Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
Re: Aprilia RS50 MY08 project van Ivar. Nieuwe update pag. 4
Oke, dan heb ik ze dus waarschijnlijk wel verkeerd om we gaan het morgen gewoon even andersom proberen... raar eigenlijk dat ie dan wel gewoon loopt, of niet?
Geregistreerd: za mei 08, 2010 9:52 pm Berichten: 104 Woonplaats: Moergestel
iivarr schreef:
Oke, dan heb ik ze dus waarschijnlijk wel verkeerd om we gaan het morgen gewoon even andersom proberen... raar eigenlijk dat ie dan wel gewoon loopt, of niet?
Nee, dat iss niet raar. Ik had de slanngetjes ook verkeerd om zitten en hij starte ook gewoon, maar bleef niet langer lopen dan een halve minuut. gewoon even proberen, is een kleine moeite.
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
Haha, jongens... jullie zijn allemaal helden en ik een dikke noob. Na bijna een jaar mijn eerste KM's gemaakt op de brommer Typische beginnersfout lijkt me, jullie hadden gelijk... de slangetjes zaten inderdaad verkeerd om. Dus dit is het resultaat van vanmiddag
Let niet op de roestige uitlaat, de fasmems komen er toch onder
Heb er niet veel mee gereden omdat er bijna geen KVS in zit en omdat ie, zoals te horen is, in toeren schiet zodra ik wat meer gas geef. Hij is nog niet afgesteld of wat dan ook... heeft iemand een idee hoe dat komt? Dus zodra ik een beetje gas geef, schiet ie omhoog in toeren en blijft daar ook hangen, draai ik het contact er dan af zakt ie weer en loopt ie weer rustig.
(en op het filmpje zit idd mijn achterbrugbout los, en die zie je op het laatst ook liggen op de grond, zit inmiddels vast haha)
frishh schreef:
Gaskabel smeren?
Ja, daar heb ik ook al aan gedacht inderdaad... maar hoe kan het dan dat ie weer terugzakt als ik hem uitzet? Gewoon een beetje WD40 bij de kabel inspuiten toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum