Auteur |
Bericht |
RS50Rick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 11:48 pm Berichten: 699 Woonplaats: BE
|
-- Race Cilinder (+/-80cc) --
Hey,
aangezien ik bezig ben met de opbouw van een circuitbrommer (Yamaha TZR50), ben ik nog op zoek naar enkele circuitgeschikte motorische onderdelen. Wat ik NIET meer nodig heb is de carb (ik mag Niels z'n 21mm overkopen) en een krukas omdat ik die liever nieuw koop. Heb je iets liggen voor een menselijke prijs, PB of reageer dan (met foto liefst). Ook is het niet de bedoeling dat ik duizenden euros in het blok stop dus de prijs speelt wel een rol.
Enkel nog de cilinder heb ik nodig!
Bedankt.
Laatst bijgewerkt door RS50Rick op wo jun 15, 2011 10:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr mei 27, 2011 6:53 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Re: Circuit onderdelen.
waarom koop je geen oude motor
heb je niet het gezek van een 2 takt brommertje
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr mei 27, 2011 6:55 pm |
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 19, 2008 8:12 pm Berichten: 818 Woonplaats: boskoop
|
Ik heb nog een hpi, malossi naaldlager, tandwielen, stage 6 powertester, koppelingsplaten, keeringen, lagers, conti afdekplaatje. viewtopic.php?f=7&t=18479
_________________ Derbi Senda 2008 te koop!
viewtopic.php?f=7&t=16293
|
vr mei 27, 2011 6:56 pm |
|
|
RS50Rick
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: waarom koop je geen oude motor
heb je niet het gezek van een 2 takt brommertje Je bedoelt een 50+cc? Gewoon om het toch iets betaalbaarder te houden, en ik vind het fijner om als starter met iets licht te beginnen
vr mei 27, 2011 6:56 pm |
|
|
RS50Rick
ApriliaForum Member
|
Weinig bruikbaars (niets persoonlijk ) toch bedankt
vr mei 27, 2011 6:57 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
RS50Rick schreef: team-rs schreef: waarom koop je geen oude motor
heb je niet het gezek van een 2 takt brommertje Je bedoelt een 50+cc? Gewoon om het toch iets betaalbaarder te houden, en ik vind het fijner om als starter met iets licht te beginnen nee een oude honda cbr 600 ofzo en denk je dat dit betaalbaar blijft? fout gedacht uiteindelijk zal een motor goedkoper zijn en met een brommer beginnen heb je vrij weinig aan als je motor wilt gaan rijden op circuit
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr mei 27, 2011 6:58 pm |
|
|
RS50Rick
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: RS50Rick schreef: team-rs schreef: waarom koop je geen oude motor
heb je niet het gezek van een 2 takt brommertje Je bedoelt een 50+cc? Gewoon om het toch iets betaalbaarder te houden, en ik vind het fijner om als starter met iets licht te beginnen nee een oude honda cbr 600 ofzo en denk je dat dit betaalbaar blijft? fout gedacht uiteindelijk zal een motor goedkoper zijn en met een brommer beginnen heb je vrij weinig aan als je motor wilt gaan rijden op circuit Ik heb nooit gezegt dat ik wil gaan racen, en ook niet dat ik motor wil gaan rijden... (de kans zit er MISSCHIEN in) Bovendien krijgt niet iedereen zo veel spullen als jij. Ook heb ik m'n TZR al (voor een prikje) gekocht :) En verder OT nu aub
vr mei 27, 2011 7:01 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
RS50Rick schreef: Ik heb nooit gezegt dat ik wil gaan racen, en ook niet dat ik motor wil gaan rijden... (de kans zit er MISSCHIEN in) Bovendien krijgt niet iedereen zo veel spullen als jij. Ook heb ik m'n TZR al (voor een prikje) gekocht :)
En verder OT nu aub
ik probeer je alleen maar te helpen aangezien jij geen idee hebt wat het kost geloof ik
|
vr mei 27, 2011 7:02 pm |
|
|
RS50Rick
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: RS50Rick schreef: Ik heb nooit gezegt dat ik wil gaan racen, en ook niet dat ik motor wil gaan rijden... (de kans zit er MISSCHIEN in) Bovendien krijgt niet iedereen zo veel spullen als jij. Ook heb ik m'n TZR al (voor een prikje) gekocht :)
En verder OT nu aub
ik probeer je alleen maar te helpen aangezien jij geen idee hebt wat het kost geloof ik Vrij rijden is best betaalbaar, weet ik uit betrouwbare bronnen. Ook is dit mijn enige hobby, dusja. OT aub
vr mei 27, 2011 7:03 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
you make me lol maar oke, succes
|
vr mei 27, 2011 7:03 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Ik heb nog een leuke 50cc cil liggen, in topstaat. Aangezien het voor een 50cc is ook nog een leuk inlaatsetje... Ik hoor het wel.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za mei 28, 2011 3:14 pm |
|
|
RS50Rick
ApriliaForum Member
|
Ben eerder op zoek naar max. 85cc, toch bedankt :)
za mei 28, 2011 3:15 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Met deze cil hield ik 80cc bij met een 9mm carb.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za mei 28, 2011 3:25 pm |
|
|
RS50Rick
ApriliaForum Member
|
Niet echt interesse in 'n 50cc, maar welke is 't?
za mei 28, 2011 3:28 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
MHR Team.
|
za mei 28, 2011 3:29 pm |
|
|
|