Geregistreerd: za feb 19, 2011 11:23 pm Berichten: 324 Woonplaats: alphen aan den rijn
Re: mijn rieju rr sport. toeter vraag @P.17
mijn vraag is; hoe sluit ik mijn toeter aan. ik heb een toeter die aan gesloten is alleen geen draadjes naar een knopje om hem te gebruiken. hoe moet ik deze draadjes aan sluiten??
ik kan er geen foto van maken dus even mijn uitleg. als ik bij mijn toeter kijk dan zie ik een wit plastic blokje met 4 ijzeren platten staafjes aan welke moet ik mijn draadjes aan sluiten??
Geregistreerd: ma dec 13, 2010 5:11 pm Berichten: 622 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Ik denk dat je een kroonsteentje bedoeld, gewoon kijken welke draadjes er uit je stuurschakelaar komen en die draadjes proberen Je zou het ook kunnen meten dacht ik.
Geregistreerd: ma dec 13, 2010 5:11 pm Berichten: 622 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Nou eerst een schakelaar regelen is wel handig voordat je hem kan gaan aansluiten. En dan gewoon steeds proberen we kunnen moeilijk vanaf hier zeggen hoe jij dat precies moet gaan doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum