
wo jun 08, 2011 9:46 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Als ik heb gesleuteld voor de ex-wereldkampioen, aantal NK rijders en zelf al 7 jaar rijd waarvan nu 2 jaar Outdoor leer je zat. Wat ik moet weten weet ik, alles waar ik mij bezig en mee bezig mag houden.
|
wo jun 08, 2011 9:48 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
laat die gasten zich aanmelden dan. mischien leeren we dan iets wat niet op google te vinden is
|
wo jun 08, 2011 9:48 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Vraag het maar aan mij, die gast heb je voor je.
|
wo jun 08, 2011 9:49 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
bedoel die wk rijden en nk rijder :')
|
wo jun 08, 2011 9:50 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Die WK rijder hoef ik niet meer te zien, krijg nog een boel geld van hem. Probeer me maar klem te lullen, lukt je toch niet.
|
wo jun 08, 2011 9:52 pm |
|
|
|